La misteriosa mort de l’actriu porno,  Wednesday Nyte, als 31 anys

Wednesday Nyte, actriu de contingut per a adults i estrela de la plataforma OnlyFans, ha mort de manera tràgica i en estranyes circumstàncies als 31 anys, segons reporten mitjans britànics. Els familiars de la jove georgiana han volgut retre-li homenatge en els seus canals de xarxes socials, on comptava amb més de 25.000 seguidors.

La també model dels Estats Units era coneguda per publicar fotos i vídeos eròtics en plataformes com OnlyFans; el seu últim post en Instagram va ser just el 16 de juny on es veia amb llenceria negra sensual.


Després de donar-se a conéixer la notícia, els seus fans es van bolcar a les seues xarxes socials, sobretot a Instagram, per a deixar-li missatges d’amor, però també de tristesa per la partida de la jove.

La model d’OnlyFans va complir anys el passat 31 de maig i, segons els informes, va morir a les poques setmanes. Alguns reportes indiquen que va morir el 17 o el 18 de juny, no obstant això, aquesta dada encara no ha sigut confirmat oficialment per les autoritats. Nombrosos seguidors en Instagram han volgut mostrar les seues condolences.

La família de Wednesday Nyte: «Per favor, respecteu a la meua germana»

Una dona, que es creu que és la seua germana, va indicar en Twitter que la família i amics «no podem parlar«. «Per favor, respecteu a la meua germana. És tot el que demane. r. i. p.. T’estime sempre«, va escriure.

Un altre familiar de la jove va agregar com a comiat: «Temia escriure això. Encara no puc creure que això siga real«.


L’última foto de Wednesday Nyte va ser el 17 de juny. Molts dels seus seguidors han volgut donar el seu últim adeu. «r. i. p.. Estic molt trist, no puc deixar de plorar», va assenyalar una usuària. «Descanse en pau, espere que es faça justícia«, va agregar un altre internauta. Les investigacions per esclarir la mort de la jove continuen.

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.