La misteriosa mort de l’actriu porno,  Wednesday Nyte, als 31 anys

Wednesday Nyte, actriu de contingut per a adults i estrela de la plataforma OnlyFans, ha mort de manera tràgica i en estranyes circumstàncies als 31 anys, segons reporten mitjans britànics. Els familiars de la jove georgiana han volgut retre-li homenatge en els seus canals de xarxes socials, on comptava amb més de 25.000 seguidors.

La també model dels Estats Units era coneguda per publicar fotos i vídeos eròtics en plataformes com OnlyFans; el seu últim post en Instagram va ser just el 16 de juny on es veia amb llenceria negra sensual.


Després de donar-se a conéixer la notícia, els seus fans es van bolcar a les seues xarxes socials, sobretot a Instagram, per a deixar-li missatges d’amor, però també de tristesa per la partida de la jove.

La model d’OnlyFans va complir anys el passat 31 de maig i, segons els informes, va morir a les poques setmanes. Alguns reportes indiquen que va morir el 17 o el 18 de juny, no obstant això, aquesta dada encara no ha sigut confirmat oficialment per les autoritats. Nombrosos seguidors en Instagram han volgut mostrar les seues condolences.

La família de Wednesday Nyte: «Per favor, respecteu a la meua germana»

Una dona, que es creu que és la seua germana, va indicar en Twitter que la família i amics «no podem parlar«. «Per favor, respecteu a la meua germana. És tot el que demane. r. i. p.. T’estime sempre«, va escriure.

Un altre familiar de la jove va agregar com a comiat: «Temia escriure això. Encara no puc creure que això siga real«.


L’última foto de Wednesday Nyte va ser el 17 de juny. Molts dels seus seguidors han volgut donar el seu últim adeu. «r. i. p.. Estic molt trist, no puc deixar de plorar», va assenyalar una usuària. «Descanse en pau, espere que es faça justícia«, va agregar un altre internauta. Les investigacions per esclarir la mort de la jove continuen.

Últimes notícies

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.

Abiel Osorio es presenta a l’Elx: gols, esforç i humilitat

El davanter argentí Abiel Osorio s’ha presentat amb l’Elx amb el repte de marcar gols, aportar competència en atac i treballar amb humilitat.