Un mort en un tiroteig durant una festa de benvinguda en una universitat

 

Almenys una persona va morir i diverses més van resultar ferides a causa d’un tiroteig ocorregut en la nit del dissabte al diumenge durant una festa de benvinguda en la Universitat Estatal de Grambling, a Louisiana, en l’est dels Estats Units.

Els trets van començar entorn de les 1.15 hores als jardins del campus de la universitat, ha explicat una portaveu del centre educatiu, Tisha Arnold, en declaracions a la cadena CNN.

Diverses persones van resultar aconseguides per les bales, inclòs el mort, que pel que sembla no era estudiant de la universitat. Un estudiant del centre va ser atés en el mateix lloc per ferides no mortals, ha indicat Arnold.

“En el moment de l’incident hi havia una festa de benvinguda en el Centre de Sopars McCall. Tots els presents es van amagar i van poder eixir quan la Policia de la Universitat va informar que no hi havia perill”, va afegir Arnold. De moment no s’ha identificat a cap sospitós.

La Policia Estatal de Louisiana ha obert una investigació i s’han anul·lat totes les festes de benvinguda i les classes del dilluns, va informar la mateixa universitat en Twitter.

Últimes notícies

Els mitjans aeris s’incorporen a l’extinció de l’incendi de Tírig, agreujat pel relleu

Els mitjans aeris s’han sumat este diumenge de matí a les tasques d’extinció de l’incendi forestal de Tírig, que ha obligat a confinar Catí i ja ha afectat unes 244 hectàrees. Altres tres incendis a l’interior de Castelló estan controlats, estabilitzats o extingits.

Ruixats a l’interior i desplom de les màximes al litoral sud de València

La jornada d’este diumenge ve marcada per intervals de núvols baixos, ruixats dispersos a l’interior i un descens notable de les màximes al litoral sud de València. Dilluns s’esperen tempestes que poden ser fortes o molt fortes en punts de Castelló i València, amb granís i ratxes de vent molt intenses.

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.