12.6 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

Un mort en un tiroteig durant una festa de benvinguda en una universitat

 

Almenys una persona va morir i diverses més van resultar ferides a causa d’un tiroteig ocorregut en la nit del dissabte al diumenge durant una festa de benvinguda en la Universitat Estatal de Grambling, a Louisiana, en l’est dels Estats Units.

Els trets van començar entorn de les 1.15 hores als jardins del campus de la universitat, ha explicat una portaveu del centre educatiu, Tisha Arnold, en declaracions a la cadena CNN.

Diverses persones van resultar aconseguides per les bales, inclòs el mort, que pel que sembla no era estudiant de la universitat. Un estudiant del centre va ser atés en el mateix lloc per ferides no mortals, ha indicat Arnold.

“En el moment de l’incident hi havia una festa de benvinguda en el Centre de Sopars McCall. Tots els presents es van amagar i van poder eixir quan la Policia de la Universitat va informar que no hi havia perill”, va afegir Arnold. De moment no s’ha identificat a cap sospitós.

La Policia Estatal de Louisiana ha obert una investigació i s’han anul·lat totes les festes de benvinguda i les classes del dilluns, va informar la mateixa universitat en Twitter.

Últimes notícies

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.

La impermeabilització de la Ciutat de la Justícia de València aconseguix el 60% d’execució

Les obres d'impermeabilització avancen al 60% després d'una inversió de més de 2,3 milions, actuant sobre més de 17.000 m² per a evitar filtracions i humitats. El pla reforça segellats i amplia la xarxa d'evacuació sense interrompre l'activitat judicial.