Rosalia deu l’èxit a dos pilars fonamentals que sempre van amb ella

Rosalía és l’exemple implacable de què dels fracassos també t’ensenyes, ella es va presentar a un talent show i no l’agafaren, anys després el seu talent ha traspassat fronteres. Amb tan sols 27 anys s’ha posicionat com una de les grans referents del panorama musical a tot el món. És un fenomen musical que triomfa allà on va, a més les seues cançons s’escolten arreu del món i la seua fama no ha deixat de créixer des que va publicar el seu primer àlbum, ‘Los Ángeles‘, l’any 2017.

Darrere de tot èxit sempre hi ha molt de treball i persones de màxima confiança que acompanyen a l’artista i és el cas de Rosalía, darrere d’ella s’amaguen dos persones molt properes a la catalana que l’han ajudat a consolidar la seua carrera dins del panorama musical, i que segueixen creixent al seu costat.

Els dos pilars fonamentals de Rosalía

Es tracta ni més ni menys que de la seua mare i de la seua germana. Pili Vila Tobella, coneguda artísticament com a ‘Daikyri’, és qui s’encarrega del seu estilisme i dels ‘looks’ que tanta tendència aconsegueixen marcar, mentre que la seua progenitora, Pilar Tobella, porta tots els negocis familiars i rendibilitza el gran treball que fa la seua filla a la música.

Sense elles dos a l’artista li faltaria alguna cosa i no seria el mateix, i es que una mare és una mare i qui millor que una germana per a estar al costat de l’artista, millor que elles no l’aconsellaran ningú: «La meua mare i la meua germana són com a pilars per a mi. Estan sempre ací, com un far, són dones molt fortes, que m’inspiren i que sempre m’acompanyen en totes les aventures que els propose i tinc molta sort de poder comptar amb elles».

 

Rosalía té un altre negoci del qual recull una gran fortuna ‘Motomami SL’

Hi han persones que tot el que toquen ho converteixen en or i Rosalía és una d’ixes persones i així ho ha demostrat en la seua carrera musical que a més actualment està preparant el seu tercer disc i així ho ha demostrat també amb l’empresa que va crear la seua mare el 2019. Segons la informació que ha compartit ‘Vanitatis‘, Pilar Tobella va fundar al gener d’este any l’empresa ‘Motomami SL‘ amb l’objectiu de vetllar pels interessos econòmics de la seua filla.

D’esta manera, la mare de Rosalía és l’única que administra la societat i des que es va crear ha centrat tots els seus esforços en ella, tant és així que fins i tot va decidir deixar el seu càrrec com a directora comercial de ‘Suprametal’, la companyia dedicada a la fabricació de plaques d’identificació, caràtules i etiquetes de metall.

‘Motomami SL’ va ser fundada l’1 de gener de 2019 i es dedica a gestionar «els serveis ‘business management’ d’artistes», és a dir, «les activitats relacionades amb representació de talents d’individus o grups. La negociació d’acords i administració dels interessos dels artistes amb companyies discogràfiques, editorials, agents artístics, mànagers, promotors musicals, productores audiovisuals, espònsors, patrocinadors i marques i objectes anàlegs».

La companyia també exerceix tasques «d’agent de ‘booking‘, promotor musical, producció artística i executiva», així com a «assessorament i direcció creativa». A més, es dedica a «l’acompanyament i assistència personal d’artistes» i a «qualsevol altra activitat relacionada amb este objectiu social i que tendesca a les mateixes finalitats».

Grans beneficis

Tan sols fa dos anys que ‘Motomami SL’ està en marxa, però com hem dit el que Rosalía toca ho converteix en or, perquè de la mateixa manera que la carrera musical de la cantant ha pujat com l’espuma també ha passat en esta empresa. I és que només en el primer any de vida, la companyia ha declarat 4,8 milions d’euros, 364.516 euros corresponen a beneficis, segons ‘Vanitatis’. Uns beneficis que Pilar Tobella ha decidit reinvertir en la mateixa empresa per poder tenir reserves de capital en un futur. D’altra banda, el balanç de comptes també ha indicat que Rosalia encara no ha cobrat 1.024.000 d’euros, que ha pagat 24.000 euros en concepte d’impost de societats i que disposa de 800.000 euros de líquid.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.