Rosalia deu l’èxit a dos pilars fonamentals que sempre van amb ella

Rosalía és l’exemple implacable de què dels fracassos també t’ensenyes, ella es va presentar a un talent show i no l’agafaren, anys després el seu talent ha traspassat fronteres. Amb tan sols 27 anys s’ha posicionat com una de les grans referents del panorama musical a tot el món. És un fenomen musical que triomfa allà on va, a més les seues cançons s’escolten arreu del món i la seua fama no ha deixat de créixer des que va publicar el seu primer àlbum, ‘Los Ángeles‘, l’any 2017.

Darrere de tot èxit sempre hi ha molt de treball i persones de màxima confiança que acompanyen a l’artista i és el cas de Rosalía, darrere d’ella s’amaguen dos persones molt properes a la catalana que l’han ajudat a consolidar la seua carrera dins del panorama musical, i que segueixen creixent al seu costat.

Els dos pilars fonamentals de Rosalía

Es tracta ni més ni menys que de la seua mare i de la seua germana. Pili Vila Tobella, coneguda artísticament com a ‘Daikyri’, és qui s’encarrega del seu estilisme i dels ‘looks’ que tanta tendència aconsegueixen marcar, mentre que la seua progenitora, Pilar Tobella, porta tots els negocis familiars i rendibilitza el gran treball que fa la seua filla a la música.

Sense elles dos a l’artista li faltaria alguna cosa i no seria el mateix, i es que una mare és una mare i qui millor que una germana per a estar al costat de l’artista, millor que elles no l’aconsellaran ningú: «La meua mare i la meua germana són com a pilars per a mi. Estan sempre ací, com un far, són dones molt fortes, que m’inspiren i que sempre m’acompanyen en totes les aventures que els propose i tinc molta sort de poder comptar amb elles».

 

Rosalía té un altre negoci del qual recull una gran fortuna ‘Motomami SL’

Hi han persones que tot el que toquen ho converteixen en or i Rosalía és una d’ixes persones i així ho ha demostrat en la seua carrera musical que a més actualment està preparant el seu tercer disc i així ho ha demostrat també amb l’empresa que va crear la seua mare el 2019. Segons la informació que ha compartit ‘Vanitatis‘, Pilar Tobella va fundar al gener d’este any l’empresa ‘Motomami SL‘ amb l’objectiu de vetllar pels interessos econòmics de la seua filla.

D’esta manera, la mare de Rosalía és l’única que administra la societat i des que es va crear ha centrat tots els seus esforços en ella, tant és així que fins i tot va decidir deixar el seu càrrec com a directora comercial de ‘Suprametal’, la companyia dedicada a la fabricació de plaques d’identificació, caràtules i etiquetes de metall.

‘Motomami SL’ va ser fundada l’1 de gener de 2019 i es dedica a gestionar «els serveis ‘business management’ d’artistes», és a dir, «les activitats relacionades amb representació de talents d’individus o grups. La negociació d’acords i administració dels interessos dels artistes amb companyies discogràfiques, editorials, agents artístics, mànagers, promotors musicals, productores audiovisuals, espònsors, patrocinadors i marques i objectes anàlegs».

La companyia també exerceix tasques «d’agent de ‘booking‘, promotor musical, producció artística i executiva», així com a «assessorament i direcció creativa». A més, es dedica a «l’acompanyament i assistència personal d’artistes» i a «qualsevol altra activitat relacionada amb este objectiu social i que tendesca a les mateixes finalitats».

Grans beneficis

Tan sols fa dos anys que ‘Motomami SL’ està en marxa, però com hem dit el que Rosalía toca ho converteix en or, perquè de la mateixa manera que la carrera musical de la cantant ha pujat com l’espuma també ha passat en esta empresa. I és que només en el primer any de vida, la companyia ha declarat 4,8 milions d’euros, 364.516 euros corresponen a beneficis, segons ‘Vanitatis’. Uns beneficis que Pilar Tobella ha decidit reinvertir en la mateixa empresa per poder tenir reserves de capital en un futur. D’altra banda, el balanç de comptes també ha indicat que Rosalia encara no ha cobrat 1.024.000 d’euros, que ha pagat 24.000 euros en concepte d’impost de societats i que disposa de 800.000 euros de líquid.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.