Rosalia deu l’èxit a dos pilars fonamentals que sempre van amb ella

Rosalía és l’exemple implacable de què dels fracassos també t’ensenyes, ella es va presentar a un talent show i no l’agafaren, anys després el seu talent ha traspassat fronteres. Amb tan sols 27 anys s’ha posicionat com una de les grans referents del panorama musical a tot el món. És un fenomen musical que triomfa allà on va, a més les seues cançons s’escolten arreu del món i la seua fama no ha deixat de créixer des que va publicar el seu primer àlbum, ‘Los Ángeles‘, l’any 2017.

Darrere de tot èxit sempre hi ha molt de treball i persones de màxima confiança que acompanyen a l’artista i és el cas de Rosalía, darrere d’ella s’amaguen dos persones molt properes a la catalana que l’han ajudat a consolidar la seua carrera dins del panorama musical, i que segueixen creixent al seu costat.

Els dos pilars fonamentals de Rosalía

Es tracta ni més ni menys que de la seua mare i de la seua germana. Pili Vila Tobella, coneguda artísticament com a ‘Daikyri’, és qui s’encarrega del seu estilisme i dels ‘looks’ que tanta tendència aconsegueixen marcar, mentre que la seua progenitora, Pilar Tobella, porta tots els negocis familiars i rendibilitza el gran treball que fa la seua filla a la música.

Sense elles dos a l’artista li faltaria alguna cosa i no seria el mateix, i es que una mare és una mare i qui millor que una germana per a estar al costat de l’artista, millor que elles no l’aconsellaran ningú: «La meua mare i la meua germana són com a pilars per a mi. Estan sempre ací, com un far, són dones molt fortes, que m’inspiren i que sempre m’acompanyen en totes les aventures que els propose i tinc molta sort de poder comptar amb elles».

 

Rosalía té un altre negoci del qual recull una gran fortuna ‘Motomami SL’

Hi han persones que tot el que toquen ho converteixen en or i Rosalía és una d’ixes persones i així ho ha demostrat en la seua carrera musical que a més actualment està preparant el seu tercer disc i així ho ha demostrat també amb l’empresa que va crear la seua mare el 2019. Segons la informació que ha compartit ‘Vanitatis‘, Pilar Tobella va fundar al gener d’este any l’empresa ‘Motomami SL‘ amb l’objectiu de vetllar pels interessos econòmics de la seua filla.

D’esta manera, la mare de Rosalía és l’única que administra la societat i des que es va crear ha centrat tots els seus esforços en ella, tant és així que fins i tot va decidir deixar el seu càrrec com a directora comercial de ‘Suprametal’, la companyia dedicada a la fabricació de plaques d’identificació, caràtules i etiquetes de metall.

‘Motomami SL’ va ser fundada l’1 de gener de 2019 i es dedica a gestionar «els serveis ‘business management’ d’artistes», és a dir, «les activitats relacionades amb representació de talents d’individus o grups. La negociació d’acords i administració dels interessos dels artistes amb companyies discogràfiques, editorials, agents artístics, mànagers, promotors musicals, productores audiovisuals, espònsors, patrocinadors i marques i objectes anàlegs».

La companyia també exerceix tasques «d’agent de ‘booking‘, promotor musical, producció artística i executiva», així com a «assessorament i direcció creativa». A més, es dedica a «l’acompanyament i assistència personal d’artistes» i a «qualsevol altra activitat relacionada amb este objectiu social i que tendesca a les mateixes finalitats».

Grans beneficis

Tan sols fa dos anys que ‘Motomami SL’ està en marxa, però com hem dit el que Rosalía toca ho converteix en or, perquè de la mateixa manera que la carrera musical de la cantant ha pujat com l’espuma també ha passat en esta empresa. I és que només en el primer any de vida, la companyia ha declarat 4,8 milions d’euros, 364.516 euros corresponen a beneficis, segons ‘Vanitatis’. Uns beneficis que Pilar Tobella ha decidit reinvertir en la mateixa empresa per poder tenir reserves de capital en un futur. D’altra banda, el balanç de comptes també ha indicat que Rosalia encara no ha cobrat 1.024.000 d’euros, que ha pagat 24.000 euros en concepte d’impost de societats i que disposa de 800.000 euros de líquid.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.