Rosalia deu l’èxit a dos pilars fonamentals que sempre van amb ella

Rosalía és l’exemple implacable de què dels fracassos també t’ensenyes, ella es va presentar a un talent show i no l’agafaren, anys després el seu talent ha traspassat fronteres. Amb tan sols 27 anys s’ha posicionat com una de les grans referents del panorama musical a tot el món. És un fenomen musical que triomfa allà on va, a més les seues cançons s’escolten arreu del món i la seua fama no ha deixat de créixer des que va publicar el seu primer àlbum, ‘Los Ángeles‘, l’any 2017.

Darrere de tot èxit sempre hi ha molt de treball i persones de màxima confiança que acompanyen a l’artista i és el cas de Rosalía, darrere d’ella s’amaguen dos persones molt properes a la catalana que l’han ajudat a consolidar la seua carrera dins del panorama musical, i que segueixen creixent al seu costat.

Els dos pilars fonamentals de Rosalía

Es tracta ni més ni menys que de la seua mare i de la seua germana. Pili Vila Tobella, coneguda artísticament com a ‘Daikyri’, és qui s’encarrega del seu estilisme i dels ‘looks’ que tanta tendència aconsegueixen marcar, mentre que la seua progenitora, Pilar Tobella, porta tots els negocis familiars i rendibilitza el gran treball que fa la seua filla a la música.

Sense elles dos a l’artista li faltaria alguna cosa i no seria el mateix, i es que una mare és una mare i qui millor que una germana per a estar al costat de l’artista, millor que elles no l’aconsellaran ningú: «La meua mare i la meua germana són com a pilars per a mi. Estan sempre ací, com un far, són dones molt fortes, que m’inspiren i que sempre m’acompanyen en totes les aventures que els propose i tinc molta sort de poder comptar amb elles».

 

Rosalía té un altre negoci del qual recull una gran fortuna ‘Motomami SL’

Hi han persones que tot el que toquen ho converteixen en or i Rosalía és una d’ixes persones i així ho ha demostrat en la seua carrera musical que a més actualment està preparant el seu tercer disc i així ho ha demostrat també amb l’empresa que va crear la seua mare el 2019. Segons la informació que ha compartit ‘Vanitatis‘, Pilar Tobella va fundar al gener d’este any l’empresa ‘Motomami SL‘ amb l’objectiu de vetllar pels interessos econòmics de la seua filla.

D’esta manera, la mare de Rosalía és l’única que administra la societat i des que es va crear ha centrat tots els seus esforços en ella, tant és així que fins i tot va decidir deixar el seu càrrec com a directora comercial de ‘Suprametal’, la companyia dedicada a la fabricació de plaques d’identificació, caràtules i etiquetes de metall.

‘Motomami SL’ va ser fundada l’1 de gener de 2019 i es dedica a gestionar «els serveis ‘business management’ d’artistes», és a dir, «les activitats relacionades amb representació de talents d’individus o grups. La negociació d’acords i administració dels interessos dels artistes amb companyies discogràfiques, editorials, agents artístics, mànagers, promotors musicals, productores audiovisuals, espònsors, patrocinadors i marques i objectes anàlegs».

La companyia també exerceix tasques «d’agent de ‘booking‘, promotor musical, producció artística i executiva», així com a «assessorament i direcció creativa». A més, es dedica a «l’acompanyament i assistència personal d’artistes» i a «qualsevol altra activitat relacionada amb este objectiu social i que tendesca a les mateixes finalitats».

Grans beneficis

Tan sols fa dos anys que ‘Motomami SL’ està en marxa, però com hem dit el que Rosalía toca ho converteix en or, perquè de la mateixa manera que la carrera musical de la cantant ha pujat com l’espuma també ha passat en esta empresa. I és que només en el primer any de vida, la companyia ha declarat 4,8 milions d’euros, 364.516 euros corresponen a beneficis, segons ‘Vanitatis’. Uns beneficis que Pilar Tobella ha decidit reinvertir en la mateixa empresa per poder tenir reserves de capital en un futur. D’altra banda, el balanç de comptes també ha indicat que Rosalia encara no ha cobrat 1.024.000 d’euros, que ha pagat 24.000 euros en concepte d’impost de societats i que disposa de 800.000 euros de líquid.

Últimes notícies

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.