Anuncios

Nova línia de bus substitutiva de la L1 de Metrovalencia per a connectar municipis de la Ribera Alta

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

La Generalitat engegarà a partir d’este dimarts 10 una nova línia d’autobús que connectarà Castelló de la Ribera amb Alginet, l’Alcúdia, Benimodo, Carlet, Massalavés i Alberic. Este nou servici intermunicipal se suma a les quatre línies que ja operen en la comarca de la Ribera Alta.

La nova línia, que no arriba fins a València, permetrà als usuaris desplaçar-se entre els municipis de la Ribera Alta. Estes són les parades establides: a Castelló de la Ribera, en l’institut del municipi; a Alberic, a l’avinguda Ribera Alta, 7; a Massalavés, en Camí Reial; a L’Alcúdia, a Avinguda Carlet, 5; a Benimodo, en l’estació de metro; a Carlet, al carrer Enginyer Balaguer, 128, i a Alginet al carrer Higinio Noja (enfront del bar Luis).

Es tracta tant de servicis d’autobús que realitzen rutes entre diverses poblacions com d’autobusos llançadora que connecten municipis tant de la zona afectada per la dana com d’altres poblacions que han quedat sense servici, detalla l’administració autonòmica.

Amb la nova ruta, des d’este dimarts, la Generalitat té en servici 14 rutes d’autobús disponibles. A més de les procedents de la Ribera, quatre que connecten Llíria amb Paterna, incloent les parades de Llíria-Benaguasil, Llíria-València, L’Eliana-València i La Canyada Paterna, i quatre rutes en la línia Torrent Av.-València, que abasten Paiporta-València, Picanya-València, Torrent-València i Torrent-Picanya-Paiporta.

Les línies actualment en funcionament, substitutives de Metrovalencia, inclouen les rutes Picassent-Alcàsser-Silla-València, Alginet-València, Carlet-Benimodo-l’Alcúdia-València i Alberic-Massalavés-València. Totes garantixen parades en punts de València, com el carrer Actor Antonio Ferrandis-Font de Sant Lluís i l’avinguda Ausiàs March-Dr. Waksman, assegurant la connexió amb els autobusos de l’EMT.

LÍNIA CATARROJA, TORRENT I ALBAL

Des d’este dilluns, la Generalitat ha ampliat el servici de la línia Catarroja-Torrent, ja en funcionament, amb la incorporació de dos noves parades a Albal. Esta línia reforça la connectivitat entre Catarroja, Torrent i Albal, facilitant l’accés a altres recorreguts cap a València i millorant la mobilitat intermunicipal en la zona sud de l’àrea metropolitana.

Estes són les parades que oferix: a Torrent, a l’avinguda Vedat, 94; a Catarroja, en l’Ajuntament i a Florida Secundària, i a Albal en l’institut de la localitat i al Carrer del Molí Cremat enfront del número 2.

La Conselleria de Medi ambient, Infraestructures i Territori recomana als usuaris consultar els horaris i possibles modificacions en els trajectes a través de les pàgines web de l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), Metrovalencia i el propi departament autonòmic.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.