Nova línia de bus substitutiva de la L1 de Metrovalencia per a connectar municipis de la Ribera Alta

VALÈNCIA, 9 (EUROPA PRESS)

La Generalitat engegarà a partir d’este dimarts 10 una nova línia d’autobús que connectarà Castelló de la Ribera amb Alginet, l’Alcúdia, Benimodo, Carlet, Massalavés i Alberic. Este nou servici intermunicipal se suma a les quatre línies que ja operen en la comarca de la Ribera Alta.

La nova línia, que no arriba fins a València, permetrà als usuaris desplaçar-se entre els municipis de la Ribera Alta. Estes són les parades establides: a Castelló de la Ribera, en l’institut del municipi; a Alberic, a l’avinguda Ribera Alta, 7; a Massalavés, en Camí Reial; a L’Alcúdia, a Avinguda Carlet, 5; a Benimodo, en l’estació de metro; a Carlet, al carrer Enginyer Balaguer, 128, i a Alginet al carrer Higinio Noja (enfront del bar Luis).

Es tracta tant de servicis d’autobús que realitzen rutes entre diverses poblacions com d’autobusos llançadora que connecten municipis tant de la zona afectada per la dana com d’altres poblacions que han quedat sense servici, detalla l’administració autonòmica.

Amb la nova ruta, des d’este dimarts, la Generalitat té en servici 14 rutes d’autobús disponibles. A més de les procedents de la Ribera, quatre que connecten Llíria amb Paterna, incloent les parades de Llíria-Benaguasil, Llíria-València, L’Eliana-València i La Canyada Paterna, i quatre rutes en la línia Torrent Av.-València, que abasten Paiporta-València, Picanya-València, Torrent-València i Torrent-Picanya-Paiporta.

Les línies actualment en funcionament, substitutives de Metrovalencia, inclouen les rutes Picassent-Alcàsser-Silla-València, Alginet-València, Carlet-Benimodo-l’Alcúdia-València i Alberic-Massalavés-València. Totes garantixen parades en punts de València, com el carrer Actor Antonio Ferrandis-Font de Sant Lluís i l’avinguda Ausiàs March-Dr. Waksman, assegurant la connexió amb els autobusos de l’EMT.

LÍNIA CATARROJA, TORRENT I ALBAL

Des d’este dilluns, la Generalitat ha ampliat el servici de la línia Catarroja-Torrent, ja en funcionament, amb la incorporació de dos noves parades a Albal. Esta línia reforça la connectivitat entre Catarroja, Torrent i Albal, facilitant l’accés a altres recorreguts cap a València i millorant la mobilitat intermunicipal en la zona sud de l’àrea metropolitana.

Estes són les parades que oferix: a Torrent, a l’avinguda Vedat, 94; a Catarroja, en l’Ajuntament i a Florida Secundària, i a Albal en l’institut de la localitat i al Carrer del Molí Cremat enfront del número 2.

La Conselleria de Medi ambient, Infraestructures i Territori recomana als usuaris consultar els horaris i possibles modificacions en els trajectes a través de les pàgines web de l’Autoritat de Transport Metropolità de València (ATMV), Metrovalencia i el propi departament autonòmic.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.