Nova tenda de MediaMarkt a Sagunt amb 1.800 m², 40 especialistes i 6.000 productes

Ejemplo de shortcode con estilo
MediaMarkt ha obert una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb 1.800 metres quadrats, més de 40 especialistes i més de 6.000 productes, reforçant així la seua presència a la Comunitat Valenciana.

MediaMarkt ha inaugurat una nova tenda al centre comercial VidaNova Parc de Sagunt, amb més de 1.800 metres quadrats de sala de vendes, un equip de més de 40 especialistes en tecnologia i més de 6.000 referències de productes, amb l’objectiu d’acostar l’electrònica de consum als més de 163.000 habitants del municipi i el seu entorn.

Segons ha informat la companyia, l’obertura en Sagunt dona continuïtat a l’activitat que fins ara es desenvolupava a Massalfassar i consolida la presència de MediaMarkt a la Comunitat Valenciana, on ja compta amb 13 tendes repartides pel territori.

Reubicació i objectius de l’empresa

Amb este moviment, l’empresa ha fet un pas més en el seu pla estratègic per transformar els punts de venda físics i, tal com ha remarcat, ‘fortalir la seua proposta integral’. Per a aconseguir-ho, ha relocalitzat la seua antiga tenda de Massalfassar i tot el seu equip a este nou espai, situat només a 15 quilòmetres del centre anterior.

La nova tenda pretén impulsar l’activitat econòmica de la zona i generar més moviment comercial al parc VidaNova, alhora que acosta la tecnologia de consum més innovadora a la ciutadania de Sagunt i a la seua àrea d’influència.

Estrena i celebració de l’obertura

Per a l’estrena, MediaMarkt Sagunt ha obert amb un horari especial de 09.00 hores a 23.00 hores i amb un equip de més de 40 especialistes preparats per a assessorar els clients. La jornada inaugural s’ha celebrat com un ‘Dia sense IVA’ en tot l’assortiment i ha inclòs música en directe, càtering i una zona ‘gaming’ amb premis per als assistents.

El nou establiment oferix un ampli catàleg de referències, amb seccions destacades de televisió, informàtica, grans electrodomèstics i telefonia, entre altres categories de producte, per a cobrir les necessitats d’equipament tecnològic de les llars i negocis de la zona.

Assistència institucional i intervencions

L’acte oficial d’obertura de MediaMarkt Sagunt, celebrat ahir, ha comptat amb la presència de representants institucionals de l’Ajuntament de Sagunt. Entre ells, l’alcalde, Darío Moreno Lerga; el regidor d’Educació, Universitat Popular, Promoció Econòmica, Polítiques LGTBIQ+ i Protecció Civil, Raúl Palmero Plumed; la regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino; i el regidor d’Indústria, Innovació, Ciència i Universitat, Toni Iborra Torres.

Per part de l’empresa, han participat José María Teruel, director regional Zona Levante de MediaMarkt España, i Víctor Julián Herraiz, gerent de MediaMarkt Sagunto.

Missatge del gerent i propòsit de l’espai

Víctor Julián Herraiz ha explicat que este nou espai ‘està dissenyat per a viure la tecnologia a través d’un catàleg de productes i servicis pensats per a facilitar la vida dels nostres clients’.

El gerent ha afegit que ‘el nostre propòsit és continuar oferint proximitat, comoditat i assessorament tecnològic a la societat valenciana, durant tot el cicle de vida dels nostres productes, posant sempre l’experiència en el centre i oferint solucions que realment li aporten valor en el seu dia a dia’.

Model de tenda innovador

MediaMarkt Sagunt ha obert les seues portes sota el concepte de tenda ‘Core’, un model d’espai integrat que transforma el punt de venda tradicional en un entorn més dinàmic, funcional i experiencial, on el client pot provar productes i rebre assessorament especialitzat en un mateix recorregut.

Entre els servicis disponibles destaquen el servici tècnic de reparació de dispositius, la posada a punt de telèfons intel·ligents i ordinadors, el manteniment de patinets elèctrics i la instal·lació de protectors de pantalla, pensats per a protegir i allargar la vida útil dels equips.

Servicis i compres omnicanal

L’establiment permet arreplegar comandes en línia en només 30 minuts i oferix el servici ‘Stop & Go’, que facilita una compra omnicanal ràpida i accessible des de l’exterior del recinte, sense necessitat de recórrer tota la sala de vendes.

MediaMarkt Sagunt també oferix assessorament especialitzat per a la contractació de servicis de telefonia, energia, finançament o garanties ampliades. Per a això, compta amb un equip de professionals preparats per a acostar la tecnologia a cada tipus de client i acompanyar-lo en totes les fases de la compra.

Amb esta obertura, la companyia reforça igualment el seu compromís amb el segment MediaMarkt Business, amb el qual es consolida com un soci tecnològic per a les empreses locals interessades en equips informàtics, solucions d’oficina o sistemes d’estalvi energètic.

Consum responsable i economia circular

La nova tenda de MediaMarkt a Sagunt forma part d’una estratègia orientada a promoure un model de consum responsable de la tecnologia i a conscienciar sobre l’ús eficient dels recursos.

Des del disseny fins als servicis que oferix, l’espai anima els clients a replantejar-se la seua relació amb els dispositius electrònics: com es compren, com s’utilitzen i, sobretot, com es prolonga la seua vida útil abans de substituir-los.

Segell BetterWay i reparació

En el punt de venda, els usuaris poden trobar una selecció àmplia de productes identificats amb el distintiu ‘BetterWay’. Este segell agrupa des d’aparells energèticament eficients o que ajuden a estalviar recursos fins a solucions intel·ligents de reparació i reciclatge.

MediaMarkt Sagunt posa també a disposició dels clients un servici de reparacions que contribuïx a allargar la vida dels dispositius, així com solucions per a l’ús domèstic d’energies renovables, com ara panells solars i carregadors per a vehicles elèctrics. A més, oferix un sistema de recompra d’aparells usats que afavorix la reutilització i dona una segona vida als equips.

Reciclatge RAEE i col·laboració

De la mateixa manera, el centre disposa d’un contenidor específic per al reciclatge d’aparells elèctrics i electrònics (RAEE), on la clientela pot depositar els dispositius que ja no utilitza. MediaMarkt, en col·laboració amb Recyclia, arreplega i gestiona al voltant de 9.000 tones anuals d’estos residus, i la nova tenda de Sagunt s’ha sumat a este objectiu de sostenibilitat.

MediaMarkt és líder a Espanya i Europa en el sector de la distribució d’electrònica de consum i servicis. Integrada en el grup MediaMarktSaturn Retail Group, compta a Espanya amb al voltant de 7.000 experts en tecnologia i està present en totes les comunitats autònomes amb més de 110 establiments, a més de la tenda en línia i l’APP.

A escala europea, la companyia disposa de més de 1.000 punts de venda repartits en 11 països i una plantilla de 50.000 persones, que donen suport a la seua activitat en els principals mercats del continent.

Últimes notícies

Renfe carrega contra Semaf per parar trens de Rodalia per la pluja extrema

Renfe ha criticat que el sindicat de maquinistes Semaf haja demanat no circular en les línies C1 i C2 de Rodalia, en zona amb avís roig per pluges torrencials, i defensa que la informació tècnica permet fer-ho amb seguretat.

Emergències alerta que el pitjor de la tempesta encara està per arribar

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, alerta que el tram més advers de la tempesta arribarà este diumenge de vesprada al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb avís roig per pluges intenses i fortes ratxes de vent.

Pluges torrencials a la Safor amb 166 l/m² en el Real de Gandia

La Safor està patint este diumenge pluges torrencials, amb 166 l/m² acumulats en el Real de Gandia i valors molt elevats en altres municipis de la comarca, segons Avamet i Aemet.

Proposen limitar de manera temporal la pujada del lloguer per a frenar la crisi d’habitatge

La catedràtica de la Universitat d’Alacant Paloma Taltavull defensa contindre de manera temporal la pujada dels lloguers com a mesura puntual per a mitigar la crisi d’habitatge, marcada per una forta pressió de la demanda i una oferta insuficient. L’experta adverteix que la falta de vivenda en lloguer és un problema endèmic des de la crisi financera de 2008.

Arrestada a Alacant una parella per vendre gorres falses a les xarxes

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona, de 33 i 37 anys, acusats de vendre centenars de gorres falsificades d’una marca coneguda a través de dos perfils en xarxes socials. En el registre de la vivenda vinculada als sospitosos s’han intervingut 614 gorres i material per a la seua distribució.

Aemet alerta de fins a 400 l/m² de pluja entre el sud de València i el nord d’Alacant

Aemet ha activat un avís per pluges torrencials que poden deixar entre 300 i 400 l/m² al litoral i prelitoral del sud de València i nord d’Alacant, amb descens de temperatures i vent molt intens al Golf de València.

Xàbia supera els 100 litres de pluja en només 12 hores

Xàbia ha registrat 103,6 litres per metre quadrat en 12 hores, el valor més alt de la xarxa d’Avamet, amb altres municipis de València i Alacant també molt afectats per les pluges intenses.

Una tuba sorprén el cel d’Alacant durant una forta tronada sense causar danys

Una tuba s’ha format este dissabte sobre el cel d’Alacant durant una tronada intensa, sense arribar a tocar terra ni causar danys. Aemet ha activat avís roig per pluges extremes al litoral sud de València i nord d’Alacant per a este diumenge.