Nules, Borriana i Moncofa, pendents de possibles inundacions per les pluges

Els Bombers de la Diputació de Castelló han hagut d’intervenir a diversos serveis com a conseqüència del temporal de pluja.

Nules, Borriana i Moncofa estan pendents de la crescuda de l’aigua als rius i de les possibles inundacions després de les intenses precipitacions que han registrat les comarques de Castelló les últimes hores.

Les fortes pluges han incrementat significativament el cabal de rius com el Sec, Anna o Belcaire en només unes hores i corren perill de desbordament, especialment a les zones properes al mar, i a les plantes baixes.

L’Ajuntament de Moncofa ha informat que s’han produït desbordaments puntuals a zones al nord i al sud del riu Belcaire. S’ha tallat al trànsit la ronda, Camí Senda L’Hom, Xilxes de baix i el Camí Cabres.

Aquesta nit s’espera la pitjor part, pel temporal de pluges/tempesta i marítim. S’ha constituït el CECOPAL que després d’haver mantingut reunió amb la Policia Local, la Protecció Civil i la Brigada Municipal s’ha decidit activar la preemergència per risc d’inundacions.

La nit ha estat complicada, especialment a comarques com la Plana Baixa, on els bombers han hagut de fer nombroses intervencions per treure aigua de vivendes.

Fins ara s’han realitzat un total de 22 serveis, entre ells, diversos buidatges d’aigua, i diversos salvaments de persones, sense que cap resultés ferida.

Últimes notícies

Generalitat i Diputació de València destinaran 51 milions a modernitzar 77 depuradores

La Generalitat i la Diputació de València invertiran 51 milions d'euros entre 2026 i 2029 per a modernitzar 62 depuradores i construir 15 noves en 13 comarques de la província.

La Diputació obri la porta a vendre, comprar o compartir l’edifici d’Hisenda a València

La Diputació de València es mostra oberta a vendre, comprar o compartir l'antic edifici d'Hisenda de Guillem de Castro i emplaça a l'Ajuntament a concretar l'ús futur de l'immoble.

Pérez Llorca critica al PSPV per voler portar a la Fiscalia la gestió sanitària de la immigració

Juanfran Pérez Llorca acusa el PSPV de recórrer a la via judicial per no guanyar en les urnes després de la denúncia socialista davant la Fiscalia per la gestió sanitària de persones immigrants.

Muñoz exigix a Pérez Llorca que deixe d’atacar al professorat i s’assega a negociar

El síndic del PSPV en Les Corts reclama a Juanfran Pérez Llorca que abandone la confrontació amb els docents i participe directament en la negociació de la vaga indefinida.

El PSPV porta a la Fiscalia una circular de Sanitat per boicotejar la regularització de migrants

El PSPV presenta una denúncia davant la Fiscalia contra una circular de la Conselleria de Sanitat que, segons el partit, boicoteja el procés de regularització de migrants impulsat pel Govern.

Els taxistes convoquen una altra manifestació el divendres i advertixen de nous escarnis a València

Les set organitzacions del taxi de València convoquen per a este divendres una marxa lenta i una concentració davant la Conselleria d'Infraestructures i anuncien un calendari d'escarnis si no es regula l'activitat dels VTC.

Mompó confia a repetir acords amb l’oposició per a aprovar els pressupostos de 2026

Vicent Mompó assegura que ja ha iniciat contactes amb l'oposició per als pressupostos de 2026 i confia a reeditar el consens aconseguit en els comptes de 2024 i 2025.

Pérez Llorca apel·la al sentit comú en la negociació amb els docents en vaga

Pérez Llorca defén que l'única condició del Consell en la negociació per la vaga indefinida del professorat és aplicar el sentit comú i despolititzar les aules.