Nules, Borriana i Moncofa, pendents de possibles inundacions per les pluges

Els Bombers de la Diputació de Castelló han hagut d’intervenir a diversos serveis com a conseqüència del temporal de pluja.

Nules, Borriana i Moncofa estan pendents de la crescuda de l’aigua als rius i de les possibles inundacions després de les intenses precipitacions que han registrat les comarques de Castelló les últimes hores.

Les fortes pluges han incrementat significativament el cabal de rius com el Sec, Anna o Belcaire en només unes hores i corren perill de desbordament, especialment a les zones properes al mar, i a les plantes baixes.

L’Ajuntament de Moncofa ha informat que s’han produït desbordaments puntuals a zones al nord i al sud del riu Belcaire. S’ha tallat al trànsit la ronda, Camí Senda L’Hom, Xilxes de baix i el Camí Cabres.

Aquesta nit s’espera la pitjor part, pel temporal de pluges/tempesta i marítim. S’ha constituït el CECOPAL que després d’haver mantingut reunió amb la Policia Local, la Protecció Civil i la Brigada Municipal s’ha decidit activar la preemergència per risc d’inundacions.

La nit ha estat complicada, especialment a comarques com la Plana Baixa, on els bombers han hagut de fer nombroses intervencions per treure aigua de vivendes.

Fins ara s’han realitzat un total de 22 serveis, entre ells, diversos buidatges d’aigua, i diversos salvaments de persones, sense que cap resultés ferida.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Prioritat nacional o exclusió del diferent?

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d’opinió d'esta setmana escriu contra les polítiques lingüístiques de l’extrema dreta i en defensa del valencià-català, la diversitat lingüística i els valors democràtics.

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.