Nules, Borriana i Moncofa, pendents de possibles inundacions per les pluges

Els Bombers de la Diputació de Castelló han hagut d’intervenir a diversos serveis com a conseqüència del temporal de pluja.

Nules, Borriana i Moncofa estan pendents de la crescuda de l’aigua als rius i de les possibles inundacions després de les intenses precipitacions que han registrat les comarques de Castelló les últimes hores.

Les fortes pluges han incrementat significativament el cabal de rius com el Sec, Anna o Belcaire en només unes hores i corren perill de desbordament, especialment a les zones properes al mar, i a les plantes baixes.

L’Ajuntament de Moncofa ha informat que s’han produït desbordaments puntuals a zones al nord i al sud del riu Belcaire. S’ha tallat al trànsit la ronda, Camí Senda L’Hom, Xilxes de baix i el Camí Cabres.

Aquesta nit s’espera la pitjor part, pel temporal de pluges/tempesta i marítim. S’ha constituït el CECOPAL que després d’haver mantingut reunió amb la Policia Local, la Protecció Civil i la Brigada Municipal s’ha decidit activar la preemergència per risc d’inundacions.

La nit ha estat complicada, especialment a comarques com la Plana Baixa, on els bombers han hagut de fer nombroses intervencions per treure aigua de vivendes.

Fins ara s’han realitzat un total de 22 serveis, entre ells, diversos buidatges d’aigua, i diversos salvaments de persones, sense que cap resultés ferida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ramazani decidix de penal repetit i el València pren aire davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani, repetit per invasió d'àrea de Gayà, va donar al València un 1-0 a Mestalla que talla la ratxa d'Osasuna i amplia a cinc punts el seu matalàs sobre el descens.

Un penal repetit de Ramazani dona la victòria al València davant Osasuna (1-0)

Ramazani va transformar un penal repetit per a segellar el 1-0 i tallar la ratxa de sis partits sense perdre d'Osasuna. El València va prendre aire i es va allunyar cinc punts del descens.

Un penal de Ramazani dona al València un triomf vital davant Osasuna

Ramazani va anotar de penal després de repetició per entrada de Gayà en l'àrea. El 1-0 a Mestalla allunya al València cinc punts del descens i frena a Osasuna.

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li que va arribar en pastera

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' durant l'Elx-Espanyol; l'àrbitre no va sentir la frase però va activar el protocol antiracista.

El València perdona i es va 0-0 al descans davant Osasuna

El València va generar més perill, amb set rematades sense trobar porteria, mentres Osasuna va avisar amb dos accions clares, inclosa una de Budimir que va tapar Dimitrievski.

Elx i Espanyol empaten 2-2 en un dol tibant i seguixen sense guanyar en 2026

L'empat 2-2 en el Martínez Valero va arribar amb un penal de Rafa Mir al 89' després de revisió del VAR i una aturada de cinc minuts per un incident racista. Pickel va ser expulsat en l'afegit.

Elx i Espanyol firmen un 2-2 amb polèmica i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van empatar 2-2 en un partit amb alternatives, aturada per insults racistes i un penal de Rafa Mir en el 89. Els dos seguixen sense guanyar en 2026.

Elx i Espanyol empaten 2-2 i seguixen sense guanyar en 2026

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en el Martínez Valero després d'un dol amb VAR, aturada per incident racista i alternatives. Cap gana encara en 2026.