Nules, Borriana i Moncofa, pendents de possibles inundacions per les pluges

Els Bombers de la Diputació de Castelló han hagut d’intervenir a diversos serveis com a conseqüència del temporal de pluja.

Nules, Borriana i Moncofa estan pendents de la crescuda de l’aigua als rius i de les possibles inundacions després de les intenses precipitacions que han registrat les comarques de Castelló les últimes hores.

Les fortes pluges han incrementat significativament el cabal de rius com el Sec, Anna o Belcaire en només unes hores i corren perill de desbordament, especialment a les zones properes al mar, i a les plantes baixes.

L’Ajuntament de Moncofa ha informat que s’han produït desbordaments puntuals a zones al nord i al sud del riu Belcaire. S’ha tallat al trànsit la ronda, Camí Senda L’Hom, Xilxes de baix i el Camí Cabres.

Aquesta nit s’espera la pitjor part, pel temporal de pluges/tempesta i marítim. S’ha constituït el CECOPAL que després d’haver mantingut reunió amb la Policia Local, la Protecció Civil i la Brigada Municipal s’ha decidit activar la preemergència per risc d’inundacions.

La nit ha estat complicada, especialment a comarques com la Plana Baixa, on els bombers han hagut de fer nombroses intervencions per treure aigua de vivendes.

Fins ara s’han realitzat un total de 22 serveis, entre ells, diversos buidatges d’aigua, i diversos salvaments de persones, sense que cap resultés ferida.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.