Quan obren les piscines d’estiu de València i la seua àrea metropolitana?

Amb l’arribada del mes de juny, s’hi acosta l’estiu i la calor. Per això, una de les millors opcions per refrescar-se i passar un bon dia amb família i amics és acudir a piscines. València compta amb 8 a l’aire lliure, les quals ultimen els seus preparatius per obrir les portes al juny fins a finals d’agost. 

Descobreix amb València Diari les dates i horaris d’obertura de les piscines de la capital valenciana i alguns municipis de l’Horta com Torrent, Mislata, Quart de Poblet i Burjassot.

D’una banda, el primer municipi a obrir-la ha estat Quart de Poblet, ja que el passat divendres 2 de juny va inaugurar la temporada de la seua Piscina d’Estiu que romandrà oberta fins al 31 d’agost. Així mateix, el seu horari es distribuirà de la manera següent: Del 2 de juny fins al 31 de juliol, de dilluns a dijous de 12:00 a 20:00 i divendres, dissabtes, diumenges i festius d’11:00 a 20:00 h . Mentre que al mes d’agost este s’unificarà de dilluns a diumenge d’11 a 00 h.

Seguidament, el pròxim dilluns 12 de juny serà el torn de tres grans piscines de València, que són les següents:

  • La Piscina de Benimaclet: El seu horari serà de dilluns a divendres de 12:30 a 15:00 i els dissabtes, diumenges i festius de 10:00 a 14:30 i de 15:30 h. a 20:00 h.
  • Piscina de Benicalap: De dilluns a divendres de 12:00 ha 20:30 i els festius, dissabtes i diumenges de 11:00 ha 19:00 h.
  • La del Parc de l’Oest: L’única piscina nocturna que hi ha a València, tindrà un horari de dilluns a divendres de 12 a 00 i els dissabtes, diumenges i festius d’18 ha 30 h. Mentre que els divendres de juliol i agost, obrirà a les nits de 11 a 00 hores. 
Piscina parc de l’oest diürna/ Aquaval

El dimecres 14 de juny serà el torn de la de Benimàmet i Burjassot. La primera tindrà un horari d’11 h fins a les 00 i la segona de dimarts a diumenge de 19 a 00 hores, mentre que en el cas dels dissabtes, diumenges i festius dels mesos de juliol i agost, l’horari serà de 11 a 30 hores.

Posteriorment, el diumenge 18 de juny la de Natzaret i Mislata estaran ja disponibles, la primera amb un horari de 11:00 a 14:00 i de 16:00 ha 19:00 i la segona, situada al Complex Esportiu de la Canaleta estarà oberta fins al 18 de setembre de 10:30 a 20:00 h de dimarts a diumenge. 

Així mateix, després serà el torn de la de Torrent, este any ha avançat la seua obertura al mes de juny, i no al juliol com feia en anys anteriors. Així, el dilluns 19 fins al 31 d’agost els veïns, veïnes i visitants podran fer-ne ús en un horari de 10:00 a 14:30 i de 15:30 h fins a les 20:00 h.

Finalment, la piscina de Castellar – l’Oliveral obrirà el 22 de juny, de 15 a 00 hores de dilluns a divendres i de 19 a 00 h caps de setmana i festiu. A més de la piscina del Palmar que ho farà el 12 de juny amb un horari d’obertura que anirà de 00 a 19 hores i de 00 a 26 hores cada dia de la setmana. 

Piscina nocturna amb activitats i festes temàtiques

La Piscina nocturna del Parc de l’Oest estarà disponible a partir de l’1 de juliol fins a l’agost. Així mateix, durant tots els divendres de juliol i agost, a més de banyar-se, es poden fer tota mena d’activitats com pàdel surf, caiacs i inflables o xous d’animació, DJs, espectacles en directe i tota mena de festes temàtiques. 

Piscina parc de l´oest nocturna/ Aquaval
Piscina parc de l´oest nocturna/ Aquaval

Preus d’entrades i bons 

La piscina de Quart de Poblet tindrà un cost de 3 euros de dilluns a divendres per a infants i adults de més de 13 anys i de 4 euros els caps de setmana i festius. Així mateix, els infants de 3 a 12 anys hauran de pagar 2 euros de dilluns a divendres i els dissabtes, diumenges i festius 2,50 euros. Mentre que per als menors de 3 anys juntament amb pensionistes, serà gratuït. 

La piscina de Benimaclet tindrà un cost de 2,50 en adults (més de 16 anys) i 51,90 euros el bo complet de 20 sessions. Així mateix, els escolars de 5 a 15 anys hauran de pagar 1,30 per cada sessió o 43,30 per 20. 

La Piscina del Parc de l’Oest tindrà un cost de l’entrada normal diürna a 2,25 euros i la diürna reduïda amb acreditació d’1,65 euros. Així mateix, l’accés a esta durant les nits té un preu d’entre 4 i 4,60 euros, depenent de si la persona adquireix el bo anticipat o no. 

Mentre que la piscina de Benicalap tindrà un cost de 3,35 euros la normal i d’1,70 la normal reduïda (amb acreditació). Les entrades de la piscina de Benimàmet seran de 3,85 euros a la general o bons de 10 usos a 34,90 i de 20 a 60,70 euros. Així mateix, la de Burjassot tindrà un cost de 2,30 euros la normal i la reduïda a 1,70 euros. També es pot adquirir un val de 10 banys 17 euros i de 20, 28 euros.

La piscina de Natzaret tindrà un cost de 3,85 euros l’entrada normal i 1,80 la reduïda. Mentre que la de Mislata fins als 6 anys és gratuïta, de 7 a 14 anys i jubilats pagaran 1,20 euros o 8,60 al bo i els adults 2,40 euros per entrada normal i 17,20 per bo. 

Quant a la de Torrent, les entrades normals tenen un cost d’1,20 euros per als joves i 1,90 per a adults de dimarts a divendres i dissabtes, diumenges i festius d’1,40 euros per als primers i 2,30 per als segons. Els jubilats o pensionistes han de pagar 0,60 euros en cas de voler accedir qualsevol dia. Finalment, la piscina de Castellar – l’Oliveral té un cost d’1,65 euros per a xiquets i 3,25 per a adults.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.