Ondara participarà en el Grand Prix de l’Estiu 2024 junt amb altres tretze localitats

El Grand Prix de l’Estiu ja té seleccionades les catorze localitats de diferents punts d’Espanya que participaran el pròxim estiu en els deu lliuraments de la nova edició, entre elles la localitat alacantina d’Ondara.

Els pobles s’enfrontaran, com sempre de dos en dos, en set programes eliminatoris. Els quatre millor puntuats es classificaran per a les dos semifinals. El poble guanyador de cadascuna d’elles accedirà a la gran final del concurs.

Els 14 pobles que concursaran en aquesta nova edició seran, en ordre alfabètic Almacelles (Lleida), Bembibre (León), Binissalem (Baleares), Burela (Lugo), Cangas de Onís (Asturias), Llerena (Badajoz), Medio de Cudeyo (Cantabria), Morata de Tajuña (Madrid), Ondara, Olvera (Cádiz), San Adrián (Navarra), Santo Domingo de la Calzada (La Rioja), Tauste (Zaragoza), Villanueva de la Fuente (Guadalajara).

Produït per RTVE en col·laboració amb EuroTV Produccions (Grup iZen), ‘El Grand Prix de l’Estiu’ es va convertir en el seu retorn en la millor estrena de l’any en televisió, amb un 26,1% de quota. Els seus set lliuraments van ser líders absolutes de la seua franja, amb una mèdia d’1.689.000 espectadors en lineal i 336.000 en diferit i un 19,4% de quota. Una dada que supera per 1,9 punts la mitjana assolida en la seua última edició emesa en La 1 en l’estiu del 2005.

Últimes notícies

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.

Avís de crescudes sobtades en barrancs i rius menuts de Castelló este divendres

La Confederación Hidrográfica del Ebro ha alertat de possibles crescudes sobtades en barrancs i cursos menuts de Castelló i altres províncies per la vesprada d'este divendres, davant els avisos grocs per pluges intenses i tempestes de l'Aemet.
FILMOTECA D'ESTIU