Ondara participarà en el Grand Prix de l’Estiu 2024 junt amb altres tretze localitats

El Grand Prix de l’Estiu ja té seleccionades les catorze localitats de diferents punts d’Espanya que participaran el pròxim estiu en els deu lliuraments de la nova edició, entre elles la localitat alacantina d’Ondara.

Els pobles s’enfrontaran, com sempre de dos en dos, en set programes eliminatoris. Els quatre millor puntuats es classificaran per a les dos semifinals. El poble guanyador de cadascuna d’elles accedirà a la gran final del concurs.

Els 14 pobles que concursaran en aquesta nova edició seran, en ordre alfabètic Almacelles (Lleida), Bembibre (León), Binissalem (Baleares), Burela (Lugo), Cangas de Onís (Asturias), Llerena (Badajoz), Medio de Cudeyo (Cantabria), Morata de Tajuña (Madrid), Ondara, Olvera (Cádiz), San Adrián (Navarra), Santo Domingo de la Calzada (La Rioja), Tauste (Zaragoza), Villanueva de la Fuente (Guadalajara).

Produït per RTVE en col·laboració amb EuroTV Produccions (Grup iZen), ‘El Grand Prix de l’Estiu’ es va convertir en el seu retorn en la millor estrena de l’any en televisió, amb un 26,1% de quota. Els seus set lliuraments van ser líders absolutes de la seua franja, amb una mèdia d’1.689.000 espectadors en lineal i 336.000 en diferit i un 19,4% de quota. Una dada que supera per 1,9 punts la mitjana assolida en la seua última edició emesa en La 1 en l’estiu del 2005.

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.