Ondara participarà en el Grand Prix de l’Estiu 2024 junt amb altres tretze localitats

El Grand Prix de l’Estiu ja té seleccionades les catorze localitats de diferents punts d’Espanya que participaran el pròxim estiu en els deu lliuraments de la nova edició, entre elles la localitat alacantina d’Ondara.

Els pobles s’enfrontaran, com sempre de dos en dos, en set programes eliminatoris. Els quatre millor puntuats es classificaran per a les dos semifinals. El poble guanyador de cadascuna d’elles accedirà a la gran final del concurs.

Els 14 pobles que concursaran en aquesta nova edició seran, en ordre alfabètic Almacelles (Lleida), Bembibre (León), Binissalem (Baleares), Burela (Lugo), Cangas de Onís (Asturias), Llerena (Badajoz), Medio de Cudeyo (Cantabria), Morata de Tajuña (Madrid), Ondara, Olvera (Cádiz), San Adrián (Navarra), Santo Domingo de la Calzada (La Rioja), Tauste (Zaragoza), Villanueva de la Fuente (Guadalajara).

Produït per RTVE en col·laboració amb EuroTV Produccions (Grup iZen), ‘El Grand Prix de l’Estiu’ es va convertir en el seu retorn en la millor estrena de l’any en televisió, amb un 26,1% de quota. Els seus set lliuraments van ser líders absolutes de la seua franja, amb una mèdia d’1.689.000 espectadors en lineal i 336.000 en diferit i un 19,4% de quota. Una dada que supera per 1,9 punts la mitjana assolida en la seua última edició emesa en La 1 en l’estiu del 2005.

Últimes notícies

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps més primaveral fins al Divendres Sant

La Comunitat Valenciana encadenarà un cap de setmana fred i ventós, amb un Diumenge de Rams especialment desapacible, abans d'un ambient més primaveral fins al Divendres Sant i major incertesa per al final de la Setmana Santa.

Huit detinguts i tres plantacions de marihuana desmantellades a la província de València

La Policia Nacional deté a huit persones i desmantella tres plantacions de marihuana amb més d'un miler de plantes i 33 quilos de cabdells a la província de València. Quatre dels arrestats han ingressat ja a la presó provisional per organització criminal, tràfic de drogues i frau elèctric.

El president de la Cambra d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, nega haver-se beneficiat del presumpte frau en els bons consum de 2022 i 2023 i assegura tindre la consciència tranquil·la.

Gómez xifra en 200.000 les persones sense atendre per la vaga mèdica en la Comunitat Valenciana

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, assegura que la vaga mèdica en la Comunitat Valenciana ha impedit atendre unes 200.000 persones en primària, consultes externes i cirurgies, i reclama a la ministra de Sanitat que assumisca la seua responsabilitat per a desbloquejar el conflicte abans de la pròxima convocatòria.

Sindicats convoquen una vaga indefinida en Groundforce al Prat i altres onze aeroports

CC.OO., UGT i ÚS criden a una vaga indefinida en Groundforce des del 30 de març en els principals aeroports, en plena disputa per salaris i poder adquisitiu.

El president de la Cambra de Comerç d’Alacant, detingut per frau, defén que mai s’ha emportat un euro

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d'Alacant, sosté després de la seua detenció per un presumpte frau en els bons consum que mai s'ha emportat diners. Defén la seua trajectòria i confirma que optarà a la reelecció al juny.

Pérez Llorca abordarà en Les Corts la situació de la seua Consell i l’abandó de les infraestructures

Juanfran Pérez Llorca respondrà en Les Corts sobre la situació de la seua Consell i el suposat abandó del Govern central a les infraestructures de la Comunitat Valenciana, en una sessió de control marcada per les crítiques de l'oposició.

Cau una xarxa que va defraudar 32,8 milions amb el comerç de begudes alcohòliques

L'Agència Tributària i la Policia Nacional han desmantellat una xarxa que utilitzava empreses pantalla i factures falses per a defraudar 32,8 milions d'euros en el comerç de begudes alcohòliques entre 2019 i 2025.