Ondara participarà en el Grand Prix de l’Estiu 2024 junt amb altres tretze localitats

El Grand Prix de l’Estiu ja té seleccionades les catorze localitats de diferents punts d’Espanya que participaran el pròxim estiu en els deu lliuraments de la nova edició, entre elles la localitat alacantina d’Ondara.

Els pobles s’enfrontaran, com sempre de dos en dos, en set programes eliminatoris. Els quatre millor puntuats es classificaran per a les dos semifinals. El poble guanyador de cadascuna d’elles accedirà a la gran final del concurs.

Els 14 pobles que concursaran en aquesta nova edició seran, en ordre alfabètic Almacelles (Lleida), Bembibre (León), Binissalem (Baleares), Burela (Lugo), Cangas de Onís (Asturias), Llerena (Badajoz), Medio de Cudeyo (Cantabria), Morata de Tajuña (Madrid), Ondara, Olvera (Cádiz), San Adrián (Navarra), Santo Domingo de la Calzada (La Rioja), Tauste (Zaragoza), Villanueva de la Fuente (Guadalajara).

Produït per RTVE en col·laboració amb EuroTV Produccions (Grup iZen), ‘El Grand Prix de l’Estiu’ es va convertir en el seu retorn en la millor estrena de l’any en televisió, amb un 26,1% de quota. Els seus set lliuraments van ser líders absolutes de la seua franja, amb una mèdia d’1.689.000 espectadors en lineal i 336.000 en diferit i un 19,4% de quota. Una dada que supera per 1,9 punts la mitjana assolida en la seua última edició emesa en La 1 en l’estiu del 2005.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.