Les oposicions falsejades acaparen les denúncies a Antifrau

Les filtracions en un examen a través d’acadèmies preparatòries, els tractes de favor encoberts o preguntes d’un procés selectiu que s’han vist amb anterioritat a centres de formació són algunes de les irregularitats que es van denunciar l’any passat a través de l’Agència Valenciana Antifrau.

En total, este òrgan va rebre 453 denúncies, fet que suposa 94 més que el 2021. Destaca a més que la majoria van ser denúncies anònimes (un 58%) i va ser l’administració local, la que va protagonitzar més queixes dirigides principalment als processos de selecció.

Així ho ha resumit el director dels AVAFJoan Llinares, que ha presentat este dimarts la memòria anual davant les Corts Valencians, i ha especificat en relació a estos processos, que el 44% de les denúncies (201) fan referència, precisament a la gestió de recursos humans.

De fet, ha lamentat que continuen produint-se “situacions que entelen este tipus de processos, com filtracions, relacions d’acadèmies preparatòries amb membres dels tribunals i preguntes que ixen que s’han explicat a les acadèmies”.

En concret, hi ha 86 denúncies per processos selectius, 38 per accés i 19 per procediments de provisió de llocs. La resta de denúncies per motius laborals van des d’incompatibilitats i conflictes d’interessos a retribucions i pagament d’hores extraordinàries.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.