Desmantellen una organització criminal nacional a Paterna

En un operatiu conjunt, agents de la Policia Nacional i la Policia Local han desmantellat a Paterna una organització criminal nacional presumptament dedicada al furt de catalitzadors i a cometre robatoris amb força en establiments comercials de la ciutat mitjançant el mètode de l»alunizaje’ (mètode de robatori, consistent a estavellar un vehicle contra l’aparador per a trencar la lluna i facilitar la ràpida entrada dels lladres).

La detenció es va produir gràcies a les càmeres de seguretat instal·lades a Paterna, a través de les que van aconseguir detectar els vehicles en els quals es desplaçaven els autors i que dies anteriors havien dut a terme un robatori.


Les imatges de videovigilància en temps real van permetre la setmana passada organitzar un ràpid operatiu policial i detindre in fraganti als sis delinqüents, tots ells homes d’entre 16 i 46 anys, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força, robatori o furt d’ús de vehicle i pertinença a organització criminal.


Tal com destaquen des de la Prefectura de la Policia Local, les investigacions posteriors han determinat que les imatges de les càmeres i els informes aportats a través d’aquestes, els efectes recuperats procedents d’altres robatoris així com els vehicles i eines intervingudes, han aconseguit les proves necessàries perquè el Jutjat d’Instrucció de Guàrdia, davant el qual han sigut posats a disposició els detinguts, haja decretat l’ingrés a la presó de tots ells (els cinc majors d’edat a la presó i el menor d’edat en un establiment d’internament de la seua edat, pròxim a complir els 18 anys).

El citat grup, perfectament organitzat i preparat, actuava en tota la zona del Llevant, desplaçant-se amb gran rapidesa entre localitats amb vehicles sostrets i matrícules falsificades. Se’ls imputen delictes comesos en Comunitat Valenciana i Catalunya, principalment.

Últimes notícies

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.