Ortega Cano refà la seua vida amb una amiga molt especial

La relació d’Ortega Cano i Ana María Aldón ja és passat. El divorci és un fet, tant és així que cadascun d’ells ha pres el seu camí. Prova d’això que Ana María s’haja comprat una casa.

La col·laboradora de televisió ha desemborsat 250.000 euros pel seu nou habitatge, no sent aquesta l’única novetat que existeix en aquesta extinta parella.

La Revista ‘Semana’ ha publicat unes fotos en exclusiva d’Ortega Cano refent la seua vida, imatges que demostren que el torero passa pàgina, de fet, se li ha vist molt ben acompanyat.

El divorci entre Ortega Cano i Ana María Aldón va ser un xou televisat. Ella anunciava que la ruptura era quasi un fet cada diumenge en el programa d’Emma García, tant que molts no s’acabaven de creure la crisi que afrontava el matrimoni.

El torero, reclòs a casa pel contingut que Rocío Carrasco estava difonent en el seu docuserie, tractava de capejar el temporal com podia.

Però la seua última intervenció va ser tan maldestra que va acabar per desencadenar el divorci. Ortega Cano va acudir a ‘El programa de AR’, en la volta d’Ana Rosa, per a deixar la major perla que es recorda en un plató de televisió. Quan la presentadora li va demanar un missatge afectuós cap a la seua llavors dona, el torero va dir mirant a càmera: «El meu semen encara és de força, anem per la xiqueta«.

A partir d’ací, el divorci era un fet i es va produir la setmana passada. Tots dos van signar i van cessar la convivència. I Ortega Cano ja no perd el temps i gaudeix del seu temps lliure acompanyat d’una amiga molt especial.

El torero ha començat a mirar per ell i a fer el possible per estar entretingut i tindre la ment ocupada, oblidant-se així de tots els problemes que li han desbordat abans i després de la seua ruptura.

Amb elles queda clar que el també empresari està refent la seua vida lluny d’Ana María Aldón, la mare del seu fill xicotet, encara que continue mantenint una relació cordial amb ella.

Han pres camins diferents, però saben que el més important és que el seu fill estiga bé i que ell no patisca pel punt final de la seua relació sentimental. De moment, estan aconseguint que el seu divorci siga civilitzat, fugint així de polèmiques passades i enfrontaments futurs.

Últimes notícies

Detingut el propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València per tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut un home de 54 anys, propietari d’un bar pròxim a un col·legi de València, acusat de distribuir droga a xicoteta escala en el seu establiment. En el registre han intervingut cocaïna, més de 8.000 euros en metàl·lic, una arma de fogueig i material relacionat amb la venda d’estupefaents.

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.