16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Ouigo obri este dimecres la venda de bitllets per a viatjar entre Valladolid, Segòvia, Madrid, Conca i Alacant

La companyia reprendrà al desembre la connexió diària Valladolid-Madrid-Alacant des de nou euros i afig una ruta a València

VALLADOLID, 8 (EUROPA PRESS)

L’operador de trens d’Alta Velocitat Ouigo obrirà este dimecres, 9 d’octubre, a les 11.000 hores la venda de bitllets per a viatjar de dilluns a diumenge en la ruta entre Valladolid, Segòvia, Madrid-Chamartín, Conca, Albacete i Alacant, des del 15 de desembre al 29 de juny del 2025.

A més, el 18 d’octubre, Ouigo obri a la venda una nova connexió sense transbords entre Valladolid i València en poc més de tres hores, que connectarà també Segòvia amb València en poc més de dos hores i mitja, assenyala l’operador a través d’un comunicat.

D’esta manera, Ouigo reduïx el temps de connexió entre Castella i Lleó i el Mediterrani. Els bitllets es podran adquirir per a viatjar igualment des del 15 de desembre del 2024 al 29 de juny del 2025.

Fins ara, la companyia ja unix Valladolid amb Madrid en una hora, i amb Segòvia en 32 minuts. Esta línia inclou un servici directe a Alacant en 3 hores i 44 minuts, sense necessitat de realitzar transbords. Així mateix, la ruta també permet arribar a Albacete des de Valladolid en tan sol 2 hores i 46 minuts i a Conca en 2 hores i 18 minuts.

Ouigo va inaugurar esta connexió el passat 18 d’abril, en un acte celebrat en l’estació de Valladolid Campo Grande, en el qual es va destacar “el gran potencial” amb el qual explica Castella i Lleó, recorda.

Des d’este dimecres, 9 d’octubre, Ouigo també posa a la venda els bitllets per a viatjar del 15 de desembre del 2024 al 29 de juny del 2025 entre Madrid-Chamartín i Murcia, amb parades a Albacete i Elxi Madrid-Chamartín i València, amb parada a Conca.

Últimes notícies

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.

CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda

Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.

Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos

El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.

Ascer preveu tancar 2025 amb estabilitat en les vendes i demana revisar els costos per CO₂

Ascer preveu un 2025 estable gràcies a l'estirada del mercat nacional i a unes exportacions contingudes, i demana revisar els costos del CO₂ davant un impacte de 150 milions. La patronal alerta sobre canvis en cogeneració, reclama una reunió amb el Govern i veu 2026 condicionat per energia i normativa.

Pérez Llorca evita la confrontació amb Bernabé per la dana i l’emplaça al diàleg

El president ha evitat contestar a les crítiques de Pilar Bernabé per la gestió de la dana i la postdana i l'ha cridada a obrir vies d'entesa. Ha assenyalat que la ciutadania ja valora la gestió i ha reivindicat una comissió mixta després de la seua reunió amb Pedro Sánchez.