Ouigo obri este dimecres la venda de bitllets per a viatjar entre Valladolid, Segòvia, Madrid, Conca i Alacant

La companyia reprendrà al desembre la connexió diària Valladolid-Madrid-Alacant des de nou euros i afig una ruta a València

VALLADOLID, 8 (EUROPA PRESS)

L’operador de trens d’Alta Velocitat Ouigo obrirà este dimecres, 9 d’octubre, a les 11.000 hores la venda de bitllets per a viatjar de dilluns a diumenge en la ruta entre Valladolid, Segòvia, Madrid-Chamartín, Conca, Albacete i Alacant, des del 15 de desembre al 29 de juny del 2025.

A més, el 18 d’octubre, Ouigo obri a la venda una nova connexió sense transbords entre Valladolid i València en poc més de tres hores, que connectarà també Segòvia amb València en poc més de dos hores i mitja, assenyala l’operador a través d’un comunicat.

D’esta manera, Ouigo reduïx el temps de connexió entre Castella i Lleó i el Mediterrani. Els bitllets es podran adquirir per a viatjar igualment des del 15 de desembre del 2024 al 29 de juny del 2025.

Fins ara, la companyia ja unix Valladolid amb Madrid en una hora, i amb Segòvia en 32 minuts. Esta línia inclou un servici directe a Alacant en 3 hores i 44 minuts, sense necessitat de realitzar transbords. Així mateix, la ruta també permet arribar a Albacete des de Valladolid en tan sol 2 hores i 46 minuts i a Conca en 2 hores i 18 minuts.

Ouigo va inaugurar esta connexió el passat 18 d’abril, en un acte celebrat en l’estació de Valladolid Campo Grande, en el qual es va destacar “el gran potencial” amb el qual explica Castella i Lleó, recorda.

Des d’este dimecres, 9 d’octubre, Ouigo també posa a la venda els bitllets per a viatjar del 15 de desembre del 2024 al 29 de juny del 2025 entre Madrid-Chamartín i Murcia, amb parades a Albacete i Elxi Madrid-Chamartín i València, amb parada a Conca.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.