Ouigo obri este dimecres la venda de bitllets per a viatjar entre Valladolid, Segòvia, Madrid, Conca i Alacant

La companyia reprendrà al desembre la connexió diària Valladolid-Madrid-Alacant des de nou euros i afig una ruta a València

VALLADOLID, 8 (EUROPA PRESS)

L’operador de trens d’Alta Velocitat Ouigo obrirà este dimecres, 9 d’octubre, a les 11.000 hores la venda de bitllets per a viatjar de dilluns a diumenge en la ruta entre Valladolid, Segòvia, Madrid-Chamartín, Conca, Albacete i Alacant, des del 15 de desembre al 29 de juny del 2025.

A més, el 18 d’octubre, Ouigo obri a la venda una nova connexió sense transbords entre Valladolid i València en poc més de tres hores, que connectarà també Segòvia amb València en poc més de dos hores i mitja, assenyala l’operador a través d’un comunicat.

D’esta manera, Ouigo reduïx el temps de connexió entre Castella i Lleó i el Mediterrani. Els bitllets es podran adquirir per a viatjar igualment des del 15 de desembre del 2024 al 29 de juny del 2025.

Fins ara, la companyia ja unix Valladolid amb Madrid en una hora, i amb Segòvia en 32 minuts. Esta línia inclou un servici directe a Alacant en 3 hores i 44 minuts, sense necessitat de realitzar transbords. Així mateix, la ruta també permet arribar a Albacete des de Valladolid en tan sol 2 hores i 46 minuts i a Conca en 2 hores i 18 minuts.

Ouigo va inaugurar esta connexió el passat 18 d’abril, en un acte celebrat en l’estació de Valladolid Campo Grande, en el qual es va destacar «el gran potencial» amb el qual explica Castella i Lleó, recorda.

Des d’este dimecres, 9 d’octubre, Ouigo també posa a la venda els bitllets per a viatjar del 15 de desembre del 2024 al 29 de juny del 2025 entre Madrid-Chamartín i Murcia, amb parades a Albacete i Elxi Madrid-Chamartín i València, amb parada a Conca.

Últimes notícies

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.

Sarabia apel·la a controlar tots els detalls davant el Girona per a amarrar la permanència

Eder Sarabia reclama màxima concentració davant el Girona en un dol directe per la permanència i assegura que l'Elx arriba amb confiança després del seu triomf davant el Getafe.

Marcelino s’acomiada del Vila-real després d’una etapa en la qual diu haver sigut molt feliç

Marcelino García Toral dirigirà davant l'Atlètic de Madrid el seu últim partit com a entrenador del Vila-real i afirma que marxa satisfet, agraït i sense haver tancat encara el seu pròxim destí.

Compromís reclama prudència davant la citació de Zapatero i descarta trencar el Govern de coalició

Joan Baldoví demana escoltar primer la declaració de José Luis Rodríguez Zapatero en l'Audiència Nacional i sosté que no hi ha motius per a posar en risc el Govern de coalició PSOE-Sumar.

València destinarà 58 milions al vell llit del Túria en els pròxims cinc anys

L'Ajuntament de València invertirà 58 milions d'euros en el vell llit del riu Túria en cinc anys, combinant obres de millora amb una gestió i manteniment integral del gran jardí urbà.