7.7 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Ouigo obri este dimecres la venda de bitllets per a viatjar entre Valladolid, Segòvia, Madrid, Conca i Alacant

La companyia reprendrà al desembre la connexió diària Valladolid-Madrid-Alacant des de nou euros i afig una ruta a València

VALLADOLID, 8 (EUROPA PRESS)

L’operador de trens d’Alta Velocitat Ouigo obrirà este dimecres, 9 d’octubre, a les 11.000 hores la venda de bitllets per a viatjar de dilluns a diumenge en la ruta entre Valladolid, Segòvia, Madrid-Chamartín, Conca, Albacete i Alacant, des del 15 de desembre al 29 de juny del 2025.

A més, el 18 d’octubre, Ouigo obri a la venda una nova connexió sense transbords entre Valladolid i València en poc més de tres hores, que connectarà també Segòvia amb València en poc més de dos hores i mitja, assenyala l’operador a través d’un comunicat.

D’esta manera, Ouigo reduïx el temps de connexió entre Castella i Lleó i el Mediterrani. Els bitllets es podran adquirir per a viatjar igualment des del 15 de desembre del 2024 al 29 de juny del 2025.

Fins ara, la companyia ja unix Valladolid amb Madrid en una hora, i amb Segòvia en 32 minuts. Esta línia inclou un servici directe a Alacant en 3 hores i 44 minuts, sense necessitat de realitzar transbords. Així mateix, la ruta també permet arribar a Albacete des de Valladolid en tan sol 2 hores i 46 minuts i a Conca en 2 hores i 18 minuts.

Ouigo va inaugurar esta connexió el passat 18 d’abril, en un acte celebrat en l’estació de Valladolid Campo Grande, en el qual es va destacar “el gran potencial” amb el qual explica Castella i Lleó, recorda.

Des d’este dimecres, 9 d’octubre, Ouigo també posa a la venda els bitllets per a viatjar del 15 de desembre del 2024 al 29 de juny del 2025 entre Madrid-Chamartín i Murcia, amb parades a Albacete i Elxi Madrid-Chamartín i València, amb parada a Conca.

Últimes notícies

El València arrasa 115-73 al Saragossa després de gestionar el cansament

El València va convertir el desgast en virtut i va agranar al Saragossa amb una tercera habitació demolidora. Montero i De Larrea van liderar un triomf ajornat que va arribar amb autoritat.

115-73: València Basket esclafa a Casademont Zaragoza després de domar el cansament

València Basket, en el seu octau partit en setze dies, va gestionar millor el desgast i va triturar a Casademont Zaragoza 115-73 en el Roig Arena, en un dol ajornat de la jornada 10.

115-73. València Basket va domar el cansament i va arrasar al Saragossa

L'equip de Pedro Martínez va gestionar el seu octau partit en 16 dies amb paciència i ritme per a trencar el dol després del descans i firmar la seua sexta victòria en huit.

Quatre detinguts en caure un grup que proveïa a la menuda a Alacant i Elx

La Policia ha desmantellat a Novelda un grup que subministrava cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la província; hi ha quatre detinguts. L'operació va deixar 5,5 kg de cocaïna i altres útils de distribució confiscats i el conductor d'un Q5 va intentar fugir, causant lesions lleus a un agent.

Quatre detinguts per proveir punts de sovintege a Alacant i Elx

Quatre persones han sigut detingudes a Novelda per proveir de cocaïna, marihuana i haixix a punts de venda a la menuda a Alacant i Elx. En l'operació s'han confiscat 5,5 quilos de cocaïna i s'han practicat registres a Novelda i Aspe.

Parella valenciana, espies de Stalin

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmanaanalitza el llibre de Carles Senso com una obra que va més enllà de la crònica històrica: humanitza els personatges, reflexiona sobre les ideologies, la fidelitat, el sacrifici i els grans dilemes morals del segle XX, i ho fa amb una mirada profunda i vigent, combinant Història, Memòria i literatura

Sergio García renova quatre anys amb LIV Golf i es proposa mantindre’s jove

El castellonenc afronta la seua quinta temporada com a capità dels Fireballs després d'ampliar el seu contracte per quatre anys. Aplaudix el salt a 72 clots i confia que compte per al ránking mundial.

L’acusat de matar a la seua exparella s’acull a no declarar i al·lega amnèsia en el juí amb jurat

El juí amb jurat per l'assassinat d'una jove a Alcoi ha arrancat amb l'acusat negant-se a declarar per amnèsia. La Fiscalia manté la seua petició de 23 anys per assassinat i 2 més per amenaces.