Pablo Motos reapareix amb un canvi que ha deixat sense paraules a Antena 3 i a tots

 

Dilluns passat, 11 de gener, ‘El Hormiguero’ va tornar a la televisió després de les vacacions de Nadal amb Vicente Vallés, presentador d’Antena 3 Notícias’, de convidat sorpresa com a substitut de Concha Velasco, que no va poder acudir per culpa de la nevada en Madrid. No obstant això, no va ser este canvi el que més va cridar l’atenció. Este mèrit ho va conseguir el nou ‘look’ de Pablo Motos.

 

El presentador va aparéixer en el primer programa de l’any lluint un pentinat salvatge que no va passar desapercebut ni per al públic ni per als seus mateixos companys. El valencià va optar per portar el monyo despentinat i de punta, un ‘look’ que va desencadenar una infinitat de burles. El primer en atrevir-se a preguntar-li pel seu canvi d’aspecte va ser Marron durant la seua secció. «Però, què t’has fet?», li va dir.

«Li he dit de punta. Però no era de cap, era despuntat», va respondre el presentador, deixant clar que el seu nou ‘look’ havia estat fruit d’una confusió amb la persona que s’encarrega de pentinar-lo. A més, Pablo Motos va explicar que gran part de l’equip de ‘El Hormiguero’ no va poder arribar al programa per culpa de la nevada provocada per la borrasca ‘Filomena’ i, per tant, no comptaven amb totes les persones que normalment s’encarreguen de perruqueria i vestuari.

 

El pentinat de Pablo Motos deslliga una infinitat de burles

Marron no va ser l’únic a aprofitar l’ocasió per a fer broma sobre l’aspecte de Pablo Motos. Tot i haver aclarit que es tractava d’un error, El Monaguillo, Trancas i Barrancas també es van burlar pel peculiar pentinat «despuntat» que va lluir el valencià.

 

De la mateixa manera va succeir en les xarxes socials, a on no van tardar en riure sobre el ‘look’ que va lluir el presentador en el primer programa d’El Hormiguero’ de 2021. «Això de la barba de Pablo Motos bé, però, això del monyo com un rebel? A on vas deixar la vergonya?», va escriure un usuari en el seu compte de Twitter.

 

«Què li ha passat a Pablo Motos als pèls, per Déu!! Se li ha acabat el tint i ha ficat els dits en un endoll…», va dir una altra persona. «El pentinat de Pablo Motos està patrocinat per ‘Filomena’», «Però i estos pèls Pablo Motos? Perruqueria no haurà pogut anar al programa?» o «Heu acomiadat els perruquers? Pablo Motos… Però Marron!!», són altres dels comentaris que van fer amb motiu del nou pentinat de Pablo Motos.

 

La peculiar rutina de nit de Pablo Motos

El presentador no només va conseguir emportar-se l’atenció del públic pel seu nou ‘look’. En una atípica taula de debat, el valencià va fer una confessió que va deixar amb la boca oberta a més d’una persona. «Quines sorpreses es van trobar les vostres parelles quan van començar a viure amb vosaltres?», va presentar Luis Piedrahita el tema a debatre.

 

El còmic va ser el primer en assenyalar que la seua parella es va quedar sorpresa quan va descobrir que ell era daltònic. No obstant això, va ser Pablo Motos el que va traure a la llum el plat fort de la conversa. El presentador va explicar que li havia preguntat a la seua dona què era el que més l’havia sorprès d’ell quan van anar a viure junts.

 

«I em va contestar que soc incapaç d’anar a dormir sense rentar-me el cul», va dir el valencià, deixant completament en xoc als seus companys. «Això és veritat?», va preguntar Marron. «És igual a quina hora arribe a casa que ho faig, i vos dic per què: m’ho va dir un xinès. Una volta vaig anar a un a fer-me acupuntura per a una cosa que no em va solucionar, però em va dir que em rentara tots els forats del cos perquè per ací entren les debilitats. I jo des d’este moment ho faig».

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.