Patricia Conde perd de nou contra Hisenda pels seus deutes milionaris

 

Males notícies per a Patricia Conde. L’Audiència Nacional ha desestimat el recurs que la presentadora val·lisoletana va presentar perquè s’anul·laren les regularitzacions i multes que li va imposar l’Agència Tributària per les declaracions de l’IRPF de 2007, 2008 i 2009.

 

Hisenda considera que l’ex-presentadora d’El Informal’, va crear la societat ‘Creative Management i Produccions’ per a rebaixar la seua factura fiscal. Aquesta citada societat, en la qual apareix com a administradora única, li va servir a Patricia Conde per a cobrar una sèrie de serveis els preus dels quals no s’ajustaven als del mercat. Així mateix, l‘actriu els va utilitzar per a desgravar-se despeses personals que no podia deduir-se, com a cosmètics, factures de viatge, peces de roba i fins i tot la reforma de la seua pròpia vivenda.

 

“El resultat ha sigut provocat per una defraudació conscient i voluntària”, afirma la inspecció. Conde figura en la llista de morosos d’Hisenda des de fa anys, encara que el seu deute s’ha reduït en un any d’1,9 milions a 1,1.

 

L’enfrontament entre la popular presentadora i Hisenda

Els embolics fiscals entre Patricia Conde i Hisenda estan xifrats en 1.824.181 euros. L’Agència Tributària considera que mitjançant aquesta societat, la presentadora de Movistar + va poder reduir el pagament de l’IRPF perquè l’impost de societats té uns tipus més baixos. 

 

La sentència marca com a prova clau la diferència entre els diners ingressats per l’empresa i el percebut per la seua única sòcia i afirma que “és eloqüent la diferència existent entre els rendiments obtinguts per Creative dels seus clients a conseqüència dels serveis prestats (474.480 euros en 2007, 1.271.290 euros en 2008 i 1.558.375 euros en 2009), mentre que les quantitats que aquesta societat va abonar a la persona física per aqueixos mateixos serveis es van limitar a 0 en 2007, 42.000 euros en 2008 com a rendiments del treball i 32.818,77 euros en 2009, concloent que “la nul·la o ínfima remuneració d’aquesta societat a favor de la sòcia-administradora, a pesar que ella genera tots els ingressos socials, han permés l’obtenció d’un avantatge fiscal indegut i el consegüent perjudici per a la Hisenda Pública“.

 

“La nul·la o ínfima remuneració d’aquesta societat a favor de la sòcia-administradora, a pesar que ella genera tots els ingressos socials, han permés l’obtenció de un avantatge fiscal indegut i el consegüent perjudici per a la Hisenda Pública”, sosté l’Administració, que destaca el fet que la presentadora –que durant aquells anys es trobava al capdavant de  ‘Sé lo que hicisteis’ de La Sexta– es desgravarà l’IVA de despeses personals com a roba, viatges, tractaments de bellesa i perfums.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.