Patricia Conde perd de nou contra Hisenda pels seus deutes milionaris

Ejemplo de shortcode con estilo
  Males notícies per a Patricia Conde. L’Audiència Nacional ha desestimat el recurs que la presentadora val·lisoletana va presentar perquè s’anul·laren les regularitzacions i multes que li va imposar l’Agència Tributària per les declaracions de l’IRPF de 2007, 2008 i 2009.   Hisenda considera que l’ex-presentadora d’El Informal’, va crear la societat ‘Creative Management i […]

 

Males notícies per a Patricia Conde. L’Audiència Nacional ha desestimat el recurs que la presentadora val·lisoletana va presentar perquè s’anul·laren les regularitzacions i multes que li va imposar l’Agència Tributària per les declaracions de l’IRPF de 2007, 2008 i 2009.

 

Hisenda considera que l’ex-presentadora d’El Informal’, va crear la societat ‘Creative Management i Produccions’ per a rebaixar la seua factura fiscal. Aquesta citada societat, en la qual apareix com a administradora única, li va servir a Patricia Conde per a cobrar una sèrie de serveis els preus dels quals no s’ajustaven als del mercat. Així mateix, l‘actriu els va utilitzar per a desgravar-se despeses personals que no podia deduir-se, com a cosmètics, factures de viatge, peces de roba i fins i tot la reforma de la seua pròpia vivenda.

 

«El resultat ha sigut provocat per una defraudació conscient i voluntària», afirma la inspecció. Conde figura en la llista de morosos d’Hisenda des de fa anys, encara que el seu deute s’ha reduït en un any d’1,9 milions a 1,1.

 

L’enfrontament entre la popular presentadora i Hisenda

Els embolics fiscals entre Patricia Conde i Hisenda estan xifrats en 1.824.181 euros. L’Agència Tributària considera que mitjançant aquesta societat, la presentadora de Movistar + va poder reduir el pagament de l’IRPF perquè l’impost de societats té uns tipus més baixos. 

 

La sentència marca com a prova clau la diferència entre els diners ingressats per l’empresa i el percebut per la seua única sòcia i afirma que «és eloqüent la diferència existent entre els rendiments obtinguts per Creative dels seus clients a conseqüència dels serveis prestats (474.480 euros en 2007, 1.271.290 euros en 2008 i 1.558.375 euros en 2009), mentre que les quantitats que aquesta societat va abonar a la persona física per aqueixos mateixos serveis es van limitar a 0 en 2007, 42.000 euros en 2008 com a rendiments del treball i 32.818,77 euros en 2009, concloent que «la nul·la o ínfima remuneració d’aquesta societat a favor de la sòcia-administradora, a pesar que ella genera tots els ingressos socials, han permés l’obtenció d’un avantatge fiscal indegut i el consegüent perjudici per a la Hisenda Pública«.

 

«La nul·la o ínfima remuneració d’aquesta societat a favor de la sòcia-administradora, a pesar que ella genera tots els ingressos socials, han permés l’obtenció de un avantatge fiscal indegut i el consegüent perjudici per a la Hisenda Pública», sosté l’Administració, que destaca el fet que la presentadora –que durant aquells anys es trobava al capdavant de  ‘Sé lo que hicisteis’ de La Sexta– es desgravarà l’IVA de despeses personals com a roba, viatges, tractaments de bellesa i perfums.

Últimes notícies

Dues marxes conflueixen al barranc del Poyo per les víctimes de la dana

Dues marxes d’Albal i Benetússer han recordat les 233 víctimes en el segon aniversari de la dana i han reclamat veritat, justícia i reparació.

La contaminació de la dana va amenaçar el medi ambient, però no la salut

Un estudi de l’IDAEA-CSIC conclou que els contaminants de la dana de 2024 van comportar un risc ambiental elevat, però no un perill tòxic directe per a les persones.

Ouigo cancel·la tots els trens de demà i del pròxim dilluns per la vaga de maquinistes

Ouigo ha cancel·lat tots els trens programats per al divendres 30 d’octubre i el dilluns 2 de novembre per la convocatòria de vaga de maquinistes del sindicat Semaf, una decisió que afectarà quasi 20.000 viatgers.

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.

València recorda les víctimes de la dana i acompanya les de l’accident ferroviari

L’Ajuntament de València ha commemorat el segon aniversari de la dana i ha expressat la seua solidaritat amb les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.