Anuncios

Paula Badosa es retira de l’Indian Wells pels seus problemes en l’esquena

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa s’ha retirat del quadre principal del torneig d’Indian Wells (Estats Units), de categoria WTA 1.000 i disputat sobre pista dura, pels seus problemes en l’esquena, que ja li van obligar a abandonar la setmana passada el torneig de Mèrida (Mèxic).

Anuncios

“Lamente molt retirar-me d’un dels meus tornejos favorits, vaig intentar jugar fins a l’últim moment. Estic molt trista i espere poder tornar l’any que ve”, va declarar la tennista catalana en declaracions als organitzadors del torneig, que va guanyar el 2021.

Badosa, actual nombre 10 del món, ja es va veure obligada a abandonar la setmana passada el seu partit davant de l’australiana Daria Saville en els quarts de final del torneig de Mèrida (Mèxic), de categoria WTA 500, per esta lesió d’esquena.

Els mateixos problemes físics la van deixar també sense participar l’any passat en Indian Wells. La seua retirada deixa un lloc en el quadre principal del torneig a l’alemanya Eva Lys.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.
Anuncios