Anuncios

Paula Badosa es retira de l’Indian Wells pels seus problemes en l’esquena

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa s’ha retirat del quadre principal del torneig d’Indian Wells (Estats Units), de categoria WTA 1.000 i disputat sobre pista dura, pels seus problemes en l’esquena, que ja li van obligar a abandonar la setmana passada el torneig de Mèrida (Mèxic).

Anuncios

“Lamente molt retirar-me d’un dels meus tornejos favorits, vaig intentar jugar fins a l’últim moment. Estic molt trista i espere poder tornar l’any que ve”, va declarar la tennista catalana en declaracions als organitzadors del torneig, que va guanyar el 2021.

Badosa, actual nombre 10 del món, ja es va veure obligada a abandonar la setmana passada el seu partit davant de l’australiana Daria Saville en els quarts de final del torneig de Mèrida (Mèxic), de categoria WTA 500, per esta lesió d’esquena.

Els mateixos problemes físics la van deixar també sense participar l’any passat en Indian Wells. La seua retirada deixa un lloc en el quadre principal del torneig a l’alemanya Eva Lys.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.
Anuncios