Paula Badosa es retira de l’Indian Wells pels seus problemes en l’esquena

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa s’ha retirat del quadre principal del torneig d’Indian Wells (Estats Units), de categoria WTA 1.000 i disputat sobre pista dura, pels seus problemes en l’esquena, que ja li van obligar a abandonar la setmana passada el torneig de Mèrida (Mèxic).

“Lamente molt retirar-me d’un dels meus tornejos favorits, vaig intentar jugar fins a l’últim moment. Estic molt trista i espere poder tornar l’any que ve”, va declarar la tennista catalana en declaracions als organitzadors del torneig, que va guanyar el 2021.

Badosa, actual nombre 10 del món, ja es va veure obligada a abandonar la setmana passada el seu partit davant de l’australiana Daria Saville en els quarts de final del torneig de Mèrida (Mèxic), de categoria WTA 500, per esta lesió d’esquena.

Els mateixos problemes físics la van deixar també sense participar l’any passat en Indian Wells. La seua retirada deixa un lloc en el quadre principal del torneig a l’alemanya Eva Lys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.

El Consell celebra que el Govern eximisca de l’IRPF les ajudes de la DANA de 2024

El president Juanfran Pérez Llorca valora que el Govern haja rectificat i estenga a 2024 l'exempció en l'IRPF de les ajudes autonòmiques per la DANA per a empreses i autònoms.

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.