Paula Badosa es retira de l’Indian Wells pels seus problemes en l’esquena

MADRID, 7 (EUROPA PRESS)

La tennista espanyola Paula Badosa s’ha retirat del quadre principal del torneig d’Indian Wells (Estats Units), de categoria WTA 1.000 i disputat sobre pista dura, pels seus problemes en l’esquena, que ja li van obligar a abandonar la setmana passada el torneig de Mèrida (Mèxic).

«Lamente molt retirar-me d’un dels meus tornejos favorits, vaig intentar jugar fins a l’últim moment. Estic molt trista i espere poder tornar l’any que ve», va declarar la tennista catalana en declaracions als organitzadors del torneig, que va guanyar el 2021.

Badosa, actual nombre 10 del món, ja es va veure obligada a abandonar la setmana passada el seu partit davant de l’australiana Daria Saville en els quarts de final del torneig de Mèrida (Mèxic), de categoria WTA 500, per esta lesió d’esquena.

Els mateixos problemes físics la van deixar també sense participar l’any passat en Indian Wells. La seua retirada deixa un lloc en el quadre principal del torneig a l’alemanya Eva Lys.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.