Pedro Sánchez diu que Rubiales representa ‘tot el contrari’ als valors de l’esport

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, va afirmar que l’expresident de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales representa «tot el contrari» als valors de l’esport, i es va felicitar per que l’ex seleccionador nacional Vicente del Bosque represente a la RFEF en l’estranger.

«Em sembla tot el contrari el que està fent aquest senyor a l’esport en el nostre país. És paradoxal que tinguem ara mateix un moment tan bo, particularment en el futbol masculí com a femení, a Espanya i tinguem uns representants o exrepresentants que siguen tot el contrari als valors que el futbol i l’esport en general representen: el fair play, el companyerisme, el respecte, la bona educació», va dir en una entrevista en el programa ‘Al Rojo Vivo’ de laSexta que arreplega Europa Press.

En aquest sentit, Sánchez va explicar que l’Executiu estava a l’espera de rebre un informe de l’advocacia de l’Estat per a engegar la Comissió de Representació de la RFEF, presidida per De el Bosque. «Aquest moviment és molt positiu tant fóra com dins. Si algú està identificat amb aquests valors als quals he fet referència és Vicente del Bosque», va subratllar.

Luis Rubiales va tornar a acusar aquest divendres a la internacional Jennifer Hermoso de variar la seua posició inicial sobre la besada que ell mateix li va propinar després del lliurament de medalles del Mundial de Sydney del passat estiu. «Passats uns dies després de la besada, només una de les parts va canviar la seua versió», va apuntar l’exdirectiu després d’arreplegar la notificació d’obertura de judici oral a l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.

Morant se suma als Moros i Cristians d’Elda i enaltix una festa igualitària i multitudinària

La ministra Diana Morant participa en els Moros i Cristians d'Elda, recentment declarats d'interés turístic internacional, i els reivindica com una festa igualitària, multitudinària i bolcada en la música i la tradició.

Arcadi España reivindica que Espanya ha contingut l’impacte de la guerra a l’Iran sobre la inflació

Arcadi España celebra que l'IPC avançat es mantinga en el 3,2% i l'atribuïx al paquet d'ajudes del Govern i a l'impuls de les energies renovables. El ministre també defén als funcionaris de l'Agència Tributària davant els aturs convocats per CSIF.

Pablo Sánchez reivindica al Llevant: club venedor però sense necessitat de malvendre

Pablo Sánchez defén que el Llevant assumix la seua condició de club venedor, però assegura que la permanència en Primera li permet negociar sense urgències i sense malvendre a les seues figures.