Pedro Sánchez diu que Rubiales representa ‘tot el contrari’ als valors de l’esport

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, va afirmar que l’expresident de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales representa “tot el contrari” als valors de l’esport, i es va felicitar per que l’ex seleccionador nacional Vicente del Bosque represente a la RFEF en l’estranger.

“Em sembla tot el contrari el que està fent aquest senyor a l’esport en el nostre país. És paradoxal que tinguem ara mateix un moment tan bo, particularment en el futbol masculí com a femení, a Espanya i tinguem uns representants o exrepresentants que siguen tot el contrari als valors que el futbol i l’esport en general representen: el fair play, el companyerisme, el respecte, la bona educació”, va dir en una entrevista en el programa ‘Al Rojo Vivo’ de laSexta que arreplega Europa Press.

En aquest sentit, Sánchez va explicar que l’Executiu estava a l’espera de rebre un informe de l’advocacia de l’Estat per a engegar la Comissió de Representació de la RFEF, presidida per De el Bosque. “Aquest moviment és molt positiu tant fóra com dins. Si algú està identificat amb aquests valors als quals he fet referència és Vicente del Bosque”, va subratllar.

Luis Rubiales va tornar a acusar aquest divendres a la internacional Jennifer Hermoso de variar la seua posició inicial sobre la besada que ell mateix li va propinar després del lliurament de medalles del Mundial de Sydney del passat estiu. “Passats uns dies després de la besada, només una de les parts va canviar la seua versió”, va apuntar l’exdirectiu després d’arreplegar la notificació d’obertura de judici oral a l’Audiència Nacional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.