Pedro Sánchez diu que Rubiales representa ‘tot el contrari’ als valors de l’esport

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, va afirmar que l’expresident de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales representa «tot el contrari» als valors de l’esport, i es va felicitar per que l’ex seleccionador nacional Vicente del Bosque represente a la RFEF en l’estranger.

«Em sembla tot el contrari el que està fent aquest senyor a l’esport en el nostre país. És paradoxal que tinguem ara mateix un moment tan bo, particularment en el futbol masculí com a femení, a Espanya i tinguem uns representants o exrepresentants que siguen tot el contrari als valors que el futbol i l’esport en general representen: el fair play, el companyerisme, el respecte, la bona educació», va dir en una entrevista en el programa ‘Al Rojo Vivo’ de laSexta que arreplega Europa Press.

En aquest sentit, Sánchez va explicar que l’Executiu estava a l’espera de rebre un informe de l’advocacia de l’Estat per a engegar la Comissió de Representació de la RFEF, presidida per De el Bosque. «Aquest moviment és molt positiu tant fóra com dins. Si algú està identificat amb aquests valors als quals he fet referència és Vicente del Bosque», va subratllar.

Luis Rubiales va tornar a acusar aquest divendres a la internacional Jennifer Hermoso de variar la seua posició inicial sobre la besada que ell mateix li va propinar després del lliurament de medalles del Mundial de Sydney del passat estiu. «Passats uns dies després de la besada, només una de les parts va canviar la seua versió», va apuntar l’exdirectiu després d’arreplegar la notificació d’obertura de judici oral a l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.