Pedro Sánchez diu que Rubiales representa ‘tot el contrari’ als valors de l’esport

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, va afirmar que l’expresident de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales representa «tot el contrari» als valors de l’esport, i es va felicitar per que l’ex seleccionador nacional Vicente del Bosque represente a la RFEF en l’estranger.

«Em sembla tot el contrari el que està fent aquest senyor a l’esport en el nostre país. És paradoxal que tinguem ara mateix un moment tan bo, particularment en el futbol masculí com a femení, a Espanya i tinguem uns representants o exrepresentants que siguen tot el contrari als valors que el futbol i l’esport en general representen: el fair play, el companyerisme, el respecte, la bona educació», va dir en una entrevista en el programa ‘Al Rojo Vivo’ de laSexta que arreplega Europa Press.

En aquest sentit, Sánchez va explicar que l’Executiu estava a l’espera de rebre un informe de l’advocacia de l’Estat per a engegar la Comissió de Representació de la RFEF, presidida per De el Bosque. «Aquest moviment és molt positiu tant fóra com dins. Si algú està identificat amb aquests valors als quals he fet referència és Vicente del Bosque», va subratllar.

Luis Rubiales va tornar a acusar aquest divendres a la internacional Jennifer Hermoso de variar la seua posició inicial sobre la besada que ell mateix li va propinar després del lliurament de medalles del Mundial de Sydney del passat estiu. «Passats uns dies després de la besada, només una de les parts va canviar la seua versió», va apuntar l’exdirectiu després d’arreplegar la notificació d’obertura de judici oral a l’Audiència Nacional.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.