Pedro Sánchez diu que Rubiales representa ‘tot el contrari’ als valors de l’esport

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

El president del Govern, Pedro Sánchez, va afirmar que l’expresident de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF) Luis Rubiales representa “tot el contrari” als valors de l’esport, i es va felicitar per que l’ex seleccionador nacional Vicente del Bosque represente a la RFEF en l’estranger.

“Em sembla tot el contrari el que està fent aquest senyor a l’esport en el nostre país. És paradoxal que tinguem ara mateix un moment tan bo, particularment en el futbol masculí com a femení, a Espanya i tinguem uns representants o exrepresentants que siguen tot el contrari als valors que el futbol i l’esport en general representen: el fair play, el companyerisme, el respecte, la bona educació”, va dir en una entrevista en el programa ‘Al Rojo Vivo’ de laSexta que arreplega Europa Press.

En aquest sentit, Sánchez va explicar que l’Executiu estava a l’espera de rebre un informe de l’advocacia de l’Estat per a engegar la Comissió de Representació de la RFEF, presidida per De el Bosque. “Aquest moviment és molt positiu tant fóra com dins. Si algú està identificat amb aquests valors als quals he fet referència és Vicente del Bosque”, va subratllar.

Luis Rubiales va tornar a acusar aquest divendres a la internacional Jennifer Hermoso de variar la seua posició inicial sobre la besada que ell mateix li va propinar després del lliurament de medalles del Mundial de Sydney del passat estiu. “Passats uns dies després de la besada, només una de les parts va canviar la seua versió”, va apuntar l’exdirectiu després d’arreplegar la notificació d’obertura de judici oral a l’Audiència Nacional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barça busca celebrar els 100 partits de Flic davant un Vila-real en ratxa al Camp Nou

El líder de LaLiga vol festejar el partit 100 de Hansi Flic davant un Vila-real que encadena dos triomfs seguits com a visitant al Camp Nou. El dol arriba abans de la Copa.

Morant desitja molta sort a Oltra i veu persecució política després de l’obertura de juí

Diana Morant ha desitjat 'molta sort' a Mónica Oltra després de l'orde de l'Audiència de València d'obrir juí per encobriment i ha denunciat una persecució política. La dirigent socialista ha evitat pronunciar-se sobre la seua hipotètica candidatura de Compromís i ha remarcat la seua respecte a la Justícia.

Morant denuncia masclisme en els atacs a lideratges femenins després del suport a l’alcalde d’Almussafes

La líder del PSPV-PSOE ha defés noves línies roges davant comportaments que no caben en el partit i ha demanat pensar en les denunciants.

Barcala reitera que Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP

Luis Barcala ha assegurat que l'Ajuntament d'Alacant col·labora amb la Justícia en la investigació de les VPP de Platja de Sant Joan. Ha avançat mesures perquè qui no complisca els requisits retorne la vivenda i no quede impune.

València tanca 2025 amb 72 milions de deute i executa 201 milions en inversions

L'Ajuntament ha liquidat 2025 amb un deute del 6,5% i un 90% d'inversions executades; l'oposició qüestiona la taxa d'escombraries i la baixa execució del gasto.

Alliberades 3 dones i 20 detinguts per tràfic; 7 arrestos en la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha detingut a vint persones en una operació contra el tràfic de persones en diverses comunitats i ha alliberat tres dones. Set dels arrestos s'han practicat en la Comunitat Valenciana, amb sis a Vila-real i un a Dénia; tres detinguts han ingressat a la presó.

Febrer s’acomiada en la Comunitat amb possibles pluges i descens de les màximes

El cap de setmana arriba amb intervals nuvolosos, possibles precipitacions en el sud de València i nord d'Alacant i un descens acusat de les màximes a l'interior.

El Consell impulsa el cotxe compartit en sis zones clau de València

La Generalitat ha posat en marxa 'València Compartix Cotxe' per a connectar conductors i passatgers en sis focus d'alta demanda i reduir trànsit i emissions. L'app verifica usuaris, mesura impactes i oferix incentius econòmics per trajecte compartit.