Pepe Rodríguez servirà ‘l’Olleta de la Plana’ a la plaça Major de Vila-real

 

El públic que acudisca esta vesprada a la plaça Major de Vila-real per degustar ‘L’olleta de la Plana’ es trobarà amb la sorpresa que un dels cuiners que omplissen les racions solidàries, que per un euro, este any a benefici de ‘Manos Unidas’, es podran adquirir, serà ni més ni menys que Pepe Rodríguez.

I és que després d’un matí maratonià on algunes de les estrelles Michelin del panorama nacional i cuiners locals de primer nivell de Vila-real han omplert el teatre Tagoba amb un showcooking on també han acudit estudiants d’hostaleria de la província, esta vesprada es preveu que esta gran ‘Olla solidària‘ atraga un cop més a centenars de persones.

Així, mentre el jurat d’este certamen es tanque a deliberar, per veure qui s’alça amb el reconeixement de fer la millor ‘Olleta de la Plana’, el mediàtic cuiner de MASTERCHEF compartirà treball amb els organitzadors d’este esdeveniment popular servint l’olleta a tot aquell que s’aproxime.

I és que si este matí, la seua proximitat, acaparava al públic que en el descans del showcooking, reclamava fins a l’infinit la seua presència per fer-se fotos amb ell i conversar, esta tarda, se li podrà veure en acció en un acte públic al costat dels veterans organitzadors d’esta cita culinària popular.

Últimes notícies

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.