Pepe Rodríguez servirà ‘l’Olleta de la Plana’ a la plaça Major de Vila-real

 

El públic que acudisca esta vesprada a la plaça Major de Vila-real per degustar ‘L’olleta de la Plana’ es trobarà amb la sorpresa que un dels cuiners que omplissen les racions solidàries, que per un euro, este any a benefici de ‘Manos Unidas’, es podran adquirir, serà ni més ni menys que Pepe Rodríguez.

I és que després d’un matí maratonià on algunes de les estrelles Michelin del panorama nacional i cuiners locals de primer nivell de Vila-real han omplert el teatre Tagoba amb un showcooking on també han acudit estudiants d’hostaleria de la província, esta vesprada es preveu que esta gran ‘Olla solidària‘ atraga un cop més a centenars de persones.

Així, mentre el jurat d’este certamen es tanque a deliberar, per veure qui s’alça amb el reconeixement de fer la millor ‘Olleta de la Plana’, el mediàtic cuiner de MASTERCHEF compartirà treball amb els organitzadors d’este esdeveniment popular servint l’olleta a tot aquell que s’aproxime.

I és que si este matí, la seua proximitat, acaparava al públic que en el descans del showcooking, reclamava fins a l’infinit la seua presència per fer-se fotos amb ell i conversar, esta tarda, se li podrà veure en acció en un acte públic al costat dels veterans organitzadors d’esta cita culinària popular.

Últimes notícies

Set anys de presó per a un nebot de l’exconseller Blasco per amañar contractes sanitaris

L’exgerent del Consorci Hospital General Universitari de València Sergio Blasco ha sigut condemnat a set anys de presó i a més de dos milions d’euros en multes per amañar contractes sanitaris, cobrar comissions il·lícites i blanquejar capitals, en el conegut com a cas Osvaldos.

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.