Pepe Rodríguez servirà ‘l’Olleta de la Plana’ a la plaça Major de Vila-real

 

El públic que acudisca esta vesprada a la plaça Major de Vila-real per degustar ‘L’olleta de la Plana’ es trobarà amb la sorpresa que un dels cuiners que omplissen les racions solidàries, que per un euro, este any a benefici de ‘Manos Unidas’, es podran adquirir, serà ni més ni menys que Pepe Rodríguez.

I és que després d’un matí maratonià on algunes de les estrelles Michelin del panorama nacional i cuiners locals de primer nivell de Vila-real han omplert el teatre Tagoba amb un showcooking on també han acudit estudiants d’hostaleria de la província, esta vesprada es preveu que esta gran ‘Olla solidària‘ atraga un cop més a centenars de persones.

Així, mentre el jurat d’este certamen es tanque a deliberar, per veure qui s’alça amb el reconeixement de fer la millor ‘Olleta de la Plana’, el mediàtic cuiner de MASTERCHEF compartirà treball amb els organitzadors d’este esdeveniment popular servint l’olleta a tot aquell que s’aproxime.

I és que si este matí, la seua proximitat, acaparava al públic que en el descans del showcooking, reclamava fins a l’infinit la seua presència per fer-se fotos amb ell i conversar, esta tarda, se li podrà veure en acció en un acte públic al costat dels veterans organitzadors d’esta cita culinària popular.

Últimes notícies

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.