16.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Pepe Rodríguez servirà ‘l’Olleta de la Plana’ a la plaça Major de Vila-real

 

El públic que acudisca esta vesprada a la plaça Major de Vila-real per degustar ‘L’olleta de la Plana’ es trobarà amb la sorpresa que un dels cuiners que omplissen les racions solidàries, que per un euro, este any a benefici de ‘Manos Unidas’, es podran adquirir, serà ni més ni menys que Pepe Rodríguez.

I és que després d’un matí maratonià on algunes de les estrelles Michelin del panorama nacional i cuiners locals de primer nivell de Vila-real han omplert el teatre Tagoba amb un showcooking on també han acudit estudiants d’hostaleria de la província, esta vesprada es preveu que esta gran ‘Olla solidària‘ atraga un cop més a centenars de persones.

Així, mentre el jurat d’este certamen es tanque a deliberar, per veure qui s’alça amb el reconeixement de fer la millor ‘Olleta de la Plana’, el mediàtic cuiner de MASTERCHEF compartirà treball amb els organitzadors d’este esdeveniment popular servint l’olleta a tot aquell que s’aproxime.

I és que si este matí, la seua proximitat, acaparava al públic que en el descans del showcooking, reclamava fins a l’infinit la seua presència per fer-se fotos amb ell i conversar, esta tarda, se li podrà veure en acció en un acte públic al costat dels veterans organitzadors d’esta cita culinària popular.

Últimes notícies

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.

Es puja al sostre d’un avió en l’aeroport de Manises i retarda un vol dos hores

Un home es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises i el vol a Amsterdam va eixir dos hores tard. Va ser reduït, atés i denunciat.

Fornals resol en el 88 i el Betis tomba al València (2-1)

Un gol de Pablo Fornals en el 88 va donar al Betis una victòria patida davant el València en La Cartoixa. Va haver-hi dos penals: Vallés va detindre un i Chimy Ávila va convertir un altre.