Pepe Rodríguez servirà ‘l’Olleta de la Plana’ a la plaça Major de Vila-real

 

El públic que acudisca esta vesprada a la plaça Major de Vila-real per degustar ‘L’olleta de la Plana’ es trobarà amb la sorpresa que un dels cuiners que omplissen les racions solidàries, que per un euro, este any a benefici de ‘Manos Unidas’, es podran adquirir, serà ni més ni menys que Pepe Rodríguez.

I és que després d’un matí maratonià on algunes de les estrelles Michelin del panorama nacional i cuiners locals de primer nivell de Vila-real han omplert el teatre Tagoba amb un showcooking on també han acudit estudiants d’hostaleria de la província, esta vesprada es preveu que esta gran ‘Olla solidària‘ atraga un cop més a centenars de persones.

Així, mentre el jurat d’este certamen es tanque a deliberar, per veure qui s’alça amb el reconeixement de fer la millor ‘Olleta de la Plana’, el mediàtic cuiner de MASTERCHEF compartirà treball amb els organitzadors d’este esdeveniment popular servint l’olleta a tot aquell que s’aproxime.

I és que si este matí, la seua proximitat, acaparava al públic que en el descans del showcooking, reclamava fins a l’infinit la seua presència per fer-se fotos amb ell i conversar, esta tarda, se li podrà veure en acció en un acte públic al costat dels veterans organitzadors d’esta cita culinària popular.

Últimes notícies

Valencia Basket arrasa el Barça i iguala la final abans d’anar al Palau

Valencia Basket ha passat per damunt del Barça en el segon partit de la final de la Lliga Endesa al Roig Arena (102-75) i ha igualat l’eliminatòria (1-1) abans que la sèrie viatge a Barcelona.

La marxa de l’Orgull ompli València i crida a actuar per a defensar els drets LGTBIAQ+

Milers de persones participen este dissabte en la marxa de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 a València per a defensar els drets aconseguits i reclamar seguir ocupant l’espai públic davant dels discursos d’odi i els retalls en servicis bàsics.

Diana Morant acusa el jutge Peinado de pagar favors a Ayuso per la seua vinculació amb el PP

La ministra Diana Morant ha assegurat a València que el jutge Peinado està pagant favors a Isabel Díaz Ayuso per la vinculació laboral de la seua dona i la seua filla amb ajuntaments del PP, i ha qualificat de polítiques les mesures cautelars contra Begoña Gómez.

La foguera infantil d Ángeles-Felipe Bergé triomfa a Alacant amb el primer premi Especial

El monument infantil d Ángeles-Felipe Bergé, amb el lema Mediterránea i obra d Ausiàs Estrugo, ha aconseguit el primer premi de la categoria Especial infantil de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant, per davant de Mercado Central i Foguerer Carolinas.

Una mascletà de Pirotècnia Turís aplega als 125 decibels en la plaça dels Luceros

La mascletà de Pirotècnia Turís ha assolit un pic de 125 decibels i més de cinc minuts i mig de duració en el segon dispar del concurs oficial de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros dAlacant.

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.