Una persecució acaba amb la detenció d’un atracador en ple centre d’Alacant

BANC SANTANDER

Sucursal del banc Santander a on es va produir l’atracament | Google Maps

 

Esta vesprada, cap a les 19.00 hores, en els carrers del centre de la ciutat d’Alacant, s’ha viscut una persecució per a detindre a un sospitós que hauria atracat a punta de pistola una sucursal bancària la setmana passada junt amb una altra persona.

 

Els fets s’han produït, segons explica ‘Información’, després de què un individu alçara les sospites d’una patrulla de policia en el carrer d’Itàlia. El sospitós tenia unes característiques físiques que coincidien amb les del atracador que va entrar a una oficina bancaria de la plaça de Galícia el passat 28 de novembre.

 

L’autor dels fets és un home de 48 anys que havia fugit després de què li concediren un permís penitenciari en la presó de Villena. En l’atracament va ferir a un treballador i va fugir després d’haver robat més de 4.000 euros.

 

El sospitós, tot i entrar amb una perruca i ulleres, va ser identificat igualment pels agents de la Brigada de Policia Judicial, que de seguida van informar a les patrulles de Seguretat Ciutadana i comissaries del Districte Centre i Nord.

 

Els policies que es trobaven en el carrer d’Itàlia, en identificar a l’atracador i el seu amic, van pegar a fugir i els agents han hagut d’avisar a altres efectius per a detindre’ls. Finalment, i gràcies a la coordinació policial, els sospitosos han sigut detinguts en l’encreuament de l’avinguda de Maisonnave i la d’Òscar Esplà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.