Anuncios

Una persecució acaba amb la detenció d’un atracador en ple centre d’Alacant

BANC SANTANDER

Sucursal del banc Santander a on es va produir l’atracament | Google Maps

 

Esta vesprada, cap a les 19.00 hores, en els carrers del centre de la ciutat d’Alacant, s’ha viscut una persecució per a detindre a un sospitós que hauria atracat a punta de pistola una sucursal bancària la setmana passada junt amb una altra persona.

 

Anuncios

Els fets s’han produït, segons explica ‘Información’, després de què un individu alçara les sospites d’una patrulla de policia en el carrer d’Itàlia. El sospitós tenia unes característiques físiques que coincidien amb les del atracador que va entrar a una oficina bancaria de la plaça de Galícia el passat 28 de novembre.

 

L’autor dels fets és un home de 48 anys que havia fugit després de què li concediren un permís penitenciari en la presó de Villena. En l’atracament va ferir a un treballador i va fugir després d’haver robat més de 4.000 euros.

 

El sospitós, tot i entrar amb una perruca i ulleres, va ser identificat igualment pels agents de la Brigada de Policia Judicial, que de seguida van informar a les patrulles de Seguretat Ciutadana i comissaries del Districte Centre i Nord.

 

Els policies que es trobaven en el carrer d’Itàlia, en identificar a l’atracador i el seu amic, van pegar a fugir i els agents han hagut d’avisar a altres efectius per a detindre’ls. Finalment, i gràcies a la coordinació policial, els sospitosos han sigut detinguts en l’encreuament de l’avinguda de Maisonnave i la d’Òscar Esplà.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.
Anuncios