Una persecució acaba amb la detenció d’un atracador en ple centre d’Alacant

BANC SANTANDER

Sucursal del banc Santander a on es va produir l’atracament | Google Maps

 

Esta vesprada, cap a les 19.00 hores, en els carrers del centre de la ciutat d’Alacant, s’ha viscut una persecució per a detindre a un sospitós que hauria atracat a punta de pistola una sucursal bancària la setmana passada junt amb una altra persona.

 

Els fets s’han produït, segons explica ‘Información’, després de què un individu alçara les sospites d’una patrulla de policia en el carrer d’Itàlia. El sospitós tenia unes característiques físiques que coincidien amb les del atracador que va entrar a una oficina bancaria de la plaça de Galícia el passat 28 de novembre.

 

L’autor dels fets és un home de 48 anys que havia fugit després de què li concediren un permís penitenciari en la presó de Villena. En l’atracament va ferir a un treballador i va fugir després d’haver robat més de 4.000 euros.

 

El sospitós, tot i entrar amb una perruca i ulleres, va ser identificat igualment pels agents de la Brigada de Policia Judicial, que de seguida van informar a les patrulles de Seguretat Ciutadana i comissaries del Districte Centre i Nord.

 

Els policies que es trobaven en el carrer d’Itàlia, en identificar a l’atracador i el seu amic, van pegar a fugir i els agents han hagut d’avisar a altres efectius per a detindre’ls. Finalment, i gràcies a la coordinació policial, els sospitosos han sigut detinguts en l’encreuament de l’avinguda de Maisonnave i la d’Òscar Esplà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense ferits, i s’investiga si ha sigut intencionat.

Vuitanta veïns desallotjats per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, a Benicalap, ha forçat el desallotjament preventiu de 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous.