Una persecució acaba amb la detenció d’un atracador en ple centre d’Alacant

BANC SANTANDER

Sucursal del banc Santander a on es va produir l’atracament | Google Maps

 

Esta vesprada, cap a les 19.00 hores, en els carrers del centre de la ciutat d’Alacant, s’ha viscut una persecució per a detindre a un sospitós que hauria atracat a punta de pistola una sucursal bancària la setmana passada junt amb una altra persona.

 

Els fets s’han produït, segons explica ‘Información’, després de què un individu alçara les sospites d’una patrulla de policia en el carrer d’Itàlia. El sospitós tenia unes característiques físiques que coincidien amb les del atracador que va entrar a una oficina bancaria de la plaça de Galícia el passat 28 de novembre.

 

L’autor dels fets és un home de 48 anys que havia fugit després de què li concediren un permís penitenciari en la presó de Villena. En l’atracament va ferir a un treballador i va fugir després d’haver robat més de 4.000 euros.

 

El sospitós, tot i entrar amb una perruca i ulleres, va ser identificat igualment pels agents de la Brigada de Policia Judicial, que de seguida van informar a les patrulles de Seguretat Ciutadana i comissaries del Districte Centre i Nord.

 

Els policies que es trobaven en el carrer d’Itàlia, en identificar a l’atracador i el seu amic, van pegar a fugir i els agents han hagut d’avisar a altres efectius per a detindre’ls. Finalment, i gràcies a la coordinació policial, els sospitosos han sigut detinguts en l’encreuament de l’avinguda de Maisonnave i la d’Òscar Esplà.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.