13 persones ferides per cremades en la mascletà de hui a València

Un total de 13 persones han hagut de ser ateses per cremades i metralla a les cames durant la mascletà de hui a València. D’elles, cinc, dues dones i tres homes, han sigut evacuats pels serveis sanitaris, segons informa Creu Roja.

No obstant això, altres huit persones també han sigut ateses però de menor gravetat. La causa ha sigut la caiguda d’una carcassa al principi dels trets durant els focs aeris.

Les ferides lleus que han patit els lesionats es troben a les extremitats inferiors, concretament de genoll cap avall, ja que una carcassa àrea ha eixit disparada del recinte de focs i ha explotat a l’alçada del terra a la zona del públic. L’accident s’ha produït davant de ‘La Caixa’ a la cantonada del carrer de les Barques, segons fonts policials.

D’altra banda, de moment es desconeix la gravetat dels que han estat traslladats a centres hospitalaris, encara que fonts de Creu Roja indiquen que dos tenen un pronòstic més greu.

Segons les mateixes fonts, els ferits han estat evacuats en ambulància fins als hospitals del Pesset, l’hospital General, la Fe i l’Hospital Clínic. A més, sis ferits lleus més s’han traslladat en sis cotxes de les patrulles de la Policia Local de València.

Després del succés, fins a la zona s’ha desplaçat el president de Junta Central Fallera, Carlos Galiana, i el regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, per interessar-se sobre les persones que han resultat ferides per la carcassa que ha explotat al públic.

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.