13 persones ferides per cremades en la mascletà de hui a València

Un total de 13 persones han hagut de ser ateses per cremades i metralla a les cames durant la mascletà de hui a València. D’elles, cinc, dues dones i tres homes, han sigut evacuats pels serveis sanitaris, segons informa Creu Roja.

No obstant això, altres huit persones també han sigut ateses però de menor gravetat. La causa ha sigut la caiguda d’una carcassa al principi dels trets durant els focs aeris.

Les ferides lleus que han patit els lesionats es troben a les extremitats inferiors, concretament de genoll cap avall, ja que una carcassa àrea ha eixit disparada del recinte de focs i ha explotat a l’alçada del terra a la zona del públic. L’accident s’ha produït davant de ‘La Caixa’ a la cantonada del carrer de les Barques, segons fonts policials.

D’altra banda, de moment es desconeix la gravetat dels que han estat traslladats a centres hospitalaris, encara que fonts de Creu Roja indiquen que dos tenen un pronòstic més greu.

Segons les mateixes fonts, els ferits han estat evacuats en ambulància fins als hospitals del Pesset, l’hospital General, la Fe i l’Hospital Clínic. A més, sis ferits lleus més s’han traslladat en sis cotxes de les patrulles de la Policia Local de València.

Després del succés, fins a la zona s’ha desplaçat el president de Junta Central Fallera, Carlos Galiana, i el regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, per interessar-se sobre les persones que han resultat ferides per la carcassa que ha explotat al públic.

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.