13 persones ferides per cremades en la mascletà de hui a València

Un total de 13 persones han hagut de ser ateses per cremades i metralla a les cames durant la mascletà de hui a València. D’elles, cinc, dues dones i tres homes, han sigut evacuats pels serveis sanitaris, segons informa Creu Roja.

No obstant això, altres huit persones també han sigut ateses però de menor gravetat. La causa ha sigut la caiguda d’una carcassa al principi dels trets durant els focs aeris.

Les ferides lleus que han patit els lesionats es troben a les extremitats inferiors, concretament de genoll cap avall, ja que una carcassa àrea ha eixit disparada del recinte de focs i ha explotat a l’alçada del terra a la zona del públic. L’accident s’ha produït davant de ‘La Caixa’ a la cantonada del carrer de les Barques, segons fonts policials.

D’altra banda, de moment es desconeix la gravetat dels que han estat traslladats a centres hospitalaris, encara que fonts de Creu Roja indiquen que dos tenen un pronòstic més greu.

Segons les mateixes fonts, els ferits han estat evacuats en ambulància fins als hospitals del Pesset, l’hospital General, la Fe i l’Hospital Clínic. A més, sis ferits lleus més s’han traslladat en sis cotxes de les patrulles de la Policia Local de València.

Després del succés, fins a la zona s’ha desplaçat el president de Junta Central Fallera, Carlos Galiana, i el regidor de Protecció Ciutadana, Aaron Cano, per interessar-se sobre les persones que han resultat ferides per la carcassa que ha explotat al públic.

Últimes notícies

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.