Pillen a un conductor borratxo a 122 km/h per València

Un home conduïx a gran velocitat

El conductor anava a 122 km/h per una via limitada a 50 | Pixabay

La Policia Local de València ha pillat a un home conduint a 122 quilòmetres per hora per la ciutat, en una zona a on la velocitat màxima permesa és de 50 quilòmetres per hora, segons ha informat el mateix cos policial a través del seu compte de Twitter.

 

Els agents que feien control este dimecres de nit van parar al conductor, que va ser sotmés a una prova d’alcoholèmia. El conductor va donar positiu en el test i els policies van immobilitzar el cotxe i el van traslladar fins al dipòsit municipal.

 

La Policia Local de València ha aprofitat el tuit per a llançar un missatge important: «Al volant, ni una gota d’alcohol». I és que anar begut al volant pot ser molt perillós per al mateix conductor i per als altres usuaris de la via.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pilar Bernabé encapçalarà la llista del PSOE al Congrés per València

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha sigut designada cap de llista del PSOE al Congrés per la província de València en les eleccions generals del 29 de novembre i compatibilitzarà aquest paper amb la seua candidatura a l’alcaldia de la capital.

El Valencia Basket es prepara per a una nit especial amb el retorn de Jean Montero

Xavi Albert admet que la visita d'Olympiacos serà especial pel retorn de Jean Montero al Roig Arena, però demana centrar-se en la potent ofensiva grega i en el rebot ofensiu, clau segons el tècnic.

El Valencia Basket vol mantindre el ple de triomfs en l’Eurolliga davant l’Olympiacos de Montero

El Valencia Basket rep este dimarts l’Olympiacos al Roig Arena amb l’objectiu d’aconseguir la cinquena victòria seguida en Eurolliga i en el primer gran retorn de Jean Montero, ídol recent de l’afició taronja.

Vila-real s’agarra a La Ceràmica per estrenar-se en la Champions contra el Nàpols

Villarreal i Nàpols arriben a La Ceràmica obligats a guanyar en la segona jornada de la Champions, encara sense punts al grup. Les baixes condicionen els dos equips en un duel marcat per la necessitat i per un historial europeu equilibrat.

Canvi en l’Eldense de Messi: García Montañés assumix la presidència i Rosas manté el càrrec

L’Eldense, propietat de Leo Messi, ha anunciat el seu nou organigrama: l’advocat Pablo García Montañés és el nou president, mentres que Mario Rosas continuà com a director general i rostre executiu del club.

El PSPV alerta d’un augment del 325 % en ecografies derivades a la sanitat privada

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha denunciat que el Consell ha incrementat un 325 % les ecografies derivades a centres privats entre 2022 i 2025. La diputada acusa el PP de desviar recursos de la sanitat pública a la privada mentre continuen creixent les llistes d’espera.

Dani Raba s’estrena com a golejador amb el Valencia en Lliga any i mig després

Dani Raba ha marcat el seu primer gol amb el Valencia CF en l’empat a El Sardinero contra el Racing, el seu primer en Lliga en any i mig. El tant, al minut 2, és també el més matiner del club en els últims anys.

El València vol fer bo a Mestalla el punt d’El Sardinero

José Luis Gayà i Dani Raba coincidixen que el València ha de fer bo el punt sumat davant el Racing amb dos triomfs seguits a Mestalla contra Athletic i Villarreal.