Piqué i Shakira causen furor en la xarxa amb una curiosa foto presumint d’amor

Shakira guanyava, ara fa dos anys, 130.000 euros al dia

La parella, sempre en l’ull de l’huracà, no dubta en compartir moments en família en Instagram   | GTRES

 

Piqué i Shakira tornen a la càrrega causant furor en la xarxa amb una nova foto junts. La parella disfruta de les vacacions, com no podia ser d’una altra manera, practicant deport. Pareix ser que han agarrat afició pel Paddle Surf i s’ho passen d’allò més bé. Diversió i molt d’amor és el que desprén la nova imatge que la colombiana més top ha compartit en el seu Instagram. Però el que ha generat rebombori, de fet, són els comentaris que es dediquen entre els dos.

 

 

La cantant, abraçada amb efusivitat a Piqué, s’ha declarat ‘coala’. I el futbolista no ha dubtat en compartir també l’amorosa foto atribuint-se el paper d»arbre’. Una combinació australiana perfecta que pareix que s’assimila a la relació que manté la parella, més unida que mai.

 

 

Les bromes dels usuaris a Piqué

Les dos publicacions han revolucionat la xarxa però, en concret, el comentari de Piqué, ha propiciat a una onada de bromes per part dels usuaris –la majoria futbolístiques– arran de la mala ratxa viscuda pel Barça en el final de la temporada.

 

 

 

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.