Piqué i Shakira causen furor en la xarxa amb una curiosa foto presumint d’amor

Shakira guanyava, ara fa dos anys, 130.000 euros al dia

La parella, sempre en l’ull de l’huracà, no dubta en compartir moments en família en Instagram   | GTRES

 

Piqué i Shakira tornen a la càrrega causant furor en la xarxa amb una nova foto junts. La parella disfruta de les vacacions, com no podia ser d’una altra manera, practicant deport. Pareix ser que han agarrat afició pel Paddle Surf i s’ho passen d’allò més bé. Diversió i molt d’amor és el que desprén la nova imatge que la colombiana més top ha compartit en el seu Instagram. Però el que ha generat rebombori, de fet, són els comentaris que es dediquen entre els dos.

 

 

La cantant, abraçada amb efusivitat a Piqué, s’ha declarat ‘coala’. I el futbolista no ha dubtat en compartir també l’amorosa foto atribuint-se el paper d»arbre’. Una combinació australiana perfecta que pareix que s’assimila a la relació que manté la parella, més unida que mai.

 

 

Les bromes dels usuaris a Piqué

Les dos publicacions han revolucionat la xarxa però, en concret, el comentari de Piqué, ha propiciat a una onada de bromes per part dels usuaris –la majoria futbolístiques– arran de la mala ratxa viscuda pel Barça en el final de la temporada.

 

 

 

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes notícies

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.