14.2 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

“La Plaça dels Dissabtes”, dinamització comercial a Llíria

Artesania, productes ecològics, música, història i una infinitat d’activitats a l’aire lliure cada setmana. ‘La Plaça dels Dissabtes’ és la nova proposta que posa en marxa l’Ajuntament edetà, des de la Regidoria de Foment Econòmic, per a revitalitzar un dels centres neuràlgics de la comarca del Camp de Túria, la plaça Major de Llíria. La cita serà cada dissabte al matí a partir d’este pròxim 30 d’abril.

Este projecte de dinamització comercial del centre de la ciutat presentarà una oferta de productes artesanals i ecològics agroalimentaris, acompanyada de diferents activitats d’ambientació. Per a este primer dia, i coincidint amb el Dia Mundial del Jazz, la formació musical València Hot Five amenitzarà la jornada.

Esta nova aposta municipal pretén generar un nou pol d’atracció comarcal cap al centre de Llíria tots els matins dels dissabtes. “Representa una evolució del mercat agroalimentari que celebràvem quinzenalment i una alternativa al Mercat del Dijous que fins abans de la pandèmia se celebrava en la plaça Major”, ha assenyalat l’edil de Foment Econòmic, Paco Gorrea.

Volem fomentar un espai on productors i consumidors connecten directament, en un entorn únic i singular sota el marc de Ca la Vila. Així, pretenem tornar a generar eixe espai lúdic, cultural i comercial i atraure cap a ell no sols als llirians i llirianes, sinó a totes les poblacions veïnes”, ha assegurat el regidor.

Venda de productes i ambientació

Els comerciants de Llíria i de tot el Camp de Túria tindran l’oportunitat d’exposar en este mercat el millor de la seua oferta cada dissabte entre les 9.30 i les 13.30 hores. L’alimentació tindrà especial rellevància, amb productes triats de temporada i quilòmetre zero, i una variada selecció d’aliments ecològics. També els artesans tindran el seu espai.

La sostenibilitat serà un valor diferencial per a tots els comerciants que decidisquen ser part d’este projecte. El comerç de proximitat, el respecte al medi ambient i les compres ecològiques seran alguns dels seus grans atractius.

A més, els més menuts podran divertir-se en les activitats d’ambientació programades, i tota una agenda repleta de sorpreses per a joves i adults que es desenvoluparà durant totes les setmanes de ‘La Plaça dels Dissabtes’. I com no podia ser d’una altra manera, la música tindrà una especial cabuda a la Ciutat Creativa de la UNESCO.

Els bars i restaurants dels carrers més cèntrics de Llíria també podran oferir menús especials amb el millor de les seues cartes perquè els visitants puguen enriquir la seua matinal sabatina amb el clàssic ‘esmorçaret’ o dinar en qualsevol de les agradables terrasses de la zona.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.