Sense incidències en el primer cap de setmana de platges tancades al Campello

 

Els joves van complir, i abans de la 1 de la matinada les platges i cales del Campello estaven este cap de setmana desallotjades. No es van registrar incidents en el primer cap de setmana d’arenals tancats per decret d’1 a 6 de la matinada per a evitar la celebració de botellons i festes sobre l’arena, activitat que havia sorgit amb força en el municipi després que es decretara el toc de queda en les localitats veïnes.

 

El dispositiu de seguretat, en el qual van participar efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil i Protecció Civil, va funcionar des de la mitjanit, quan tots els agents disponibles van recórrer la costa comunicant als usuaris de les platges l’obligatorietat de buidar l’espai a partir de la 1 i fins a l’alba.

 

Els controls policials dinàmics van constatar l’estricte compliment del decret, que segons es va poder constatar era majoritàriament conegut pels joves. Arribada l’hora, gradualment els grups van anar abandonant els arenals.

 

Tant el regidor de Seguretat Rafa Galvañ (PP), com el comissari cap de la Policia Local, José Antonio Cano, agraeixen el comportament cívic de tots. “Comprenen que es tracta d’una mesura que s’adopta pel bé de tots. La situació s’ha normalitzat, el tancament de platges i cales s’ha respectat sense cap incident i la nit ha sigut tranquil·la”.

Últimes notícies

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.

Benidorm obrirà SkyFest, un nou recinte d’estiu amb més de 20 concerts

Benidorm inaugurarà este diumenge SkyFest, un nou espai d’espectacles als antics camps Hermanos Martínez Munuera, amb més de vint concerts i capacitat màxima per a 25.000 assistents fins a setembre.