Sense incidències en el primer cap de setmana de platges tancades al Campello

 

Els joves van complir, i abans de la 1 de la matinada les platges i cales del Campello estaven este cap de setmana desallotjades. No es van registrar incidents en el primer cap de setmana d’arenals tancats per decret d’1 a 6 de la matinada per a evitar la celebració de botellons i festes sobre l’arena, activitat que havia sorgit amb força en el municipi després que es decretara el toc de queda en les localitats veïnes.

 

El dispositiu de seguretat, en el qual van participar efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil i Protecció Civil, va funcionar des de la mitjanit, quan tots els agents disponibles van recórrer la costa comunicant als usuaris de les platges l’obligatorietat de buidar l’espai a partir de la 1 i fins a l’alba.

 

Els controls policials dinàmics van constatar l’estricte compliment del decret, que segons es va poder constatar era majoritàriament conegut pels joves. Arribada l’hora, gradualment els grups van anar abandonant els arenals.

 

Tant el regidor de Seguretat Rafa Galvañ (PP), com el comissari cap de la Policia Local, José Antonio Cano, agraeixen el comportament cívic de tots. “Comprenen que es tracta d’una mesura que s’adopta pel bé de tots. La situació s’ha normalitzat, el tancament de platges i cales s’ha respectat sense cap incident i la nit ha sigut tranquil·la”.

Últimes notícies

Sato s’entrena a soles a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València

El japonés Ryunosuke Sato ha fet treball individual a Paterna en el seu primer dia com a jugador del València CF i la seua incorporació al grup dependrà de com es trobe després d’un llarg viatge des de Tòquio.

Avisos reforçats a la Comunitat Valenciana per a evitar colps de calor en la faena

La Generalitat ha reforçat els avisos preventius a empreses, administracions i persones treballadores davant la continuïtat de l’ola de calor i el risc de colps de calor en la faena.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar paralitzades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ adverteix que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot deixar sense resoldre 12.470 assumptes en mig any, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl poden quedar aturades a la Comunitat Valenciana

El CGPJ alerta que la negativa de Justícia a reforçar els jutjats de clàusules sòl pot paralitzar quasi 12.500 expedients a Espanya, més de 5.500 a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

Més de 5.500 demandes per clàusules sòl es poden quedar paralitzades a la Comunitat

El CGPJ ha advertit que, si Justícia no reforça els jutjats de clàusules sòl, es paralitzaran fins a 12.470 casos en Espanya, més de 5.500 d’ells a la Comunitat Valenciana, el territori més afectat.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta dels òrgans consultius de l’Estat, i el 60 % són reclamacions per responsabilitat patrimonial, sobretot en l’àmbit sanitari i municipal.

El Consell Jurídic Consultiu bat rècord amb 900 dictàmens en 2025, sis de cada deu per responsabilitat patrimonial

El Consell Jurídic Consultiu ha aprovat 900 dictàmens en 2025, la xifra més alta entre els òrgans consultius de l’Estat, amb un 60 % relacionats amb reclamacions de responsabilitat patrimonial, sobretot en sanitat i ajuntaments.

Ajudes de la Diputació de Castelló per a Soneja i Azuébar després de l’incendi forestal

La Diputació de Castelló ha activat la línia de catàstrofes del pla Diputació Respon per a ajudar Soneja i Azuébar a fer front als danys causats per l’incendi forestal originat diumenge passat.