19.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Sense incidències en el primer cap de setmana de platges tancades al Campello

 

Els joves van complir, i abans de la 1 de la matinada les platges i cales del Campello estaven este cap de setmana desallotjades. No es van registrar incidents en el primer cap de setmana d’arenals tancats per decret d’1 a 6 de la matinada per a evitar la celebració de botellons i festes sobre l’arena, activitat que havia sorgit amb força en el municipi després que es decretara el toc de queda en les localitats veïnes.

 

El dispositiu de seguretat, en el qual van participar efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil i Protecció Civil, va funcionar des de la mitjanit, quan tots els agents disponibles van recórrer la costa comunicant als usuaris de les platges l’obligatorietat de buidar l’espai a partir de la 1 i fins a l’alba.

 

Els controls policials dinàmics van constatar l’estricte compliment del decret, que segons es va poder constatar era majoritàriament conegut pels joves. Arribada l’hora, gradualment els grups van anar abandonant els arenals.

 

Tant el regidor de Seguretat Rafa Galvañ (PP), com el comissari cap de la Policia Local, José Antonio Cano, agraeixen el comportament cívic de tots. “Comprenen que es tracta d’una mesura que s’adopta pel bé de tots. La situació s’ha normalitzat, el tancament de platges i cales s’ha respectat sense cap incident i la nit ha sigut tranquil·la”.

Últimes notícies

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.

96-79: València apaga el triple del Tenerife i Taylor sentencia

València Basket va tombar a Tenerife (96-79) desactivant el seu tir exterior després del descans. Kam Taylor va liderar amb 23 punts i Reuvers va ser clau davant la zona.

Merino exigirà en el CPFF la reforma immediata del finançament autonòmic

Ruth Merino ha informat que exigirà en el CPFF d'este dilluns la reforma immediata del sistema de finançament autonòmic i més recursos. La consellera critica que el Govern relegue este debat en l'orde del dia i que no figure entre les seues prioritats.

Izan Guevara gana a Cheste, Moreira es corona i Ortolá aconseguix el seu primer podi

Guevara va aconseguir el seu primer triomf en Moto2 en el Ricardo Tormo després de liderar des de l'eixida. Moreira va amarrar el títol i Ortolá va celebrar el seu primer podi.