La Policia assegura que la mort del xiquet de Castelló es deu a un accident

La Policia Nacional de Castelló després d'iniciar una investigació per a esclarir els fets de la mort del menor de Castelló que va caure en una bassa de reg, atribuïxen finalment la seua mort a un accident. Esta és la hipòtesi amb la qual treballa la Policia Nacional segons el que van declarar els seus pares quan van declarar ahir dimecres sobre la mort del seu fill de tres anys, que va tindre lloc este passat dimarts. Segons sembla, els fets van ocórrer a les 18.00 hores quan el menor s'hauria despistat i hauria perdut de vista els seus pares que estaven treballant en eixe moment en una finca de tarongers. Els pares es trobaven prop de la rotonda d'accés a l'autovia de Borriol des de la carretera de l'Alcora, i treballaven amb altres dos persones.

 

 

Últimes notícies

Una dutxa intel·ligent catalana competix pels Premis Europeus de Disseny 2026

La dutxa intel·ligent Showee, creada a La Garriga per a persones amb discapacitat i persones majors, és finalista dels Premis Europeus de Disseny 2026 en la categoria d'emprenedors i petites empreses.

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.