La Policia Local de Gandia sanciona a 178 persones per no respectar el tancament perimetral

 

Nacho Arnau, regidor delegat de Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Gandia, en la comarca de la Safor (València), ha valorat este matí el dispositiu posat en marxa des del passat divendres a les 15.00 hores i que ha estat en funcionament fins a les 06.00 hores d’este dilluns, 8 de febrer.

 

Este operatiu ha tractat de garantir el tancament perimetral que ha vingut imposat per la normativa i que afecta ciutats de més de 50.000 habitants en el territori valencià. Este dispositiu va comptar amb la presència i col·laboració, tant de la Policia Nacional com de la Guàrdia Civil en els controls fixos i mòbils que es van instal·lar.

En total, la Policia Local va controlar un total de 6.079 vehicles dels quals van ser sancionats 178 per incomplir el perimetratge de Gandia.

Arnau ha destacat que este dispositiu, de la mateixa manera que el primer cap de setmana de perimetratge, ha comptat amb Protecció Civil per tal d’assegurar l’aplicació de la normativa a la platja, mercats i parcs pel que fa a el distanciament social i ús de mascareta.

Últimes notícies

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.

El Valencia Basket celebra la segona Lliga Endesa just abans dels 40 anys del club

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa este 24 de juny, el seu segon títol ACB que arriba a les portes del 40 aniversari del club i també el segon en quatre temporades amb Pedro Martínez en la banqueta.