La policia irlandesa descarta que un crani trobat en la costa siga d’Antonio Anglés

 

La policia irlandesa ha descartat que un crani trobat en la costa d’aqueix país en 2006 siga el del pròfug espanyol i principal sospitós del triple crim d’Alcàsser, Antonio Anglés, segons ha informat el criminòleg i president de l’Associació Laxshmi per a la Lluita contra el Crim, Félix Ríos, que exerceix una de les acusacions populars en aquesta causa.

En declaracions a EFE, Ríos ha explicat que aquesta notificació per part de la policia irlandesa s’ha produït directament a Laxshmi, ja que en el Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira, l’òrgan que dirigeix la investigació sobre el parador d’Anglés, no s’ha tramitat cap diligència en relació a aquesta troballa.

L’ADN verifica que el crani no és d’Antonio Anglés

 

El crani en qüestió va ser trobat en les costes de Lambay, una xicoteta illa enfront de Dublín, que era el destí del vaixell de càrrega City of Plymouth, on suposadament es va perdre el rastre a Anglés. Si bé fa alguns mesos que aquesta mateixa acusació popular havia conclòs que les característiques antropològiques del crani ja descartaven que anara del pròfug espanyol, ara indiquen que aquestes evidències s’han tornat irrefutables, en haver-se descartat també per l’anàlisi de l’ADN.

Un recent informe pericial presentat al jutjat pels criminòlegs de l’Associació Laxshmi traça amb detall la fugida d’Anglés entre el 27 de gener de 1993 des del seu domicili, el seu pas per diverses localitats de la província de València i Castella-la Manxa i la seua arribada a Lisboa, on va embarcar en el mercant City of Plymouth rumb a Dublín.

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.