La Policia Local d’Alacant posa 17 sancions en la matinada de dijous per saltar-se les mesures de seguretat

 

La Policia Local d’Alacant ha organitzat esta matinada de dijous un ampli dispositiu de vigilància per a fer front al Covid-19 amb inspeccions i controls, que s’ha tancat amb 17 denúncies per incomplir l’estat d’alarma en la ciutat.

 

Els agents policials van muntar entre les 00.00 i 01.30 hores un control estàtic en el carrer del Mestre Alonso, en el que es van inspeccionar 33 vehicles, i es van interposar sis actes per incompliment del toc de queda, una acta per infracció a la llei orgànica de seguretat ciutadana.

 

A demés, es va localitzar a un conductor que ha donat un resultat positiu en les proves d’alcoholèmia i ha sigut denunciat per conduir baix de les influències de l’alcohol, i a una altra persona que circulava amb un permís no vàlid en Espanya.

 

Per part seua, durant esta matinada, la Policia Local ha interposat altres huit actes per incompliment de l’ordre de confinament en diferents carrers de la ciutat, que es trobaven circulant pel carrer sense poder justificar el seu desplaçament, en la majoria dels casos dient que tornaven de casa d’algun amic o familiar.

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.