La Policia Nacional deté a un home per llançar droga als interns del CIE

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 19 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, després de pel que sembla subministrar substàncies estupefaents i medicaments als interns del Centre d’Internament d’Estrangers (CIE).

Els policies encarregats de la seguretat del CIE, després de detectar que algú estaria presumptament llançant drogues als interns, van localitzar una bola embolicada en cinta de color negre, que en el seu interior contenia el que semblava ser haixix, així com 96 pastilles d’una medicació.

Al costat de la bola també van trobar dos perxes fetes amb paper de periòdic i nuades amb fil de màscares, i en els extrems un filferro en forma de garfi, presumptament usat tot això com un mecanisme per a enganxar des del CIE la droga llançada des de l’exterior.

A conseqüència del dispositiu de seguretat que disposa el CIE, així com un establert específicament, els agents van observar, al voltant de les set de la tarda, en el mur perimetral del centre, concretament el que bufona amb l’avinguda Doctor Waksman, carrer Planas i carrer Nieves, a un home que circulava en patinet amb actitud vigilant. En un moment donat, va extreure alguna cosa de l’interior dels seus pantalons, disposant-se a llançar-lo a l’interior del centre, moment en el qual els agents es van identificar, emprenent el sospitós la fugida i sent finalment interceptat pels policies.

Els agents van localitzar entre els seus efectes una bola, similar a la trobada dies abans en el CIE, que en el seu interior contenia el que semblava ser uns quatre grams de cocaïna; prop de sis grams de marihuana; set càpsules de, pel que sembla, lyrica, i cinc comprimits d’una substància desconeguda.

Per tot l’anterior, el jove va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. L’arrestat, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.

Un cuidador investiga per estafar un matrimoni destapa un laboratori de drogues a Elx

La investigació a un cuidador acusat d’estafar més de 50.000 euros a un matrimoni major estranger en una pedania d’Elx ha permés descobrir un laboratori clandestí de drogues sintètiques en un garatge. Tres hòmens han sigut detinguts i el complex ha quedat desmantellat abans d’entrar en funcionament.

Luís Castro marca el full de ruta del Levante: equip aguerrit i sense por

Luís Castro definix abans de l’inici de LaLiga un Levante aguerrit, amb identitat guanyadora, confiança en la cantera i orgull pel traspàs de Carlos Espí al Real Madrid.

Avís taronja dilluns per aiguats de fins a 40 l/m² a Castelló i València

Aemet ha activat per a dilluns a la vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² i tempestes fortes a l’interior de Castelló i València i al litoral sud valencià. Hui es mantenen avisos grocs per calor, tempestes i fenòmens costaners en diversos punts de la Comunitat Valenciana.

Nova nit tòrrida al litoral valencià amb fins a 28,4 ºC a Tabarca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28,4 graus a Tabarca i 27,8 a Santa Pola, i alerta groga per calor i fenòmens costaners.