La Policia Nacional deté a un home per llançar droga als interns del CIE

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un jove de 19 anys, d’origen algerià, com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues, després de pel que sembla subministrar substàncies estupefaents i medicaments als interns del Centre d’Internament d’Estrangers (CIE).

Els policies encarregats de la seguretat del CIE, després de detectar que algú estaria presumptament llançant drogues als interns, van localitzar una bola embolicada en cinta de color negre, que en el seu interior contenia el que semblava ser haixix, així com 96 pastilles d’una medicació.

Al costat de la bola també van trobar dos perxes fetes amb paper de periòdic i nuades amb fil de màscares, i en els extrems un filferro en forma de garfi, presumptament usat tot això com un mecanisme per a enganxar des del CIE la droga llançada des de l’exterior.

A conseqüència del dispositiu de seguretat que disposa el CIE, així com un establert específicament, els agents van observar, al voltant de les set de la tarda, en el mur perimetral del centre, concretament el que bufona amb l’avinguda Doctor Waksman, carrer Planas i carrer Nieves, a un home que circulava en patinet amb actitud vigilant. En un moment donat, va extreure alguna cosa de l’interior dels seus pantalons, disposant-se a llançar-lo a l’interior del centre, moment en el qual els agents es van identificar, emprenent el sospitós la fugida i sent finalment interceptat pels policies.

Els agents van localitzar entre els seus efectes una bola, similar a la trobada dies abans en el CIE, que en el seu interior contenia el que semblava ser uns quatre grams de cocaïna; prop de sis grams de marihuana; set càpsules de, pel que sembla, lyrica, i cinc comprimits d’una substància desconeguda.

Per tot l’anterior, el jove va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues. L’arrestat, amb antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU