La Policia Nacional troba morta a Josefa, la veïna desapareguda de Blimea

 

La Policia Nacional de la localitat asturiana de Langreo-Sant Martín del Rei Aurelio va realitzar este dimecres 15 de novembre una cerca exhaustiva de Josefa García. La dona de 69 anys va desaparéixer el passat mes de febrer en la localitat d'Astúries, tal com relata ‘El Comerç’.

 

  

Segons apunten fonts policials, el cos de la dona va ser trobat al costat de les vies del tren, aproximadament a 25 metres de la seua casa, per la qual cosa s'ha hagut de suspendre el servei de trens per a poder dur a terme la investigació dels fets.

 

La primera hipòtesi apunta al fet que la dona es va precipitar a la zona, ja que va ser trobada per un gos especialitzat en la cerca de restes humanes que venia de la capital. Cal assenyalar que al costat d'ells també han treballat un equip de subsòl.

  

  

  

Durant les primeres recerques, dutes a terme en el moment de la desaparició, ja s'apuntava que la dona podria trobar-se molt prop del seu domicili, ja que patia problemes psiquiàtrics.

Cal destacar que la seua desaparició no va ser denunciada a la Policia Nacional per la seua família més propera, concretament la mare i la germana, fins a aproximadament set mesos després, prop del mes de setembre, ja que creien que havia escapat de casa.

 

Últimes notícies

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.

La Justícia avala l’ampliació nord del port de València i rebutja el recurs ecologista

El TSJCV ha desestimat el recurs d’Acció Ecologista Agró contra el projecte del nou moll de contenidors de l’ampliació nord del port de València, valorat en més de 660 milions d’euros, en considerar vigent la seua declaració d’impacte ambiental.

Mathew Ryan es consolida com un dels porters amb més parades de LaLiga

El porter del Levante Mathew Ryan suma 17 parades en quatre jornades i compartix liderat estadístic amb Álex Remiro i Unai Simón, reforçant el seu pes en l’inici de LaLiga EA Sports.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La Guàrdia Civil manté el cas del robatori del Tresor de Villena com una prioritat i guarda el màxim sigil mentres avancen les investigacions per localitzar els tres encaputxats i les peces sostretes, valorades en uns 5 milions d’euros.

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.