La Policia Nacional troba morta a Josefa, la veïna desapareguda de Blimea

 

La Policia Nacional de la localitat asturiana de Langreo-Sant Martín del Rei Aurelio va realitzar este dimecres 15 de novembre una cerca exhaustiva de Josefa García. La dona de 69 anys va desaparéixer el passat mes de febrer en la localitat d'Astúries, tal com relata ‘El Comerç’.

 

  

Segons apunten fonts policials, el cos de la dona va ser trobat al costat de les vies del tren, aproximadament a 25 metres de la seua casa, per la qual cosa s'ha hagut de suspendre el servei de trens per a poder dur a terme la investigació dels fets.

 

La primera hipòtesi apunta al fet que la dona es va precipitar a la zona, ja que va ser trobada per un gos especialitzat en la cerca de restes humanes que venia de la capital. Cal assenyalar que al costat d'ells també han treballat un equip de subsòl.

  

  

  

Durant les primeres recerques, dutes a terme en el moment de la desaparició, ja s'apuntava que la dona podria trobar-se molt prop del seu domicili, ja que patia problemes psiquiàtrics.

Cal destacar que la seua desaparició no va ser denunciada a la Policia Nacional per la seua família més propera, concretament la mare i la germana, fins a aproximadament set mesos després, prop del mes de setembre, ja que creien que havia escapat de casa.

 

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.