Posposat el Rototom 2020 de Benicàssim per la crisi del coronavirus

Assistents al festival de música reggae 'Rototom Sunsplash'

L’organització ha decidit posposar el festival a l’any que ve | Rototom

 

L’organització del festival internacional de reggae Rototom Sunsplash‘, que se celebra en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha decidit suspendre la pròxima edició a causa de la crisi sanitària del coronavirus i ha anunciat ja les dates per a la celebració de l’esdeveniment en 2021.

 

Segons ha assenyalat l’organització en un comunicat, s’ha treballat fins a l’últim minut per a una edició «memorable» amb un lema «esperançador», ‘We can change the world’ —‘Nosaltres podem canviar el món’—, però, afegix, «este somni compartit haurà d’esperar».

 

En esta línia, l’organització ha apuntat que un ‘Rototom Sunsplash’ sense abraçades «no seria Rototom». «Perdria la seua essència i la volem intacta. Paralitzem l’edició 2020, però no la nostra obstinació i ganes de seguir avant», ha afegit.

 

«Ens espera un any difícil. Després de mesos de treball per part d’un gran equip per a organitzar el festival este estiu, toca reactivar la maquinària per a preparar la pròxima edició», ha destacat l’organització, que ha afegit que tenen «il·lusió i energia», però necessiten, «més que mai», continuar comptant amb el suport i la implicació d’estos 27 anys. «Han sigut el nostre suport per a superar cada obstacle del camí», ha subratllat.

 

Es poden tornar les entrades?

Quant als abonaments ja comprats, l’organització ha indicat que transformar-los ara en un passaport directe al ‘Rototom Sunsplash 2021’ els donaria «oxigen» per a construir les pròximes vacacions reggae en Benicàssim. «Seria un enorme suport per a que este somni no acabe», ha dit.

 

A pesar d’això, conscients de què el context és «complicat» per a tots i que mantindre l’entrada no sempre serà possible per a alguns, en la pàgina web del ‘Rototom Sunsplash’ s’ha publicat com gestionar la devolució de l’import dels tiquets i qualsevol dubte sobre este tema.

 

Nova data per a l’any que ve

L’organització ha anunciat que el festival tornarà a celebrar-se en Benicàssim en 2021 entre el 16 i el 22 d’agost. «En esta espera, tenim la il·lusió de què irrompa una sorpresa capaç d’accelerar el retrobament i reconfortar la desil·lusió per la suspensió del festival. Tant de bo puguem comunicar-la molt prompte», ha destacat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mobilitza a 1.300 persones per a garantir la romeria de la Santa Faç

L'Ajuntament d'Alacant desplega un dispositiu de 1.300 persones per a assegurar la romeria de la Santa Faç, amb reforç de seguretat, neteja i transport.

Caixaforum València obri una gran immersió en els mons d’Alicia

Caixaforum València acull fins al 12 d'octubre la major exposició dedicada a Alicia, un recorregut immersiu per l'obra de Lewis Carroll amb art, teatre, tallers i experiències participatives.

El PSPV estén a José Marí Olano la seua denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció

El PSPV sumarà al regidor José Marí Olano a la denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel presumpte tripijoc de places públiques i la col·locació de personal lligada a l'antic Consorci València 2007.

La meteoròloga d’À Punt sosté que una millor informació hauria evitat part de les morts per la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló declara davant la jutgessa que amb avisos primerencs i clars a la població es podrien haver salvat vides en la dana d'octubre.

Les associacions de víctimes de la DANA de València exigixen justícia i critiquen l’aforament de Mazón

Tres associacions de víctimes de la DANA de València reclamen en el Congrés justícia, mesures enfront del canvi climàtic i la fi de l'aforament de Carlos Mazón, advertint que no passaran pàgina.

Morant afirma que no hi haurà reparació per a les víctimes de la DANA fins que Mazón declare davant la Justícia

Diana Morant sosté que la reparació a les víctimes de la DANA de València passa perquè Carlos Mazón comparega davant la Justícia i critica el negacionismo climàtic en la Generalitat.

Bigas confia en la permanència de l’Elx i veu clau que hi haja més equips en la lluita pel descens

Pedro Bigas mostra confiança que l'Elx aconseguirà la permanència en una Lliga molt igualada per baix i destaca la importància de sumar en els dols directes i aprofitar el desgast de l'Atlètic de Madrid.

El concert de Jean-Michel Jarre es trasllada a la Marina Nord i convertix el recinte en eix del cicle FAR

El recital de Jean-Michel Jarre del 8 de juliol deixa la Ciutat de les Arts i les Ciències i se celebrarà en la Marina Nord, que passa a ser l'escenari principal del cicle FAR sense canvis de data ni d'entrades.