Posposat el Rototom 2020 de Benicàssim per la crisi del coronavirus

Assistents al festival de música reggae 'Rototom Sunsplash'

L’organització ha decidit posposar el festival a l’any que ve | Rototom

 

L’organització del festival internacional de reggae Rototom Sunsplash‘, que se celebra en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha decidit suspendre la pròxima edició a causa de la crisi sanitària del coronavirus i ha anunciat ja les dates per a la celebració de l’esdeveniment en 2021.

 

Segons ha assenyalat l’organització en un comunicat, s’ha treballat fins a l’últim minut per a una edició «memorable» amb un lema «esperançador», ‘We can change the world’ —‘Nosaltres podem canviar el món’—, però, afegix, «este somni compartit haurà d’esperar».

 

En esta línia, l’organització ha apuntat que un ‘Rototom Sunsplash’ sense abraçades «no seria Rototom». «Perdria la seua essència i la volem intacta. Paralitzem l’edició 2020, però no la nostra obstinació i ganes de seguir avant», ha afegit.

 

«Ens espera un any difícil. Després de mesos de treball per part d’un gran equip per a organitzar el festival este estiu, toca reactivar la maquinària per a preparar la pròxima edició», ha destacat l’organització, que ha afegit que tenen «il·lusió i energia», però necessiten, «més que mai», continuar comptant amb el suport i la implicació d’estos 27 anys. «Han sigut el nostre suport per a superar cada obstacle del camí», ha subratllat.

 

Es poden tornar les entrades?

Quant als abonaments ja comprats, l’organització ha indicat que transformar-los ara en un passaport directe al ‘Rototom Sunsplash 2021’ els donaria «oxigen» per a construir les pròximes vacacions reggae en Benicàssim. «Seria un enorme suport per a que este somni no acabe», ha dit.

 

A pesar d’això, conscients de què el context és «complicat» per a tots i que mantindre l’entrada no sempre serà possible per a alguns, en la pàgina web del ‘Rototom Sunsplash’ s’ha publicat com gestionar la devolució de l’import dels tiquets i qualsevol dubte sobre este tema.

 

Nova data per a l’any que ve

L’organització ha anunciat que el festival tornarà a celebrar-se en Benicàssim en 2021 entre el 16 i el 22 d’agost. «En esta espera, tenim la il·lusió de què irrompa una sorpresa capaç d’accelerar el retrobament i reconfortar la desil·lusió per la suspensió del festival. Tant de bo puguem comunicar-la molt prompte», ha destacat.

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.