22.1 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Posposat el Rototom 2020 de Benicàssim per la crisi del coronavirus

Assistents al festival de música reggae 'Rototom Sunsplash'

L’organització ha decidit posposar el festival a l’any que ve | Rototom

 

- Advertisement -Telegram València Diari

L’organització del festival internacional de reggae Rototom Sunsplash‘, que se celebra en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha decidit suspendre la pròxima edició a causa de la crisi sanitària del coronavirus i ha anunciat ja les dates per a la celebració de l’esdeveniment en 2021.

 

Segons ha assenyalat l’organització en un comunicat, s’ha treballat fins a l’últim minut per a una edició «memorable» amb un lema «esperançador», ‘We can change the world’ —‘Nosaltres podem canviar el món’—, però, afegix, «este somni compartit haurà d’esperar».

 

En esta línia, l’organització ha apuntat que un ‘Rototom Sunsplash’ sense abraçades «no seria Rototom». «Perdria la seua essència i la volem intacta. Paralitzem l’edició 2020, però no la nostra obstinació i ganes de seguir avant», ha afegit.

 

«Ens espera un any difícil. Després de mesos de treball per part d’un gran equip per a organitzar el festival este estiu, toca reactivar la maquinària per a preparar la pròxima edició», ha destacat l’organització, que ha afegit que tenen «il·lusió i energia», però necessiten, «més que mai», continuar comptant amb el suport i la implicació d’estos 27 anys. «Han sigut el nostre suport per a superar cada obstacle del camí», ha subratllat.

 

Es poden tornar les entrades?

Quant als abonaments ja comprats, l’organització ha indicat que transformar-los ara en un passaport directe al ‘Rototom Sunsplash 2021’ els donaria «oxigen» per a construir les pròximes vacacions reggae en Benicàssim. «Seria un enorme suport per a que este somni no acabe», ha dit.

 

A pesar d’això, conscients de què el context és «complicat» per a tots i que mantindre l’entrada no sempre serà possible per a alguns, en la pàgina web del ‘Rototom Sunsplash’ s’ha publicat com gestionar la devolució de l’import dels tiquets i qualsevol dubte sobre este tema.

 

Nova data per a l’any que ve

L’organització ha anunciat que el festival tornarà a celebrar-se en Benicàssim en 2021 entre el 16 i el 22 d’agost. «En esta espera, tenim la il·lusió de què irrompa una sorpresa capaç d’accelerar el retrobament i reconfortar la desil·lusió per la suspensió del festival. Tant de bo puguem comunicar-la molt prompte», ha destacat.

Últimes notícies

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.

Trump proposa incrementar impostos als més rics per finançar mesures fiscals

El president dels EUA, Donald Trump, planteja una pujada d'impostos per als més rics amb l'objectiu de finançar un nou paquet fiscal que inclou rebaixes per a les classes mitjanes i baixes.