Posposat el Rototom 2020 de Benicàssim per la crisi del coronavirus

Assistents al festival de música reggae 'Rototom Sunsplash'

L’organització ha decidit posposar el festival a l’any que ve | Rototom

 

L’organització del festival internacional de reggae Rototom Sunsplash‘, que se celebra en Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha decidit suspendre la pròxima edició a causa de la crisi sanitària del coronavirus i ha anunciat ja les dates per a la celebració de l’esdeveniment en 2021.

 

Segons ha assenyalat l’organització en un comunicat, s’ha treballat fins a l’últim minut per a una edició «memorable» amb un lema «esperançador», ‘We can change the world’ —‘Nosaltres podem canviar el món’—, però, afegix, «este somni compartit haurà d’esperar».

 

En esta línia, l’organització ha apuntat que un ‘Rototom Sunsplash’ sense abraçades «no seria Rototom». «Perdria la seua essència i la volem intacta. Paralitzem l’edició 2020, però no la nostra obstinació i ganes de seguir avant», ha afegit.

 

«Ens espera un any difícil. Després de mesos de treball per part d’un gran equip per a organitzar el festival este estiu, toca reactivar la maquinària per a preparar la pròxima edició», ha destacat l’organització, que ha afegit que tenen «il·lusió i energia», però necessiten, «més que mai», continuar comptant amb el suport i la implicació d’estos 27 anys. «Han sigut el nostre suport per a superar cada obstacle del camí», ha subratllat.

 

Es poden tornar les entrades?

Quant als abonaments ja comprats, l’organització ha indicat que transformar-los ara en un passaport directe al ‘Rototom Sunsplash 2021’ els donaria «oxigen» per a construir les pròximes vacacions reggae en Benicàssim. «Seria un enorme suport per a que este somni no acabe», ha dit.

 

A pesar d’això, conscients de què el context és «complicat» per a tots i que mantindre l’entrada no sempre serà possible per a alguns, en la pàgina web del ‘Rototom Sunsplash’ s’ha publicat com gestionar la devolució de l’import dels tiquets i qualsevol dubte sobre este tema.

 

Nova data per a l’any que ve

L’organització ha anunciat que el festival tornarà a celebrar-se en Benicàssim en 2021 entre el 16 i el 22 d’agost. «En esta espera, tenim la il·lusió de què irrompa una sorpresa capaç d’accelerar el retrobament i reconfortar la desil·lusió per la suspensió del festival. Tant de bo puguem comunicar-la molt prompte», ha destacat.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.