PP replica a Bernabé que s’haja ‘lligat al sanchisme’ per ‘un ascens’ en el PSOE a canvi de ‘trair’ a València

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

El secretari general del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, ha replicat a la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, que ella “s’ha lligat” al president del Govern, el “fugisser i amagat” Pedro Sánchez, per “un ascens en el PSOE” a canvi de “trair a tots els valencians i deixar tirats als afectats” per la dana del passat 29 d’octubre.

D’esta manera ha respost el responsable ‘popular’, en un comunicat, a la delegada del Govern, que este divendres ha considerat que el líder nacional del PP, Alberto Núñez Feijóo “s’ha lligat” al president de la Generalitat, Carlos Mazón, en acudir esta setmana a un acte amb ell a València i, segons ha retret, elogiar-li com un exemple de gestió.

Pérez Llorca ha acusat a Bernabé d'”usar” el Centre de Coordinació Operativa Integrat (Cecopi) de l’emergència de la dana com a “altaveu de Pedro Sánchez” en lloc d’exigir “solucions reals” al Govern d’Espanya o de “donar explicacions” sobre la gestió de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer (CHJ) i el seu president, Miguel Polo.

“És una vergonya que esta senyora no estiga reclamant al fugisser i amagat Sánchez que treballe pels damnificats, que necessiten ajudes immediates, sense interessos ni impostos”, ha sostingut el secretari general del PPCV sobre Pilar Bernabé.

Enfront d’això, ha reivindicat que la gent “no vol discussions ni excuses” sinó “solucions”: “Necessiten que se’ls paguen les ajudes, que no els cobren interessos pels préstecs ni impostos com l’IVA o l’IBI en els seus habitatges afectats”.

Dit això, ha retret a la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana que “preferisca la demagògia i confrontació abans que defensar als qui ho estan passant realment malament”. “Encara està a temps de rectificar i començar a treballar pels valencians en lloc d’utilitzar el seu càrrec per a tapar les negligències de Sánchez”, ha assenyalat.

AGRAÏX LA “IMPLICACIÓ” DE FEIJÓO

Al marge d’això, ha defensat el treball del Consell presidit per Carlos Mazón, “que ha destinat ajudes directes i efectives als damnificats, enfront d’un Govern d’Espanya que s’amaga, no atén i no ajuda”. També ha agraït la “implicació” del líder del PP, Alberto Núñez Feijóo: “Ha visitat València tres vegades des de la riuada. Feijóo dona la cara mentre Sánchez ni està ni se li espera, i això que va prometre solucions que mai arriben”.

Finalment, el també síndic del PP a Les Corts ha acusat a la delegada del Govern d’estar “més centrada en les disputes internes del PSPV-PSOE que en els problemes reals dels valencians”. “Que deixe de trair als damnificats només per un ascens en el PSOE”, ha reclamat a Bernabé.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.