Anuncios

PP replica a Bernabé que s’haja ‘lligat al sanchisme’ per ‘un ascens’ en el PSOE a canvi de ‘trair’ a València

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

El secretari general del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, ha replicat a la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, que ella “s’ha lligat” al president del Govern, el “fugisser i amagat” Pedro Sánchez, per “un ascens en el PSOE” a canvi de “trair a tots els valencians i deixar tirats als afectats” per la dana del passat 29 d’octubre.

D’esta manera ha respost el responsable ‘popular’, en un comunicat, a la delegada del Govern, que este divendres ha considerat que el líder nacional del PP, Alberto Núñez Feijóo “s’ha lligat” al president de la Generalitat, Carlos Mazón, en acudir esta setmana a un acte amb ell a València i, segons ha retret, elogiar-li com un exemple de gestió.

Pérez Llorca ha acusat a Bernabé d'”usar” el Centre de Coordinació Operativa Integrat (Cecopi) de l’emergència de la dana com a “altaveu de Pedro Sánchez” en lloc d’exigir “solucions reals” al Govern d’Espanya o de “donar explicacions” sobre la gestió de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer (CHJ) i el seu president, Miguel Polo.

“És una vergonya que esta senyora no estiga reclamant al fugisser i amagat Sánchez que treballe pels damnificats, que necessiten ajudes immediates, sense interessos ni impostos”, ha sostingut el secretari general del PPCV sobre Pilar Bernabé.

Enfront d’això, ha reivindicat que la gent “no vol discussions ni excuses” sinó “solucions”: “Necessiten que se’ls paguen les ajudes, que no els cobren interessos pels préstecs ni impostos com l’IVA o l’IBI en els seus habitatges afectats”.

Dit això, ha retret a la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana que “preferisca la demagògia i confrontació abans que defensar als qui ho estan passant realment malament”. “Encara està a temps de rectificar i començar a treballar pels valencians en lloc d’utilitzar el seu càrrec per a tapar les negligències de Sánchez”, ha assenyalat.

AGRAÏX LA “IMPLICACIÓ” DE FEIJÓO

Al marge d’això, ha defensat el treball del Consell presidit per Carlos Mazón, “que ha destinat ajudes directes i efectives als damnificats, enfront d’un Govern d’Espanya que s’amaga, no atén i no ajuda”. També ha agraït la “implicació” del líder del PP, Alberto Núñez Feijóo: “Ha visitat València tres vegades des de la riuada. Feijóo dona la cara mentre Sánchez ni està ni se li espera, i això que va prometre solucions que mai arriben”.

Finalment, el també síndic del PP a Les Corts ha acusat a la delegada del Govern d’estar “més centrada en les disputes internes del PSPV-PSOE que en els problemes reals dels valencians”. “Que deixe de trair als damnificats només per un ascens en el PSOE”, ha reclamat a Bernabé.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.