PP replica a Bernabé que s’haja ‘lligat al sanchisme’ per ‘un ascens’ en el PSOE a canvi de ‘trair’ a València

VALÈNCIA, 10 (EUROPA PRESS)

El secretari general del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, ha replicat a la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, que ella “s’ha lligat” al president del Govern, el “fugisser i amagat” Pedro Sánchez, per “un ascens en el PSOE” a canvi de “trair a tots els valencians i deixar tirats als afectats” per la dana del passat 29 d’octubre.

D’esta manera ha respost el responsable ‘popular’, en un comunicat, a la delegada del Govern, que este divendres ha considerat que el líder nacional del PP, Alberto Núñez Feijóo “s’ha lligat” al president de la Generalitat, Carlos Mazón, en acudir esta setmana a un acte amb ell a València i, segons ha retret, elogiar-li com un exemple de gestió.

Pérez Llorca ha acusat a Bernabé d'”usar” el Centre de Coordinació Operativa Integrat (Cecopi) de l’emergència de la dana com a “altaveu de Pedro Sánchez” en lloc d’exigir “solucions reals” al Govern d’Espanya o de “donar explicacions” sobre la gestió de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer (CHJ) i el seu president, Miguel Polo.

“És una vergonya que esta senyora no estiga reclamant al fugisser i amagat Sánchez que treballe pels damnificats, que necessiten ajudes immediates, sense interessos ni impostos”, ha sostingut el secretari general del PPCV sobre Pilar Bernabé.

Enfront d’això, ha reivindicat que la gent “no vol discussions ni excuses” sinó “solucions”: “Necessiten que se’ls paguen les ajudes, que no els cobren interessos pels préstecs ni impostos com l’IVA o l’IBI en els seus habitatges afectats”.

Dit això, ha retret a la delegada del Govern a la Comunitat Valenciana que “preferisca la demagògia i confrontació abans que defensar als qui ho estan passant realment malament”. “Encara està a temps de rectificar i començar a treballar pels valencians en lloc d’utilitzar el seu càrrec per a tapar les negligències de Sánchez”, ha assenyalat.

AGRAÏX LA “IMPLICACIÓ” DE FEIJÓO

Al marge d’això, ha defensat el treball del Consell presidit per Carlos Mazón, “que ha destinat ajudes directes i efectives als damnificats, enfront d’un Govern d’Espanya que s’amaga, no atén i no ajuda”. També ha agraït la “implicació” del líder del PP, Alberto Núñez Feijóo: “Ha visitat València tres vegades des de la riuada. Feijóo dona la cara mentre Sánchez ni està ni se li espera, i això que va prometre solucions que mai arriben”.

Finalment, el també síndic del PP a Les Corts ha acusat a la delegada del Govern d’estar “més centrada en les disputes internes del PSPV-PSOE que en els problemes reals dels valencians”. “Que deixe de trair als damnificats només per un ascens en el PSOE”, ha reclamat a Bernabé.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.