32 anys de presó per a un jove per agredir sexualment dos dones

Un xic de 21 anys ha assumit a l’Audiència d’Alacant l’autoria de l’assalt comés el 9 de desembre passat sobre dos dones, que va retenir de manera il·legal, va robar i va agredir sexualment el mateix dia, en un interval de només unes hores.

El jove ha reconegut els fets aquest dilluns i ha acceptat l’acord de conformitat negociat amb la Fiscalia i amb l’acusació particular, pel qual se li imposa una pena total de 32 anys i 6 mesos de presó, en lloc dels 45 anys i 7 mesos a què s’exposava a partir dels escrits d’acusació inicial.

L’acord s’ha aconseguit després que tant la Fiscalia com l’acusació particular hagen acceptat rebaixar a la pena mínima prevista al Codi Penal les 014seues peticions respectives respecte a cadascun dels delictes.

D’acord amb l’escrit d’acusació de la Fiscalia, al voltant de les 2.00 hores del 9 de desembre de 2020, el jove, de nacionalitat marroquina, va abordar al mig del carrer la primera de les seues víctimes, una jove de 23 anys, a qui va amenaçar amb una navalla per robar-li una jaqueta i un telèfon mòbil. A més, també la va obligar a acompanyar-lo fins al’entrada d’un garatge, on la va violar.

La segona de les agressions es va produir quatre hores després en un altre carrer al voltant de la ciutat, quan, segons el relat de l’acusació pública, el processat va assaltar una dona de 53 anys quan es disposava a pujar al vehicle.

En aquell moment, va obligar la sea víctima a lliurar-li el telèfon mòbil, un rellotge i diners, mentre que, després, la va amenaçar per forçar-la a conduir per diversos carrers i va arribar a ferir-la en una cuixa amb la navalla que portava en intentar agredir-la sexualment.

Al marge d’això, el processat haurà d’indemnitzar la primera víctima amb el pagament de 12.230 euros i amb 20.192 més la segona, en concepte de responsabilitat civil.

Últimes notícies

El Villarreal s’afona davant el Lens i perd la final de la Como Cup

El Villarreal ha perdut 3-1 contra el Lens en la final de la Como Cup, després d’avançar-se prompte i dominar la primera part. Les expulsions i la falta d’encert han condemnat l’equip d’Iñigo Pérez en el tram final.

El Valencia tanca amb empat un amistós intens al camp del Stoke City

El Valencia ha empatat 1-1 al camp del Stoke City en un amistós exigent, amb gol de Danjuma i autogol de Monferrer. L’equip ha patit en la segona part però ha resistit l’empenta anglesa.

Les primeres tronades fortes de la vesprada deixen pedra gran a la Costera

Les primeres tronades de la vesprada han sigut breus però intenses i han deixat granís gran en municipis de la Costera, amb especial incidència a la zona del Caroig. Aemet manté l’alerta taronja per tempestes en el nord de Castelló i el sud de la província de València.

Una xiqueta de 13 anys mor en un accident a l’AP-7 en Benicàssim i provoca 6 km de cua

Una xiqueta de 13 anys ha mort en un accident entre un camió i una autocaravana a l’AP-7 a Benicàssim, que ha generat sis quilòmetres de retencions en direcció Barcelona. Altres dos ocupants han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló amb politraumatismes.

El juliol deixa 234 morts atribuïbles a la calor en la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 2.036 morts atribuïbles a les altes temperatures en Espanya durant juliol, 234 d’elles en la Comunitat Valenciana. La quarta onada de calor ha sigut especialment letal, encara que les temperatures han començat a baixar.

Remuntada del Levante davant l’Albacete en el primer amistós sense Carlos Espí

El Levante ha capgirat un 0-1 inicial i ha vençut l’Albacete per 2-1 en el primer amistós després de la marxa de Carlos Espí, amb gols de Roger Brugué i Etta Eyong a Buñol.

Villa Amparo, l’antiga casa de Machado a Rocafort, iniciarà la seua renaixença cultural en un mes

La Generalitat iniciarà en un mes la rehabilitació integral de Villa Amparo, a Rocafort, antiga residència d’Antonio Machado, per a convertir-la en un espai cultural i museístic obert al públic.

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.
FILMOTECA D'ESTIU