11 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

El preu del lloguer a València supera els 1.500 euros en quasi la mitat de districtes de València

El preu del lloguer continua pujant a la ciutat de València i supera els 1.500 euros de mitjana en nou dels 19 districtes de la capital del Túria. Únicament Pobles de l’Oest baixa dels 1.200 euros mensuals, encara que ho fa només per un euro.

Així es desprèn de l’Informe sobre el Mercat Immobiliari de València del tercer trimestre de 2024, elaborat pel Col·legi d’Agents de la Propietat Immobiliària de València. Les dades dels districtes són d’elaboració pròpia amb informació de portals immobiliaris. En la llista no figuren xifres de Pobles del Nord.

A la ciutat de València el preu mitjà del lloguer de les vivendes oferides ha aconseguit els 1.647 euros en el tercer trimestre de l’any, després de pujar un 2,7% respecte al mateix període de 2023.

El districte amb els lloguers més cars és Eixample, on la renda mensual mitjana arriba als 2.081 euros i ha pujat un 0,3% interanual. En segon lloc se situa Ciutat Vella, on els lloguers mitjans són de 1.918 euros, encara que han baixat un 3,8% en l’últim any.

La pujada més gran dels lloguers s’ha registrat en Pla del Real, que és el tercer districte més costós. Ací, el preu mitjà és de 1.907 euros al mes, un 18,3% més que en el tercer trimestre de l’any passat.

El quart districte amb els lloguers més alts és Camins al Grau, amb una renda de 1.638 euros al mes, que ha baixat un 1,6% en l’últim any. En quint lloc està Extramurs, que marca un preu mitjà de 1.615 euros mensuals, un 4,1% més.

Completen la llista Quatre Carreres, amb un lloguer mitjà de 1.571 euros mensuals i un ascens del 10%; Pobles del Sud, on el preu se situa en 1.544 euros, un 6,5% més que l’any passat; Algirós, amb el preu mitjà en els 1.515 euros mensuals, un 7,5% més que en 2023, i Poblats Marítims, on el lloguer costa de mitjana 1.509 euros, un 4,4% més que fa un any.

Seguix la llista, en desè lloc, Campanar, on el preu mitjà és de 1.419 euros al mes, un 1,4% més que en el tercer trimestre de 2023. Després està Benimaclet, on el lloguer s’ha situat en els 1.419 euros al mes de mitjana, després d’un increment del 3,9%.

Després d’aquests districtes està Saïdia, amb un preu mitjà de 1.394 euros al mes, un 1,7% més; Patraix, on el lloguer és de 1.328 euros mensuals de mitjana, després d’haver pujat un 11,6%; L’Olivereta, amb un preu de 1,279 euros al mes i un ascens del 14,9%, i Jesús, on el lloguer se situa en 1.215 euros i ha pujat un 16,5%.

Així, en la part baixa de la llista està Benicalap, amb un lloguer mitjà de 1.209 euros, que ha baixat un 2,9% en l’últim any; Rascanya, amb una renda mensual de 1.203 euros al mes, un 17,3% més, i finalment Pobles del *Oest, amb 1.199 euros al mes de mitjana i un descens del 7,6%.

D’aquesta manera, el preu del lloguer ha pujat en tots els districtes menys en quatre: Pobles de l’Oest (-7,6%), Ciutat Vella (-3,8%), Benicalap (-2,9%) i Camins al Grau (-1,6%).

Les majors pujades interanuals de preus del lloguer s’han donat, per orde, en El Pla del Real (18,2%), Rascanya (17,3%), Jesús (16,5%) i Olivereta (14,9%).

VIVENDES DISPONIBLES

Quant al nombre d’ofertes disponibles, s’ha incrementat en un 39,5% a la ciutat de València, amb 2.717 vivendes mensuals de mitjana en el tercer trimestre.

El districte amb més ofertes de vivenda mensuals mitjanes en el tercer trimestre ha sigut Ciutat Vella (472), seguit de Poblats Marítims (312), Eixample (305), Extramurs (237), Camins al Grau (226), Algirós (200), Quatre Carreres (192) i El Pla del Real (105).

Els seguixen La Saïdia (98), Pobles del Sud (92), Jesús (76), Benimaclet (70), Patraix (66), Rascanya (66), Olivereta (65), Campanar (58), Benicalap (55), Pobles de l’*Oest (18) i Pobles del *Nord (5).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.