Primark obri una tenda on line amb un servei de ‘click & collect’

Ha tardat, però Primark ha decidit fer el salt al comerç electrònic. En les pròximes setmanes inaugurarà la seua botiga ‘on line’ al Regne Unit oferint la possibilitat de comprar els seus productes de manera remota. El nou model arribarà als altres 13 mercats en els quals Primark és present en la pròxima tardor.

Aquest nou moviment i canvi d’estratègia del seu model de negoci s’ha vist impulsat per l’ombra que estava generant sobre la multinacional, gegants del món tèxtil com Inditex o Shein. Recordem que aquest últim no compta amb botigues físiques i la clau del seu èxit resideix en la seua sòlida presència en xarxes socials i la seua consolidada venda ‘en línia’.

A més, Primark també oferirà als seus clients l’opció de comprar els seus productes en línia per mitjà de la seua nova web i la recollida en botiga, a través, del servei de ‘clic & collect’.

Sobre Primark

Primark (Penneys a Irlanda) és una cadena irlandesa de roba i complements que pertany al grup Associated British Foods. La majoria dels productes que embenen es fabriquen exclusivament per al grup, però també es comercialitzen peces fora de temporada d’altres marques.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.