9.8 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Primark versiona la bossa de pell de serp de Gucci de 6.000 euros i la ven per sols 12

Bolso Dionysus de Gucci Piel de Culebra, por 5.900 euros

Bolso Dionysus de Gucci Pell de Colebra, per 5.900 euros | gucci

 

Primark ha tornat a sorprendre amb un dels seus últims dissenys inspirats en una de les marques més copiades este 2017. Igual que Zara o Mango, la tenda de moda més assequible del mercat ha versionat una bossa dissenyada per la gran firma del luxe Gucci, però no en un qualsevol, sinó en un dels últims models que ja causen furor entre les famoses, models i expertes de moda de tot el món.

  

  

Es tracta de la bossa Dyonisus de Gucci i un dels més copiats esta temporada. Stradivarius va fer de les seues versionant el model de color negre amb flors multicolor brodades i ara Primark s’ha inspirat en la caríssima bossa de pell de serp per a llançar la bossa perfecta per a estes festes de Nadal.

 

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.