24.3 C
València
Dimecres, 22 octubre, 2025

Primark versiona la bossa de pell de serp de Gucci de 6.000 euros i la ven per sols 12

Bolso Dionysus de Gucci Piel de Culebra, por 5.900 euros

Bolso Dionysus de Gucci Pell de Colebra, per 5.900 euros | gucci

 

Primark ha tornat a sorprendre amb un dels seus últims dissenys inspirats en una de les marques més copiades este 2017. Igual que Zara o Mango, la tenda de moda més assequible del mercat ha versionat una bossa dissenyada per la gran firma del luxe Gucci, però no en un qualsevol, sinó en un dels últims models que ja causen furor entre les famoses, models i expertes de moda de tot el món.

  

  

Es tracta de la bossa Dyonisus de Gucci i un dels més copiats esta temporada. Stradivarius va fer de les seues versionant el model de color negre amb flors multicolor brodades i ara Primark s’ha inspirat en la caríssima bossa de pell de serp per a llançar la bossa perfecta per a estes festes de Nadal.

 

Últimes notícies

Roig Negueroles carrega contra LaLiga per la cancel·lació del partit a Miami

El CEO del Vila-real va criticar el mode i el moment en què LaLiga va anunciar la cancel·lació del partit a Miami contra el Barcelona. Va reclamar claredat i respecte als aficionats.

PowerCo llança el primer màster interuniversitari en producció de cel·les de bateria

PowerCo ha anunciat el primer màster interuniversitari en producció de cel·les de bateria al costat de la UPV i la UV, amb inici el pròxim curs. El programa s'integra en el seu pla de talent per a la gigafactoria de Sagunt, que preveu produir una cel·la unificada des de finals de l'estiu de 2026.

VDS 2025 arranca a València amb focus en l’efecte multiplicador i més capital privat

VDS 2025 ha arrancat a València amb consens en dos prioritats: aprofitar l'efecte multiplicador de l'ecosistema i atraure més capital privat per a escalar projectes.

Mazón assegura que ja s’han activat més de 4.000 vivendes protegides del Pla Viu

Mazón ha informat que més de 4.000 de les 10.000 vivendes del Pla Viu estan ja en licitació, adjudicació o construcció, amb 317 municipis adherits.

VDS 2025 reunix a startups i inversors amb focus en efecte multiplicador i capital privat

Startups i inversors en VDS 2025 han subratllat l'efecte multiplicador de l'ecosistema i la urgència de més capital privat, amb València com hub en creixement.

Les denúncies per violència de gènere baixen un 3,6% en la Comunitat Valenciana en el segon trimestre

Els jutjats de la Comunitat Valenciana van registrar 6.982 denúncies entre abril i juny, un 3,6% menys interanual, i 6.497 víctimes. La regió és la tercera en taxa per cada 10.000 dones.

Sis mesos de presó per intentar besar a una menor a la seua casa de Benidorm

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un home per intentar besar a una menor de 15 anys a Benidorm. La sentència inclou allunyament, prohibició de comunicació, llibertat vigilada i indemnització.

Sanitat posarà en marxa un Centre de Referència en Trauma Complex a Picanya

Sanitat activarà en l'Alqueria de Moret (Picanya) un centre de referència per a trauma complex amb 1,2 milions, dirigit a afectats per riuades i altres col·lectius vulnerables. L'anunci arriba al costat del balanç després de la dana, amb reforç de personal, més consultes i descens d'urgències per autolesions.