El príncep Carlos de Hohenzollern perd la vida després de caure del vintè primer pis d’un hotel

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida El príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern ha perdut la vida quan tan solament li quedaven quatre mesos per a disfrutar de la llibertat absoluta. El jove pertanyia a una família de gran poder a Alemanya, però va haver d’apartar-se d’ella després de ser condemnat […]
Imagen del príncipe Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern.

Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida

El príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern ha perdut la vida quan tan solament li quedaven quatre mesos per a disfrutar de la llibertat absoluta. El jove pertanyia a una família de gran poder a Alemanya, però va haver d’apartar-se d’ella després de ser condemnat a presó per un delicte de frau.

  

  

Cal assenyalar que divendres passat, 23 de febrer, se li va concedir al jove de 39 anys un permís de finalització de setmana perquè disfrutara lluny de la presó, ja que la proximitat de la fi de la seua condemna li donava l’oportunitat d’estar lliure cada cert temps. Per açò mateix, el príncep va aprofitar la seua eixida del centre penitenciari de Euskirchen en Renania del Nord-Westfàlia per a viatjar fins a la ciutat alemanya de Frankfurt.

 

El jove va conduir fins a la zona i es va allotjar en el luxosos Hotel Intercontinental. L’home en arribar al lloc, en canvi d’anar a la seua habitació, es va dirigir al terrat de l’hotel, situada en el vintè primer pis de l’edifici i una vegada allí va saltar la tanca de la zona del restaurant i es va precipitar al buit. Va caure més de 60 metres d’altura que van acabar en la seua mort de forma instantània.

  

  

Cal destacar que segons les declaracions d’alguns testimonis, podria deure’s a un possible suïcidi, però les autoritats policials no volen arriscar-se a confirmar tal fet, encara que asseguren que «estem investigant si es tracta d’un suïcidi, ja que no hi ha indicis que siga un accident o un homicidi».

  

  

Aquest final tan dur i dramàtic podria estar lligat als problemes que li van portar a ingressar en la presó. El pròxim mes de juny era la data en què el príncep anava a signar la seua llibertat, però el seu ús de forma fraudulenta dels diners del seu pare podria haver-li jugat una mala passada personal que li va portar a prendre aquesta decisió.

 

Imagen del príncipe Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern.

Imatge del príncep Carlos Patricio Godehard de Hohenzollern. | Cedida

 

Va estafar a diversos clients 

L’home va utilitzar els comptes milionaris del seu progenitor per a associar-se amb un empresari per a la creació d’una associació dedicada a temes de comunicació de béns de luxe que va anar un total fracàs.

  

  

Aqueixa ruïna li va portar a delinquir i va estafar a diversos clients als quals els assegurava que realitzava transaccions a fons d’inversió segurs, però eren completament inexistents i ficticis. Després d’aquests fets, el príncep va haver de passar per la presó quatre mesos, en un primer moment.

  

  

Però més tard, en 2014, va arribar la condemna de quatre anys per frau que estava complint actualment. La seua defunció ha commocionat a Alemanya i a l’elit europea que aquests dies no deixen de parlar de la seua defunció.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.