Un professor s’enfronta a deu anys de presó per haver abusat d’un alumne menor d’edat de Quart de Poblet

Este dilluns l'Audiència Nacional jutjarà a l'expresident d'una escola coral de Quart de Poblet, a l'Horta Oest. La Fiscalia demana deu anys de presó per abusar d'un alumne quan es trobaven de viatge a Àustria ell i la resta de components del cor; format per 47 menors d'entre 12 i 17 anys. Com ja ha avançat 'Las Provincias', els fets s'han dut a terme en fora d'Espanya, per tant és competència de l'Audiència Nacional per tractar-se d'un delicte comés per un espanyol en l'estranger.

Segons l'escrit de l'acusació de la Fiscalia, a part dels deu anys de pena, es demana una indemnització de 6.000 euros per al menor. El pederasta, de 55 anys, segons sembla va compartir habitació durant el viatge a Viena (Àustria), amb cinc xiquets en un hostal, on es van allotjar el 2 d'agost de 2016.

Segons consta en l'escrit, els fets van ocórrer quan el menor, que aleshores tenia 12 anys, tenia malsons i en la matinada es va traslladar al llit ocupat per l'acusat. Aquest «aprofitant l'ascendència que tenia sobre el menor, per l'amistat que mantenia amb els seus pares com per ser el president de la Coral, amb ànim libidinós, va introduir la seua mà per davall del pantaló de pijama i li va acariciar els genitals». A continuació va fer el mateix amb la mà del xiquet i la va dirigir cap als seus genitals introduint-la per davall del seu pantaló de pijama, mentre el besava en la galta.

La nit següent, quan es trobaven en un alberg de la ciutat de Wells (Àustria), l'acusat va tornar a compartir llit amb el menut i altre dels menors. Esta vegada, va aprofitar que el xiquet es trobava adormit per a fer el mateix que la nit anterior però en aquest cas el xiquet es va despertar i va començar a cridar «que estava abusant del seu cos i que no tenia dret a fer-ho». A continuació va demanar cridar als seus pares, però l'agressor es va negar excusant-se en què era molt tard per a cridar-los. Els fets són, segons la Fiscalia, constitutius de dos delictes d'abús sexual amb prevalença, per la qual cosa demana una pena de 5 anys de presó per cadascun d'ells i set anys de llibertat vigilada a l'eixir de la presó. Es demana a més una inhabilitació especial per a la seua professió o un altre ofici que comporte contacte regular i directe amb menors d'edat per un temps superior a cinc anys a la duració de la pena de presó.

Segons sembla, hi ha altres quatre denúncies més per abusos a menors en el jutjat d'Instrucció número 6 de València, que va tramitar la denúncia del menor abans que passara a l'Audiència Nacional. En aquestes denúncies consta el mateix 'modus operandi'. El pederasta, aleshores president de la Coral s'emportava els xiquets de viatge a alguna ciutat espanyola o a l'estranger i aprofitant la seua influència sobre ells i la seua autoritat es gitava amb ells o els realitzava tocaments.

 

 

Últimes notícies

Ford destaca que el Bast convertix a Almussafes en un pilar estratègic a Europa

La direcció de Ford trasllada a la plantilla d'Almussafes que l'arribada del nou Bast reforça el seu paper com a planta estratègica a Europa i marca l'estàndard que la companyia vol per a la regió.

El PP confia en un acord que pose fi a la vaga docent i acusa a Morant de polititzar-la

El síndic del PP en Les Corts, Fernando Pastor, confia en un acord entre Educació i sindicats que desactive la vaga indefinida del professorat i acusa a Diana Morant de polititzar el conflicte.

Els sindicats celebren el nou model Bast per a Ford Almussafes i exigixen detalls sobre ocupació

Els sindicats de Ford Almussafes valoren l'arribada del nou Bast a partir de 2028 com un alleujament per a la planta, però reclamen dades clares sobre volum de producció i ocupació associada.

Femeval veu en el nou model de Ford a Almussafes una garantia d’estabilitat per a l’ocupació

Femeval celebra que Ford fabrique un nou model a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la decisió reduïx la incertesa i reforça l'ocupació i la indústria auxiliar del metall en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca celebra que Ford fabrique un nou model Bast a Almussafes

Pérez Llorca celebra que Ford Europa fabrique un nou model Bast a Almussafes a partir de 2028 i destaca que la Comunitat Valenciana és motor de confiança, innovació i oportunitats.

Vox presumix de creixement electoral i confia a repetir en la Comunitat Valenciana

Vox reivindica que el seu suport no ha deixat de créixer en diverses autonòmiques, destaca el seu avanç a Andalusia i confia a traslladar eixe impuls a la Comunitat Valenciana.

Detingut a Alacant per usar un gos de raça perillosa per a assaltar a un vianant i robar-li 500 euros

Un home de 32 anys ha sigut detingut a Alacant per emprar presumptament un gos de raça perillosa per a intimidar i mossegar a un vianant al qual va robar 500 euros i un telèfon mòbil.

El PP advertix a Diana Morant després de les eleccions andaluses: no hi ha dos sense tres

Fernando Pastor celebra la victòria de Juanma Moreno a Andalusia i alerta a Diana Morant que el sanchismo de cartell electoral no funciona després dels últims resultats autonòmics.