Un professor s’enfronta a deu anys de presó per haver abusat d’un alumne menor d’edat de Quart de Poblet

Este dilluns l'Audiència Nacional jutjarà a l'expresident d'una escola coral de Quart de Poblet, a l'Horta Oest. La Fiscalia demana deu anys de presó per abusar d'un alumne quan es trobaven de viatge a Àustria ell i la resta de components del cor; format per 47 menors d'entre 12 i 17 anys. Com ja ha avançat 'Las Provincias', els fets s'han dut a terme en fora d'Espanya, per tant és competència de l'Audiència Nacional per tractar-se d'un delicte comés per un espanyol en l'estranger.

Segons l'escrit de l'acusació de la Fiscalia, a part dels deu anys de pena, es demana una indemnització de 6.000 euros per al menor. El pederasta, de 55 anys, segons sembla va compartir habitació durant el viatge a Viena (Àustria), amb cinc xiquets en un hostal, on es van allotjar el 2 d'agost de 2016.

Segons consta en l'escrit, els fets van ocórrer quan el menor, que aleshores tenia 12 anys, tenia malsons i en la matinada es va traslladar al llit ocupat per l'acusat. Aquest «aprofitant l'ascendència que tenia sobre el menor, per l'amistat que mantenia amb els seus pares com per ser el president de la Coral, amb ànim libidinós, va introduir la seua mà per davall del pantaló de pijama i li va acariciar els genitals». A continuació va fer el mateix amb la mà del xiquet i la va dirigir cap als seus genitals introduint-la per davall del seu pantaló de pijama, mentre el besava en la galta.

La nit següent, quan es trobaven en un alberg de la ciutat de Wells (Àustria), l'acusat va tornar a compartir llit amb el menut i altre dels menors. Esta vegada, va aprofitar que el xiquet es trobava adormit per a fer el mateix que la nit anterior però en aquest cas el xiquet es va despertar i va començar a cridar «que estava abusant del seu cos i que no tenia dret a fer-ho». A continuació va demanar cridar als seus pares, però l'agressor es va negar excusant-se en què era molt tard per a cridar-los. Els fets són, segons la Fiscalia, constitutius de dos delictes d'abús sexual amb prevalença, per la qual cosa demana una pena de 5 anys de presó per cadascun d'ells i set anys de llibertat vigilada a l'eixir de la presó. Es demana a més una inhabilitació especial per a la seua professió o un altre ofici que comporte contacte regular i directe amb menors d'edat per un temps superior a cinc anys a la duració de la pena de presó.

Segons sembla, hi ha altres quatre denúncies més per abusos a menors en el jutjat d'Instrucció número 6 de València, que va tramitar la denúncia del menor abans que passara a l'Audiència Nacional. En aquestes denúncies consta el mateix 'modus operandi'. El pederasta, aleshores president de la Coral s'emportava els xiquets de viatge a alguna ciutat espanyola o a l'estranger i aprofitant la seua influència sobre ells i la seua autoritat es gitava amb ells o els realitzava tocaments.

 

 

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.