11.3 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

PSPV llança pel 9 d’Octubre una campanya per ‘una València moderna i valenta enfront de la caspa del PP’

La iniciativa, ‘Valènciafilia’, inclou diferents imatges i un vídeo que “inciten a l’amor” cap a la ciutat amb “una imatge actual”

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

El PSPV-PSOE a l’Ajuntament de València ha llançat per la celebració del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana, una campanya, titulada ‘Valènciafilia’, en favor d’una ciutat “moderna i valenta enfront de la caspa del PP”. La iniciativa inclou la difusió de diferents imatges i d’un vídeo que “inciten a l’amor” per una capital valenciana des d'”una imatge actual”.

El portaveu socialista en este consistori, Borja Sanjuán, ha presentat la campanya en una roda de premsa que ha oferit junt amb la resta d’edils del PSPV-PSOE. Sanjuán ha assenyalat que la proposta del seu grup defensa una “València moderna, vibrant i valenta enfront de la València casposa que està construint des de fa un any i mig el PP de –l’alcaldessa María José– Catalá”.

‘Valènciafilia’ ha arrancat este dimecres i durant el seu desenvolupament s’aniran llançant les imatges i el vídeo que la integren fins a arribar a la celebració del 9 d’Octubre.

“Amb esta campanya, que inclou un vídeo i diferents imatges que inciten a l’amor per València, volem traslladar una imatge actual de la ciutat amb la qual segur que se senten més representats molts més veïns i veïnes que amb el tancament taurí, el ‘Viva Espanya’ i el concert de Bertín Osborne que representa la ciutat de Catalá”, ha exposat el portaveu socialista.

“Esta campanya està dirigida a persones que es reconeixen en una ciutat molt millor de la qual està projectant el PP de Catalá”, ha afegit el regidor, que ha assegurat que València és “una ciutat divertida, moderna i valenta que no té res a veure amb la imatge que està mostrant Catalá”.

Així, ha afirmat que la proposta del PSPV-PSOE pretén representar “la València alternativa dels socialistes enfront de la del govern actual –format per PP i Vox–, que l’està transformant en una ciutat grisa i casposa”.

Sanjuán ha considerat que l’executiu de Catalá “va 30 o 40 anys darrere de com és esta ciutat”. “Nosaltres, amb campanyes com aquesta, volem projectar la València real. Una ciutat valenta, inspiradora i solidària per la qual sentim devoció. Nosaltres, amb esta campanya, som el Partit Socialista que vol dibuixar la València que està connectada amb el seu temps” i “que es prepara per a un futur que, per a desgràcia del PP, està més prop del que es pensa”, ha postil·lat el portaveu del PSPV-PSOE.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.