PSPV llança pel 9 d’Octubre una campanya per ‘una València moderna i valenta enfront de la caspa del PP’

La iniciativa, ‘Valènciafilia’, inclou diferents imatges i un vídeo que «inciten a l’amor» cap a la ciutat amb «una imatge actual»

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

El PSPV-PSOE a l’Ajuntament de València ha llançat per la celebració del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana, una campanya, titulada ‘Valènciafilia’, en favor d’una ciutat «moderna i valenta enfront de la caspa del PP». La iniciativa inclou la difusió de diferents imatges i d’un vídeo que «inciten a l’amor» per una capital valenciana des d'»una imatge actual».

El portaveu socialista en este consistori, Borja Sanjuán, ha presentat la campanya en una roda de premsa que ha oferit junt amb la resta d’edils del PSPV-PSOE. Sanjuán ha assenyalat que la proposta del seu grup defensa una «València moderna, vibrant i valenta enfront de la València casposa que està construint des de fa un any i mig el PP de –l’alcaldessa María José– Catalá».

‘Valènciafilia’ ha arrancat este dimecres i durant el seu desenvolupament s’aniran llançant les imatges i el vídeo que la integren fins a arribar a la celebració del 9 d’Octubre.

«Amb esta campanya, que inclou un vídeo i diferents imatges que inciten a l’amor per València, volem traslladar una imatge actual de la ciutat amb la qual segur que se senten més representats molts més veïns i veïnes que amb el tancament taurí, el ‘Viva Espanya’ i el concert de Bertín Osborne que representa la ciutat de Catalá», ha exposat el portaveu socialista.

«Esta campanya està dirigida a persones que es reconeixen en una ciutat molt millor de la qual està projectant el PP de Catalá», ha afegit el regidor, que ha assegurat que València és «una ciutat divertida, moderna i valenta que no té res a veure amb la imatge que està mostrant Catalá».

Així, ha afirmat que la proposta del PSPV-PSOE pretén representar «la València alternativa dels socialistes enfront de la del govern actual –format per PP i Vox–, que l’està transformant en una ciutat grisa i casposa».

Sanjuán ha considerat que l’executiu de Catalá «va 30 o 40 anys darrere de com és esta ciutat». «Nosaltres, amb campanyes com aquesta, volem projectar la València real. Una ciutat valenta, inspiradora i solidària per la qual sentim devoció. Nosaltres, amb esta campanya, som el Partit Socialista que vol dibuixar la València que està connectada amb el seu temps» i «que es prepara per a un futur que, per a desgràcia del PP, està més prop del que es pensa», ha postil·lat el portaveu del PSPV-PSOE.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.