PSPV llança pel 9 d’Octubre una campanya per ‘una València moderna i valenta enfront de la caspa del PP’

La iniciativa, ‘Valènciafilia’, inclou diferents imatges i un vídeo que «inciten a l’amor» cap a la ciutat amb «una imatge actual»

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

El PSPV-PSOE a l’Ajuntament de València ha llançat per la celebració del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana, una campanya, titulada ‘Valènciafilia’, en favor d’una ciutat «moderna i valenta enfront de la caspa del PP». La iniciativa inclou la difusió de diferents imatges i d’un vídeo que «inciten a l’amor» per una capital valenciana des d'»una imatge actual».

El portaveu socialista en este consistori, Borja Sanjuán, ha presentat la campanya en una roda de premsa que ha oferit junt amb la resta d’edils del PSPV-PSOE. Sanjuán ha assenyalat que la proposta del seu grup defensa una «València moderna, vibrant i valenta enfront de la València casposa que està construint des de fa un any i mig el PP de –l’alcaldessa María José– Catalá».

‘Valènciafilia’ ha arrancat este dimecres i durant el seu desenvolupament s’aniran llançant les imatges i el vídeo que la integren fins a arribar a la celebració del 9 d’Octubre.

«Amb esta campanya, que inclou un vídeo i diferents imatges que inciten a l’amor per València, volem traslladar una imatge actual de la ciutat amb la qual segur que se senten més representats molts més veïns i veïnes que amb el tancament taurí, el ‘Viva Espanya’ i el concert de Bertín Osborne que representa la ciutat de Catalá», ha exposat el portaveu socialista.

«Esta campanya està dirigida a persones que es reconeixen en una ciutat molt millor de la qual està projectant el PP de Catalá», ha afegit el regidor, que ha assegurat que València és «una ciutat divertida, moderna i valenta que no té res a veure amb la imatge que està mostrant Catalá».

Així, ha afirmat que la proposta del PSPV-PSOE pretén representar «la València alternativa dels socialistes enfront de la del govern actual –format per PP i Vox–, que l’està transformant en una ciutat grisa i casposa».

Sanjuán ha considerat que l’executiu de Catalá «va 30 o 40 anys darrere de com és esta ciutat». «Nosaltres, amb campanyes com aquesta, volem projectar la València real. Una ciutat valenta, inspiradora i solidària per la qual sentim devoció. Nosaltres, amb esta campanya, som el Partit Socialista que vol dibuixar la València que està connectada amb el seu temps» i «que es prepara per a un futur que, per a desgràcia del PP, està més prop del que es pensa», ha postil·lat el portaveu del PSPV-PSOE.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.