PSPV llança pel 9 d’Octubre una campanya per ‘una València moderna i valenta enfront de la caspa del PP’

La iniciativa, ‘Valènciafilia’, inclou diferents imatges i un vídeo que «inciten a l’amor» cap a la ciutat amb «una imatge actual»

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

El PSPV-PSOE a l’Ajuntament de València ha llançat per la celebració del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana, una campanya, titulada ‘Valènciafilia’, en favor d’una ciutat «moderna i valenta enfront de la caspa del PP». La iniciativa inclou la difusió de diferents imatges i d’un vídeo que «inciten a l’amor» per una capital valenciana des d'»una imatge actual».

El portaveu socialista en este consistori, Borja Sanjuán, ha presentat la campanya en una roda de premsa que ha oferit junt amb la resta d’edils del PSPV-PSOE. Sanjuán ha assenyalat que la proposta del seu grup defensa una «València moderna, vibrant i valenta enfront de la València casposa que està construint des de fa un any i mig el PP de –l’alcaldessa María José– Catalá».

‘Valènciafilia’ ha arrancat este dimecres i durant el seu desenvolupament s’aniran llançant les imatges i el vídeo que la integren fins a arribar a la celebració del 9 d’Octubre.

«Amb esta campanya, que inclou un vídeo i diferents imatges que inciten a l’amor per València, volem traslladar una imatge actual de la ciutat amb la qual segur que se senten més representats molts més veïns i veïnes que amb el tancament taurí, el ‘Viva Espanya’ i el concert de Bertín Osborne que representa la ciutat de Catalá», ha exposat el portaveu socialista.

«Esta campanya està dirigida a persones que es reconeixen en una ciutat molt millor de la qual està projectant el PP de Catalá», ha afegit el regidor, que ha assegurat que València és «una ciutat divertida, moderna i valenta que no té res a veure amb la imatge que està mostrant Catalá».

Així, ha afirmat que la proposta del PSPV-PSOE pretén representar «la València alternativa dels socialistes enfront de la del govern actual –format per PP i Vox–, que l’està transformant en una ciutat grisa i casposa».

Sanjuán ha considerat que l’executiu de Catalá «va 30 o 40 anys darrere de com és esta ciutat». «Nosaltres, amb campanyes com aquesta, volem projectar la València real. Una ciutat valenta, inspiradora i solidària per la qual sentim devoció. Nosaltres, amb esta campanya, som el Partit Socialista que vol dibuixar la València que està connectada amb el seu temps» i «que es prepara per a un futur que, per a desgràcia del PP, està més prop del que es pensa», ha postil·lat el portaveu del PSPV-PSOE.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.