PSPV llança pel 9 d’Octubre una campanya per ‘una València moderna i valenta enfront de la caspa del PP’

La iniciativa, ‘Valènciafilia’, inclou diferents imatges i un vídeo que «inciten a l’amor» cap a la ciutat amb «una imatge actual»

VALÈNCIA, 2 (EUROPA PRESS)

El PSPV-PSOE a l’Ajuntament de València ha llançat per la celebració del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana, una campanya, titulada ‘Valènciafilia’, en favor d’una ciutat «moderna i valenta enfront de la caspa del PP». La iniciativa inclou la difusió de diferents imatges i d’un vídeo que «inciten a l’amor» per una capital valenciana des d'»una imatge actual».

El portaveu socialista en este consistori, Borja Sanjuán, ha presentat la campanya en una roda de premsa que ha oferit junt amb la resta d’edils del PSPV-PSOE. Sanjuán ha assenyalat que la proposta del seu grup defensa una «València moderna, vibrant i valenta enfront de la València casposa que està construint des de fa un any i mig el PP de –l’alcaldessa María José– Catalá».

‘Valènciafilia’ ha arrancat este dimecres i durant el seu desenvolupament s’aniran llançant les imatges i el vídeo que la integren fins a arribar a la celebració del 9 d’Octubre.

«Amb esta campanya, que inclou un vídeo i diferents imatges que inciten a l’amor per València, volem traslladar una imatge actual de la ciutat amb la qual segur que se senten més representats molts més veïns i veïnes que amb el tancament taurí, el ‘Viva Espanya’ i el concert de Bertín Osborne que representa la ciutat de Catalá», ha exposat el portaveu socialista.

«Esta campanya està dirigida a persones que es reconeixen en una ciutat molt millor de la qual està projectant el PP de Catalá», ha afegit el regidor, que ha assegurat que València és «una ciutat divertida, moderna i valenta que no té res a veure amb la imatge que està mostrant Catalá».

Així, ha afirmat que la proposta del PSPV-PSOE pretén representar «la València alternativa dels socialistes enfront de la del govern actual –format per PP i Vox–, que l’està transformant en una ciutat grisa i casposa».

Sanjuán ha considerat que l’executiu de Catalá «va 30 o 40 anys darrere de com és esta ciutat». «Nosaltres, amb campanyes com aquesta, volem projectar la València real. Una ciutat valenta, inspiradora i solidària per la qual sentim devoció. Nosaltres, amb esta campanya, som el Partit Socialista que vol dibuixar la València que està connectada amb el seu temps» i «que es prepara per a un futur que, per a desgràcia del PP, està més prop del que es pensa», ha postil·lat el portaveu del PSPV-PSOE.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.