PSPV recolzarà els pressupostos del Consell de 2025: ‘Ajudarem a Mazón perquè arrepleguen les necessitats dels veïns’

Morant afirma que «la ciutadania necessita que estiguem units treballant»: «I jo no em mouré d’ací»

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

El PSPV-PSOE recolzarà els pressupostos de la Generalitat Valenciana, governada pel PP, per al 2025, com ha anunciat este dimecres la ministra de Ciència, Innovació i Universitats i secretària general dels socialistes valencians, Diana Morant.

Així, ha assegurat que els representants del PSPV-PSOE ajudaran al cap del Consell i president del PPCV, Carlos Mazón, «perquè els pressupostos arrepleguen de manera adequada les necessitats dels veïns i veïnes» de la Comunitat.

Morant, qui ha donat a conèixer la decisió durant una entrevista en Radio Valencia Cadena Ser arreplegada per Europa Press, ha manifestat que el vot dels socialistes cap a estos comptes «serà un vot afirmatiu». «No tinga dubte», ha respost preguntada pel seu partit recolzarà els pròxims pressupostos autonòmics.

La representant de l’Executiu central i dels socialistes valencians ha realitzat este anunci una setmana després de la DANA que ha assolat diferents localitats de la província de València, un temporal que ha costat la vida a 211 persones, segons l’última actualització.

«Crec que la ciutadania el que necessita, el que reclama, és que estiguem units treballant per a solucionar les seues necessitats i jo no em vaig a moure d’ací», ha exposat Diana Morant, que ha agregat que el «Govern d’Espanya i el president –d’este executiu, Pedro– Sánchez, des del primer moment també ho han comunicat així i és el que està fent» davant de l’emergència provocada per la DANA.

«Estem ací asseguts amb la Generalitat Valenciana per a solucionar junts un problema que ens competeix a tots i, per tant, la qual cosa cree és que units som més forts i més eficaços», ha afegit.

Fonts dels socialistes valencians asseveren que, amb aquesta decisió, l’objectiu és «blindar» les ajudes per a les famílies i municipis afectats per la DANA.

Últimes notícies

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.

Educació xifra en un 25,42% el seguiment al tancament de la segona setmana de vaga docent

La Conselleria d'Educació situa en un 25,42% el seguiment del desé dia de vaga indefinida del professorat valencià, en una jornada amb una manifestació d'unes 7.000 persones a València.

Marcelino busca posar el fermall d’or davant l’Atlètic en La Ceràmica

Marcelino García Toral confia que el Vila-real supere a l'Atlètic en La Ceràmica per a tancar una temporada que considera extraordinària, encara que admet que el repte serà molt exigent.

El Llevant busca en La Cartoixa el punt decisiu per a assegurar la permanència davant un Betis ja classificat per a la Champions

Llevant i Betis es mesuren en La Cartoixa en un partit clau per a la salvació de l'equip valencià, que només necessita un empat davant un rival amb la Champions ja garantida.

Ferit el conductor d’una camioneta en xocar amb un tramvia a València

Un conductor de 55 anys va resultar ferit en col·lidir la seua camioneta frigorífica amb un tramvia en el barri de Benimaclet, a València, després de realitzar una maniobra prohibida.

La investigació de l’incendi a l’Hospital de Torrevieja descarta una fallada tècnica i se centra en el factor humà

La investigació de l'incendi en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja descarta un origen tècnic i s'orienta cap a una possible fallada humana, amb un pacient ingressat en l'UCI per inhalació de fum.

Detingut a València un menor de 16 anys per la violacion d’una jove en La Marina

La Policia Nacional ha detingut a València a un menor de 16 anys acusat de violar a una jove de 18 anys en els accessos a l'aparcament de La Marina. L'arrestat ha passat ja a disposicion de la Fiscalia de Menors.