PSPV recolzarà els pressupostos del Consell de 2025: ‘Ajudarem a Mazón perquè arrepleguen les necessitats dels veïns’

Morant afirma que “la ciutadania necessita que estiguem units treballant”: “I jo no em mouré d’ací”

VALÈNCIA, 6 (EUROPA PRESS)

El PSPV-PSOE recolzarà els pressupostos de la Generalitat Valenciana, governada pel PP, per al 2025, com ha anunciat este dimecres la ministra de Ciència, Innovació i Universitats i secretària general dels socialistes valencians, Diana Morant.

Així, ha assegurat que els representants del PSPV-PSOE ajudaran al cap del Consell i president del PPCV, Carlos Mazón, “perquè els pressupostos arrepleguen de manera adequada les necessitats dels veïns i veïnes” de la Comunitat.

Morant, qui ha donat a conèixer la decisió durant una entrevista en Radio Valencia Cadena Ser arreplegada per Europa Press, ha manifestat que el vot dels socialistes cap a estos comptes “serà un vot afirmatiu”. “No tinga dubte”, ha respost preguntada pel seu partit recolzarà els pròxims pressupostos autonòmics.

La representant de l’Executiu central i dels socialistes valencians ha realitzat este anunci una setmana després de la DANA que ha assolat diferents localitats de la província de València, un temporal que ha costat la vida a 211 persones, segons l’última actualització.

“Crec que la ciutadania el que necessita, el que reclama, és que estiguem units treballant per a solucionar les seues necessitats i jo no em vaig a moure d’ací”, ha exposat Diana Morant, que ha agregat que el “Govern d’Espanya i el president –d’este executiu, Pedro– Sánchez, des del primer moment també ho han comunicat així i és el que està fent” davant de l’emergència provocada per la DANA.

“Estem ací asseguts amb la Generalitat Valenciana per a solucionar junts un problema que ens competeix a tots i, per tant, la qual cosa cree és que units som més forts i més eficaços”, ha afegit.

Fonts dels socialistes valencians asseveren que, amb aquesta decisió, l’objectiu és “blindar” les ajudes per a les famílies i municipis afectats per la DANA.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.