Publiquen el vídeo on Ana Julia confessa com va matar el xicotet Gabriel

Ana Julia Quezada sale de dependencias policiales en su proceso de detención por la muerte del niño Gabriel Cruz.

Ana Julia Quezada ix de les dependències policials després de confessar que va matar el xicotet Gabriel | València Diari
 

Ana Julia Quezada torna a estar en boca de tots. Després que el passat mes de març es tancara el relat amb Ana Julia confessant haver assassinat el xiquet de Níjar, a Almeria, ara ‘Espejo Público’ ha tret a la llum el vídeo on aquesta revelava els fets. Al vídeo, així mateix, s’hi pot veure una assassina notablement afectada i explicant, entre llàgrimes i fil per randa, com es va desfer del cadàver del xiquet.

 

Ana Julia Quezada i la seua confessió 

El que més crida l’atenció de tot, però, és la relació existent entre Ana Julia i el duríssim succés de Diana Quer. I és que la Unitat Central Operativa (UCO) ha tornat a eixir a la palestra en ser l’equip especial escollit per dur a terme la investigació de proves de la mort del menut Gabriel. 

 

 

 

Investigacions i equips de recerca a banda, el vídeo és d’allò més revelador. La dona, que va confessar durant més de dos hores després de ser detinguda, s’emocionava i confessava entre llàgrimes com s’havia desfet del menut. «El vaig veure allà jugant amb un pal i li vaig dir: ‘Vine!. Puja al cotxe i vine amb mi a Rodalquilar, que vaig a pintar i et porte’», confessava Ana Julia Quezada que li havia dit al menut el dia de la seua mort mentre al·legava: «Aleshores vam anar a Rodalquilar».

 

És en aquest mateix punt on, de fet, Ana Julia pateix un recés important i es seca les llàgrimes. Finalment, la parella del pare del xiquet Gabriel Cruz acaba explicant què va passar i admet que va ser ella qui va matar el menut.                   

Últimes notícies

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.