Puig denuncia des del Congrés del PSOE que ‘les dretes’ en el que estan és a ‘acabar com siga amb Sánchez’

SEVILLA, 29 (EUROPA PRESS)

L’expresident de la Generalitat Ximo Puig ha assistit este divendres a les primeres hores del 41 Congrés Federal que el PSOE celebra este cap de setmana a Sevilla, on ha denunciat que «les dretes» en «el que estan» és a «acabar com siga amb Pedro Sánchez».

Així ho ha manifestat el també exsecretari general del PSPV en una atenció a mitjans al Palau d’Exposicions i Congressos de Sevilla que alberga el conclave dels socialistes, en resposta a la pregunta de si acudix a esta cita amb «certa preocupació» per qüestions d’actualitat que estan envoltant este esdeveniment com la cita del ja exsecretari general del PSOE de Madrid Juan Lobato a declarar davant del Tribunal Supremio.

«Jo sobretot tinc la preocupació del que està passant en la meua terra», ha dit Puig en referència a la Comunitat Valenciana, on «encara estem en emergència» pel pas de la dana de la qual este mateix divendres es compleix un mes, i que va provocar més de 200 morts, i ha lamentat que «sembla que els responsables directes estan pensant ja en altres coses».

Dit això, l’expresident valencià ha agregat que ell està «fora» de l’àmbit orgànic del PSOE, si bé ha afegit que «el que si que veig és que ací només hi ha un cas, i és acabar com siga» amb el secretari general del PSOE i president del Govern, Pedro Sánchez, i «això és en el que estan les dretes», ha asseverat.

En una altra atenció a mitjans ha incidit a denunciar que això és «l’única cosa que pretén el PP sense presentar cap alternativa», i al fil ha comentat que ara està vivint a França, un país «amb una situació macroeconòmica inversament proporcional», en el negatiu, a la qual viu Espanya, i ha agregat que des del país veí es veu «com Espanya ha evolucionat en els últims anys millorant tots els indicadors».

«I això sembla que al PP i als seus màxims responsables no els interessa que es parle», del que «de debò és bo per a Espanya», ha comentat, i ha agregat que este cap de setmana «es va a parlar de com podem mirar cap a avant i cohesionem la societat espanyola, que és el que exigix este moment», ha considerat.

En esta línia, ha finalitzat ratllant d'»incomprensible» i «inadmissible» el «vocabulari» i «l’actitud dels responsables màxims del PP» en estos moments.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.