12.3 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

Quan podrà veure Daniel Sancho al seu pare, Rodolfo Sancho?

L’espanyol Daniel Sancho ha ingressat a la presó preventiva a Tailàndia després de passar a disposició judicial després de la seua detenció per la mort del metge colombià Edwin Arrieta. Un crim del qual el fill de l’actor, Rodolfo Sancho, s’hauria declarat culpable i estaria col·laborant amb la justícia. Allí ha passat ja la seua primera nit.

El pare del xic de 29 anys es desplaçarà fins al país asiàtic per a estar prop del seu fill, encara que les visites en les presons de Tailàndia són limitades. Daniel Sancho passarà deu dies aïllat per protocol covid. Deu dies en què no podrà veure a ningú, excepte al seu advocat, del qual ja ha rebut la primera visita. Per tant, l’actor Rodolfo Sancho, haurà d’esperar per a veure al seu fill recentment ingressat en la presó.

Passarà 10 dies aïllat

Daniel Sancho haurà de passar deu dies aïllat per a complir amb el protocol anticovid. Seguirà en la presó de Koh Samui, en el sud de Tailàndia, fins que comence el judici pel presumpte assassinat de Edwin Arrieta. Durant aquest període, només podrà ser visitat pel seu advocat. Ell mateix va assegurar ser un “ostatge” d’aquest metge colombià.

L’advocat ha mantingut hui una trobada tot sol en la presó amb el fill de l’actor. Una reunió que ha durat aproximadament uns 45 minuts. es reunirà a la presó amb el jove demà dimarts.

L’advocat contractat per la família -fins ara estava representat per advocats d’ofici-, Khun Anan, en preguntes als mitjans, no ha pogut respondre a quan arribarà la família, encara que Adrián Foncillas, corresponsal a Tailàndia per a Antena 3, explica que, tenint en compte que es troba en aïllament durant 10 dies “probablement la seua arribada no és imminent”.

Anan assegura a més que el xic es troba “relaxat” i “sap el que va fer”. “Haurà d’estar en quarantena 10 dies i ningú pot veure-li, només jo, el seu advocat. Ell sap el que vol. Hem parlat i sap el que ha fet. Està molt preocupat per veure com es resol este i vol començar a planejar com viure a la presó”, declara l’advocat.

Una vegada que finalitze aqueix període podria rebre més visites, també de la seua família. També ha explicat que el període de presó preventiva pot durar fins a 84 dies, en línia amb l’explicat hui a ‘EFE’ per la fiscalia provincial de Koh Samui.

Daniel Sancho es declara culpable
El fill de l’actor Rodolfo Sancho es va declarar culpable dels càrrecs d’assassinat amb premeditació i ocultació de proves d’un delicte, presentats el dilluns per un jutge del tribunal provincial de Koh Samui, per la qual cosa després de comparéixer davant el jutge, va ser ingressat a la presó provisional.

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.