19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Quan podrà veure Daniel Sancho al seu pare, Rodolfo Sancho?

L’espanyol Daniel Sancho ha ingressat a la presó preventiva a Tailàndia després de passar a disposició judicial després de la seua detenció per la mort del metge colombià Edwin Arrieta. Un crim del qual el fill de l’actor, Rodolfo Sancho, s’hauria declarat culpable i estaria col·laborant amb la justícia. Allí ha passat ja la seua primera nit.

El pare del xic de 29 anys es desplaçarà fins al país asiàtic per a estar prop del seu fill, encara que les visites en les presons de Tailàndia són limitades. Daniel Sancho passarà deu dies aïllat per protocol covid. Deu dies en què no podrà veure a ningú, excepte al seu advocat, del qual ja ha rebut la primera visita. Per tant, l’actor Rodolfo Sancho, haurà d’esperar per a veure al seu fill recentment ingressat en la presó.

Passarà 10 dies aïllat

Daniel Sancho haurà de passar deu dies aïllat per a complir amb el protocol anticovid. Seguirà en la presó de Koh Samui, en el sud de Tailàndia, fins que comence el judici pel presumpte assassinat de Edwin Arrieta. Durant aquest període, només podrà ser visitat pel seu advocat. Ell mateix va assegurar ser un “ostatge” d’aquest metge colombià.

L’advocat ha mantingut hui una trobada tot sol en la presó amb el fill de l’actor. Una reunió que ha durat aproximadament uns 45 minuts. es reunirà a la presó amb el jove demà dimarts.

L’advocat contractat per la família -fins ara estava representat per advocats d’ofici-, Khun Anan, en preguntes als mitjans, no ha pogut respondre a quan arribarà la família, encara que Adrián Foncillas, corresponsal a Tailàndia per a Antena 3, explica que, tenint en compte que es troba en aïllament durant 10 dies “probablement la seua arribada no és imminent”.

Anan assegura a més que el xic es troba “relaxat” i “sap el que va fer”. “Haurà d’estar en quarantena 10 dies i ningú pot veure-li, només jo, el seu advocat. Ell sap el que vol. Hem parlat i sap el que ha fet. Està molt preocupat per veure com es resol este i vol començar a planejar com viure a la presó”, declara l’advocat.

Una vegada que finalitze aqueix període podria rebre més visites, també de la seua família. També ha explicat que el període de presó preventiva pot durar fins a 84 dies, en línia amb l’explicat hui a ‘EFE’ per la fiscalia provincial de Koh Samui.

Daniel Sancho es declara culpable
El fill de l’actor Rodolfo Sancho es va declarar culpable dels càrrecs d’assassinat amb premeditació i ocultació de proves d’un delicte, presentats el dilluns per un jutge del tribunal provincial de Koh Samui, per la qual cosa després de comparéixer davant el jutge, va ser ingressat a la presó provisional.

Últimes notícies

Gener deixa en la Comunitat Valenciana un mes càlid i humit, amb pluges un 22% per damunt de la mitjana

Gener de 2026 ha sigut càlid i humit en la Comunitat Valenciana: 8,6 °C de mitjana, 0,5 °C sobre la referència, i 53,3 l/m², un 22% més de pluja. Dos temporals van concentrar els majors acumulats i va haver-hi menys hores de sol.

El Jutjat d’Instància 5 assumix la denúncia de Mans Netes per les vivendes públiques d’Alacant

El Tribunal d'Instància número 5 d'Alacant ha rebut per repartiment la denúncia de Mans Netes per presumptes anomalies en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan. L'òrgan serà competent per a investigar i acumular altres quatre denúncies ja en Fiscalia, en un cas que ha provocat dimissions.

Detingut un home pel robatori de desenes de bicicletes i patinets a Torrevieja i el seu entorn

Un home de 45 anys ha sigut detingut pel suposat robatori de desenes de bicicletes i patinets d'alta gamma a Torrevieja i localitats pròximes. En la seua vivenda es van trobar 35 bicicletes, 18 patinets i diversos carregadors; ha quedat en llibertat a l'espera de citació i s'ha demanat col·laboració per a identificar-los.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

Tres persones van ser ateses per inhalació de fum després de l'incendi en l'última planta d'un edifici de Vila-real. El foc es va extingir a mitjanit.

Detingut a Elda per amenaçar i colpejar a un home amb una arma de foc després d’una discussió

Un home de 58 anys ha sigut detingut a Elda després d'amenaçar a un altre amb una pistola de salva i colpejar-li al cap. La Policia va intervindre més armes i munició.

La incidència de grip puja un 75% en la Comunitat Valenciana en l’última setmana

La taxa de grip ascendix a 35,2 casos per 100.000 habitants enfront de 19,8 la setmana prèvia. VRS i el total d'infeccions respiratòries baixen; covid se situa en zero.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.

Dimecres amb ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils impulsa vent de l'oest amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i grocs a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. Hi haurà nuvolositat variable i pluges febles a l'interior a la vesprada, amb mala mar en la costa.