11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Quan podrà veure Daniel Sancho al seu pare, Rodolfo Sancho?

L’espanyol Daniel Sancho ha ingressat a la presó preventiva a Tailàndia després de passar a disposició judicial després de la seua detenció per la mort del metge colombià Edwin Arrieta. Un crim del qual el fill de l’actor, Rodolfo Sancho, s’hauria declarat culpable i estaria col·laborant amb la justícia. Allí ha passat ja la seua primera nit.

El pare del xic de 29 anys es desplaçarà fins al país asiàtic per a estar prop del seu fill, encara que les visites en les presons de Tailàndia són limitades. Daniel Sancho passarà deu dies aïllat per protocol covid. Deu dies en què no podrà veure a ningú, excepte al seu advocat, del qual ja ha rebut la primera visita. Per tant, l’actor Rodolfo Sancho, haurà d’esperar per a veure al seu fill recentment ingressat en la presó.

Passarà 10 dies aïllat

Daniel Sancho haurà de passar deu dies aïllat per a complir amb el protocol anticovid. Seguirà en la presó de Koh Samui, en el sud de Tailàndia, fins que comence el judici pel presumpte assassinat de Edwin Arrieta. Durant aquest període, només podrà ser visitat pel seu advocat. Ell mateix va assegurar ser un “ostatge” d’aquest metge colombià.

L’advocat ha mantingut hui una trobada tot sol en la presó amb el fill de l’actor. Una reunió que ha durat aproximadament uns 45 minuts. es reunirà a la presó amb el jove demà dimarts.

L’advocat contractat per la família -fins ara estava representat per advocats d’ofici-, Khun Anan, en preguntes als mitjans, no ha pogut respondre a quan arribarà la família, encara que Adrián Foncillas, corresponsal a Tailàndia per a Antena 3, explica que, tenint en compte que es troba en aïllament durant 10 dies “probablement la seua arribada no és imminent”.

Anan assegura a més que el xic es troba “relaxat” i “sap el que va fer”. “Haurà d’estar en quarantena 10 dies i ningú pot veure-li, només jo, el seu advocat. Ell sap el que vol. Hem parlat i sap el que ha fet. Està molt preocupat per veure com es resol este i vol començar a planejar com viure a la presó”, declara l’advocat.

Una vegada que finalitze aqueix període podria rebre més visites, també de la seua família. També ha explicat que el període de presó preventiva pot durar fins a 84 dies, en línia amb l’explicat hui a ‘EFE’ per la fiscalia provincial de Koh Samui.

Daniel Sancho es declara culpable
El fill de l’actor Rodolfo Sancho es va declarar culpable dels càrrecs d’assassinat amb premeditació i ocultació de proves d’un delicte, presentats el dilluns per un jutge del tribunal provincial de Koh Samui, per la qual cosa després de comparéixer davant el jutge, va ser ingressat a la presó provisional.

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.