10.1 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Quan podrà veure Daniel Sancho al seu pare, Rodolfo Sancho?

L’espanyol Daniel Sancho ha ingressat a la presó preventiva a Tailàndia després de passar a disposició judicial després de la seua detenció per la mort del metge colombià Edwin Arrieta. Un crim del qual el fill de l’actor, Rodolfo Sancho, s’hauria declarat culpable i estaria col·laborant amb la justícia. Allí ha passat ja la seua primera nit.

El pare del xic de 29 anys es desplaçarà fins al país asiàtic per a estar prop del seu fill, encara que les visites en les presons de Tailàndia són limitades. Daniel Sancho passarà deu dies aïllat per protocol covid. Deu dies en què no podrà veure a ningú, excepte al seu advocat, del qual ja ha rebut la primera visita. Per tant, l’actor Rodolfo Sancho, haurà d’esperar per a veure al seu fill recentment ingressat en la presó.

Passarà 10 dies aïllat

Daniel Sancho haurà de passar deu dies aïllat per a complir amb el protocol anticovid. Seguirà en la presó de Koh Samui, en el sud de Tailàndia, fins que comence el judici pel presumpte assassinat de Edwin Arrieta. Durant aquest període, només podrà ser visitat pel seu advocat. Ell mateix va assegurar ser un “ostatge” d’aquest metge colombià.

L’advocat ha mantingut hui una trobada tot sol en la presó amb el fill de l’actor. Una reunió que ha durat aproximadament uns 45 minuts. es reunirà a la presó amb el jove demà dimarts.

L’advocat contractat per la família -fins ara estava representat per advocats d’ofici-, Khun Anan, en preguntes als mitjans, no ha pogut respondre a quan arribarà la família, encara que Adrián Foncillas, corresponsal a Tailàndia per a Antena 3, explica que, tenint en compte que es troba en aïllament durant 10 dies “probablement la seua arribada no és imminent”.

Anan assegura a més que el xic es troba “relaxat” i “sap el que va fer”. “Haurà d’estar en quarantena 10 dies i ningú pot veure-li, només jo, el seu advocat. Ell sap el que vol. Hem parlat i sap el que ha fet. Està molt preocupat per veure com es resol este i vol començar a planejar com viure a la presó”, declara l’advocat.

Una vegada que finalitze aqueix període podria rebre més visites, també de la seua família. També ha explicat que el període de presó preventiva pot durar fins a 84 dies, en línia amb l’explicat hui a ‘EFE’ per la fiscalia provincial de Koh Samui.

Daniel Sancho es declara culpable
El fill de l’actor Rodolfo Sancho es va declarar culpable dels càrrecs d’assassinat amb premeditació i ocultació de proves d’un delicte, presentats el dilluns per un jutge del tribunal provincial de Koh Samui, per la qual cosa després de comparéixer davant el jutge, va ser ingressat a la presó provisional.

Últimes notícies

Alerta groga demà en el litoral nord d’Alacant per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores

Aemet ha activat per al dijous 25 l'alerta groga en el litoral nord d'Alacant per acumulats de fins a 60 l/m² en 12 hores. Hi haurà cels nuvolosos, baixada de màximes i vent del nord en la costa.

Compromís avisa: la flexibilització de la ZBE a València és un baló d’oxigen temporal

Compromís considera que la flexibilització de la ZBE en 2026 només aporta alleujament temporal i no resol trànsit ni contaminació. Advertix risc de perdre fins a 115 milions en fons europeus i critica la inacció municipal.

Roig fixa 2026 com l’any per a repetir Champions

Roig va afirmar que 2025 ha sigut un bon any i va situar 2026 com el curs per a repetir Champions per primera vegada. Va demanar a Marcelino i als jugadors mantindre la regularitat en LaLiga.

El raïm de la sort busquen mantindre el seu mercat davant l’entrada de raïm estranger

La campanya nadalenca del raïm Aledo del Vinalopó afronta competència importada i una producció elevada amb minvament que obliga a més treball en magatzems. El sector demana triar DOP per a Nit de cap d'any.

Un feix de llum enlluerna a un pilot sobre El Campello i activa un operatiu policial

Un pilot va ser enlluernat en sobrevolar El Campello i va avisar a la torre de control. Les autoritats alerten de sancions de fins a 600.000 euros i demanen avisar al 112 o via Alertcops.

Emergències duplica el personal del 112 en Nit de Nadal i reforça el torn de nit

La Conselleria d'Emergències i Interior ha duplicat els efectius del 112 per a esta Nit de Nadal i concentra el major reforç en la nit; el 25 hi haurà 60 operadors.

Catalá celebra la flexibilització del decret de ZBE i confia a mantindre les ajudes en 2026

L'alcaldessa de València ha qualificat de sorpresa grata la flexibilització del decret estatal de ZBE, que permet a l'Ajuntament continuar optant a ajudes en 2026. Atribuïx el canvi a la situació de municipis que encara no havien implantat la ZBE i manté la petició a Costas vinculada al projecte del Museu Sorolla.

La Generalitat aconseguix que el Govern exonere d’impostos les ajudes per la DANA

El Govern eximix d'IRPF, Patrimoni i Societats les ajudes de la Generalitat a empreses i autònoms afectats per la DANA, amb efecte retroactiu des del 29 d'octubre de 2024. El president celebra la decisió però la considera insuficient i reclama més mesures.