14 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Quan podrà veure Daniel Sancho al seu pare, Rodolfo Sancho?

L’espanyol Daniel Sancho ha ingressat a la presó preventiva a Tailàndia després de passar a disposició judicial després de la seua detenció per la mort del metge colombià Edwin Arrieta. Un crim del qual el fill de l’actor, Rodolfo Sancho, s’hauria declarat culpable i estaria col·laborant amb la justícia. Allí ha passat ja la seua primera nit.

El pare del xic de 29 anys es desplaçarà fins al país asiàtic per a estar prop del seu fill, encara que les visites en les presons de Tailàndia són limitades. Daniel Sancho passarà deu dies aïllat per protocol covid. Deu dies en què no podrà veure a ningú, excepte al seu advocat, del qual ja ha rebut la primera visita. Per tant, l’actor Rodolfo Sancho, haurà d’esperar per a veure al seu fill recentment ingressat en la presó.

Passarà 10 dies aïllat

Daniel Sancho haurà de passar deu dies aïllat per a complir amb el protocol anticovid. Seguirà en la presó de Koh Samui, en el sud de Tailàndia, fins que comence el judici pel presumpte assassinat de Edwin Arrieta. Durant aquest període, només podrà ser visitat pel seu advocat. Ell mateix va assegurar ser un “ostatge” d’aquest metge colombià.

L’advocat ha mantingut hui una trobada tot sol en la presó amb el fill de l’actor. Una reunió que ha durat aproximadament uns 45 minuts. es reunirà a la presó amb el jove demà dimarts.

L’advocat contractat per la família -fins ara estava representat per advocats d’ofici-, Khun Anan, en preguntes als mitjans, no ha pogut respondre a quan arribarà la família, encara que Adrián Foncillas, corresponsal a Tailàndia per a Antena 3, explica que, tenint en compte que es troba en aïllament durant 10 dies “probablement la seua arribada no és imminent”.

Anan assegura a més que el xic es troba “relaxat” i “sap el que va fer”. “Haurà d’estar en quarantena 10 dies i ningú pot veure-li, només jo, el seu advocat. Ell sap el que vol. Hem parlat i sap el que ha fet. Està molt preocupat per veure com es resol este i vol començar a planejar com viure a la presó”, declara l’advocat.

Una vegada que finalitze aqueix període podria rebre més visites, també de la seua família. També ha explicat que el període de presó preventiva pot durar fins a 84 dies, en línia amb l’explicat hui a ‘EFE’ per la fiscalia provincial de Koh Samui.

Daniel Sancho es declara culpable
El fill de l’actor Rodolfo Sancho es va declarar culpable dels càrrecs d’assassinat amb premeditació i ocultació de proves d’un delicte, presentats el dilluns per un jutge del tribunal provincial de Koh Samui, per la qual cosa després de comparéixer davant el jutge, va ser ingressat a la presó provisional.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.