Les temperatures pròximes a 20 graus han animat este dijous a multitud de veïns i visitants d’Alacant a passejar i gaudir del passeig marítim i de les platges de la ciutat quan queda una setmana per a Nadal.
Després de diversos dies de pluges intenses, el sol ha tornat a lluir i, al migdia, el cel ha estat buidat. En els termòmetres situats a la platja del Postiguet s’han marcat 19 graus, un registre que ha fet més agradable l’estada al costat de la mar.
Ambient de passeig al Postiguet
El bon temps ha afavorit que les terrasses del passeig s’hagen omplit de clients, al voltant de persones que han caminat sense pressa, han aprofitat per a prendre el sol i, en alguns casos, s’han ficat en l’aigua a la platja del Postiguet.
La millora del temps ha canviat el ritme de la jornada respecte als dies previs, amb més gent al carrer i plans a l’aire lliure recuperats. La proximitat de les festes ha sumat moviment al passeig marítim, on l’ambient ha sigut animat durant les hores centrals del dia.



