25.9 C
València
Diumenge, 2 novembre, 2025

Quatre jóvens pillats fent un grafiti de grans dimensions en Alacant

 

La Policia Local d’Alacant va pillar ‘in fraganti’ a quatre jóvens, en la vesprada del dissabte, fent pintades sobre el vessant del Castell de San Fernando que dona accés a este recinte que forma part del patrimoni històric de la ciutat d’Alacant.

 

Segons ha informat el consistori, els agents ha denunciat com a presumptes autors del grafiti a estos quatre jóvens, amb edats entre 16 i 20 anys, imputant-los una infracció greu i la responsabilitat civil com a presumptes autors. Les autoritats en localitzar-los van iniciar una persecució, i van conseguir detindre a dos d’ells i identificar als altres dos, confiscant els pots d’esprai i diferent material.

 

Els fets van ocórrer la passada vesprada del dissabte cap a les 19.10 hores, quan una patrulla va observar a quatre persones fent una pintada de grans dimensions en la part lateral que dona accés a la fortalesa del Castell de San Fernando, en Camí de Ronda.

 

Una persecució de pel·lícula

En constatar que havien sigut descoberts realitzant este acte vandàlic, els grafiters van començar la fugida, iniciant-se una persecució pels dos agents de la unitat Fox que van conseguir detindre a dos d’ells, de 16 i 17 anys.

 

Per tals fets els agents van procedir a identificar-los sent un d’ells un jove escapolit d’un centre de menors de la província d’Alacant, i els van alçar denúncies per una infracció greu a l’Ordenança de Neteja de l’Ajuntament d’Alacant, que prohibix la realització de tota classe de pintades, en qualsevol espai de la via pública, i per danyar part del patrimoni històric de la ciutat.

 

La Policia ha instruït diligències per a l’atestat judicial, i la unitat especialitzada policial que compta amb perits experts en grafística i un equip d’agents, seran els que quantifiquen els danys produïts, per a cursar les corresponents denúncies. Els agents també van dur a terme els mesuraments de les pintades i les dades produïdes en este acte vandàlic, i amb posterioritat van traslladar al centre de menors a un d’ells.

Últimes notícies

Óscar Puente ha considerat que amb un PP decent Mazón no hauria seguit després de la dana

El ministre de Transports ha retret que Carlos Mazón continue al capdavant de la Generalitat un any després de la tragèdia de la dana i ha demanat una reflexió en el PP. Ha defés la seua presència en el funeral d'Estat, però ha subratllat que el problema és la seua continuïtat malgrat les responsabilitats que li atribuïxen les víctimes.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític a la Comunitat Valenciana

El líder del PP i el president de la Generalitat mantindran una conversa per a analitzar la situació i les necessitats del PP valencià. El contacte es produirà en les pròximes hores, anunciat per Bufona Gamarra en ple debat intern sobre el lideratge de Mazón.

Óscar Puente ha sostingut que amb un PP decent i assenyat Mazón no hauria seguit després de la DANA

El ministre ha carregat contra la continuïtat de Carlos Mazón un any després de la DANA. Ha defés la seua presència en el funeral, però qüestiona que seguisca en el càrrec.

Presó provisional per a la conductora del cotxe que va caure a l’aigua a Gandia en el qual va morir una jove

El Jutjat d'Instrucció 1 de Gandia ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a la conductora el cotxe de la qual va caure al riu Serpis. En el sinistre va morir una jove de 20 anys i la dona queda investigada per diversos delictes.

El Vila-real firma la seua millor arrancada de lliga com a local en Primera

El 4-0 al Raig eleva a cinc victòries i un empat el balanç del Vila-real en La Ceràmica. Amb 16 gols a favor, l'equip aconseguix el seu millor inici a casa en Primera

El València no troba fre a la seua caiguda i acabarà una altra jornada en descens

El València acabarà la jornada en descens per segona vegada seguida després de caure al Bernabéu. L'equip de Corberán suma 9 de 33 i sis jornades sense guanyar.

Morant exigix a Maribel Vilaplana dir la veritat davant la jutgessa i no ser còmplice de Mazón

Diana Morant ha reclamat a Maribel Vilaplana que aclarisca davant la jutgessa les incògnites sobre el seu menjar amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. La dirigent del PSPV vincula la veritat amb la depuració de responsabilitats i planteja eleccions anticipades.

Feijóo i Mazón parlaran hui sobre el context polític de la Comunitat Valenciana

Feijóo i Mazón parlaran en les pròximes hores per a analitzar la situació política a la Comunitat Valenciana i les necessitats del PP valencià. Gamarra ha avançat el contacte sense oferir més detalls.