Quatre persones ferides per un accident de trànsit entre dos cotxes a Torrevella

ALACANT, 31 (EUROPA PRESS)

Quatre persones –dos dones i dos homes– han sigut traslladades a l’hospital amb ferides i contusions després d’un accident de trànsit amb dos cotxes implicats a Torrevella, segons han confirmat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

L’accident s’ha produït en la matinada d’este dimecres al carrer Joaquín Chapaprieta, 42, de Torrevella, i els bombers i el CICU han rebut l’avís sobre les 5.40 hores.

En el sinistre, dos persones han quedat atrapades en el seu vehicle, per la qual cosa els bombers les han alliberat usant les taules especials de rescat per a minimitzar els possibles danys o lesiones fruit de l’accident.

El CICU ha mobilitzat fins al lloc dues ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SBV) que han atès a les quatre persones ferides –dos dones de 23 i 24 anys i dos homes de 43 i 48 anys–. Posteriorment, les han traslladat a l’Hospital de Torrevella amb ferides i contusions.

En la intervenció de bombers, que ha finalitzat sobre les 6.40 hores, han participat una unitat comandament prefectura, una bomba urbana pesanda, un furgó de salvaments varis amb un sergent, dos caps i sis bombers del parc de Torrevella.

Últimes notícies

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.

València garantirà 218 obres de Sorolla durant fins a 15 anys amb un lloguer de 19,7 milions

El Consell ha autoritzat un contracte d’arrendament amb la Hispanic Society of America que permetrà exhibir de manera estable 218 obres de Joaquín Sorolla a València durant fins a 15 anys.