Quatre persones ferides per un accident de trànsit entre dos cotxes a Torrevella

ALACANT, 31 (EUROPA PRESS)

Quatre persones –dos dones i dos homes– han sigut traslladades a l’hospital amb ferides i contusions després d’un accident de trànsit amb dos cotxes implicats a Torrevella, segons han confirmat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

L’accident s’ha produït en la matinada d’este dimecres al carrer Joaquín Chapaprieta, 42, de Torrevella, i els bombers i el CICU han rebut l’avís sobre les 5.40 hores.

En el sinistre, dos persones han quedat atrapades en el seu vehicle, per la qual cosa els bombers les han alliberat usant les taules especials de rescat per a minimitzar els possibles danys o lesiones fruit de l’accident.

El CICU ha mobilitzat fins al lloc dues ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SBV) que han atès a les quatre persones ferides –dos dones de 23 i 24 anys i dos homes de 43 i 48 anys–. Posteriorment, les han traslladat a l’Hospital de Torrevella amb ferides i contusions.

En la intervenció de bombers, que ha finalitzat sobre les 6.40 hores, han participat una unitat comandament prefectura, una bomba urbana pesanda, un furgó de salvaments varis amb un sergent, dos caps i sis bombers del parc de Torrevella.

Últimes notícies

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.

Rescaten amb helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat amb helicòpter després de patir un colp de calor mentre feia senderisme a la Creu de la Muela, en el terme municipal d’Oriola, i ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

Rescaten en helicòpter un jove per un colp de calor a la Creu de la Muela d’Oriola

Un jove de 27 anys ha sigut rescatat en helicòpter a la Creu de la Muela, a Oriola, després de patir un colp de calor mentres feia senderisme.

Dani Requena reforça el mig del camp del Llevant cedit pel Villarreal

El migcampista granadí Dani Requena, de 22 anys, jugarà esta temporada al Llevant UD cedit pel Villarreal CF i s’incorporarà dilluns als entrenaments a les ordres de Luís Castro.

M. Àngels Francés assumirà la presidència de l’AVL amb una nova Junta de Govern renovada

El ple de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua ha elegit M. Àngels Francés com a nova presidenta, al capdavant d’una Junta de Govern renovada amb Rosa Agost, Immaculada Cerdà, Vicenta Tasa i Carles Segura.

Catalá, Barcala i Carrasco repetiran com a caps de cartell del PP en 2027

El PP ha ratificat que María José Catalá, Luis Barcala i Begoña Carrasco tornaran a liderar les candidatures municipals de València, Alacant i Castelló en les eleccions locals de 2027, dins d’un esquema en què el partit manté els seus 30 alcaldes i renova onze caps de llista en capitalitats on encara no governa.