Quatre persones ferides per un accident de trànsit entre dos cotxes a Torrevella

ALACANT, 31 (EUROPA PRESS)

Quatre persones –dos dones i dos homes– han sigut traslladades a l’hospital amb ferides i contusions després d’un accident de trànsit amb dos cotxes implicats a Torrevella, segons han confirmat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

L’accident s’ha produït en la matinada d’este dimecres al carrer Joaquín Chapaprieta, 42, de Torrevella, i els bombers i el CICU han rebut l’avís sobre les 5.40 hores.

En el sinistre, dos persones han quedat atrapades en el seu vehicle, per la qual cosa els bombers les han alliberat usant les taules especials de rescat per a minimitzar els possibles danys o lesiones fruit de l’accident.

El CICU ha mobilitzat fins al lloc dues ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SBV) que han atès a les quatre persones ferides –dos dones de 23 i 24 anys i dos homes de 43 i 48 anys–. Posteriorment, les han traslladat a l’Hospital de Torrevella amb ferides i contusions.

En la intervenció de bombers, que ha finalitzat sobre les 6.40 hores, han participat una unitat comandament prefectura, una bomba urbana pesanda, un furgó de salvaments varis amb un sergent, dos caps i sis bombers del parc de Torrevella.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.