Quatre persones ferides per un accident de trànsit entre dos cotxes a Torrevella

ALACANT, 31 (EUROPA PRESS)

Quatre persones –dos dones i dos homes– han sigut traslladades a l’hospital amb ferides i contusions després d’un accident de trànsit amb dos cotxes implicats a Torrevella, segons han confirmat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

L’accident s’ha produït en la matinada d’este dimecres al carrer Joaquín Chapaprieta, 42, de Torrevella, i els bombers i el CICU han rebut l’avís sobre les 5.40 hores.

En el sinistre, dos persones han quedat atrapades en el seu vehicle, per la qual cosa els bombers les han alliberat usant les taules especials de rescat per a minimitzar els possibles danys o lesiones fruit de l’accident.

El CICU ha mobilitzat fins al lloc dues ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SBV) que han atès a les quatre persones ferides –dos dones de 23 i 24 anys i dos homes de 43 i 48 anys–. Posteriorment, les han traslladat a l’Hospital de Torrevella amb ferides i contusions.

En la intervenció de bombers, que ha finalitzat sobre les 6.40 hores, han participat una unitat comandament prefectura, una bomba urbana pesanda, un furgó de salvaments varis amb un sergent, dos caps i sis bombers del parc de Torrevella.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.

Cepeda i Dituro sostenen a l’Elx i castiguen un València que perdona

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació excel·lent de Matías Dituro donen tres punts vitals a l'Elx davant un València amb moltes ocasions però sense punteria.

Empat sense gols al descans entre Elx i València en un derbi molt igualat

Elx i València arriben al descans amb empat sense gols en un derbi autonòmic molt equilibrat, amb fases de domini altern i l'ocasió més clara per a Lucas Beltrán.

Logronyo vibra amb una espectacular mascletà valenciana en la Plaça de l’Ajuntament

Més de 120 quilos de pólvora i milers d'assistents convertixen la Plaça de l'Ajuntament de Logronyo en un escenari faller amb música, pólvora i tradició valenciana.

Logronyo viu la seua primera falla per a acostar-se a la cultura valenciana

Logronyo estrena este cap de setmana la seua pròpia falla, una figura al·legòrica al vi de Rioja que es va plantar el divendres i cremarà el diumenge, acompanyada d'actes típics de la festa valenciana.

Més de 250 conductors passen a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

Un total de 257 conductors van ser posats a disposició judicial al març en la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, la majoria per alcohol i per conduir sense permís o llicència.