16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

La Quiniela deixa un premi de més de 2 milions d’euros a la ciutat de València

 

La Jornada 46 de la Quiniela ha deixat un premi milionari a la Comunitat Valenciana, en concret a la ciutat de València.

 

La persona agraciada ha fet 15 encerts, és a dir, ha encertat els 14 resultats dels partits de Lliga de Primera i Segona divisió de futbol (Marcant els resultats 1, X i 2), així com el Ple al 15, que consisteix a marcar el resultat exacte d’un partit, en relació amb número de gols de cada equip.

 

L’afortunat o afortunada ha obtingut el premi de 15 encerts, que en aquesta jornada era d’1.580.277,98 euros, i a més, acumula el premi de 14 encerts, de 665.522,40 euros. D’aquesta manera, el bitllet amb quinze resultats encertats suposa un premi total superior als 2 milions d’euros, en concret 2.245.800,38 euros.

 

La participació premiada, única encertant de la categoria de 15 i 14 encerts aquesta jornada, va ser segellada a l’avinguda Burjassot, número 273, de la ciutat de València.

 

La combinació guanyadora d’aquesta 46a jornada de la Quiniela és la següent:

 

Huesca – Alavés: 2 

Athletic Club – At. Madrid: 1

Leganés – Girona: 2

Eibar Valladolid: 2

Espanyol – Sevilla: 2

València – Getafe: X

Villarreal – Rayo Vallecano: 1

Betis – Barcelona: 2

Alcorcón – Tenerife: X

R. Zarragoza – Elx: 1

Córdoba – Sporting: 2

Almería – Granada: X

Osasuna – R. Majadahonda: 1

Las Palmas – Mallorca: 2

Ple al 15: Real Madrid – Celta: 2-0

 

La pròxima quiniela, corresponent a la Jornada 47 del sorteig aquesta temporada, es posarà en joc amb partits de la Jornada 31 de la 2a Divisió i enfrontaments de les seleccions nacionals.

 

El primer premi de la Loteria Nacional cau integrament a Alginet

El passat dijous la Loteria Nacional repartia el seu primer premi de forma íntegra a la Comunitat Valenciana. La localitat afortunada va ser Alginet, a la comarca de la Ribera Alta.

 

El primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie) va tocar amb el número 37.680. Les persones agraciades amb el número el van adquirir en l’administració del carrer Arzobispo Sanchis, número 47, d’Alginet.

 

Pel que fa al segon premi del sorteig de dijous, va tocar amb el número 81.168, venut a Sabadell, a la província de Barcelona. Els reintegraments d’aquest sorteig van ser el 0, 1 i 5.

Últimes notícies

Bernabé promet un protocol antiassetjament infal·lible en el PSOE i exemplaritat per a protegir les dones

Bernabé ha anunciat que el PSOE reforçarà el seu protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo 'infal·lible' i actuar de manera 'exemplaritzant'. També ha carregat contra la gestió de la dana i el paper de Mazón.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’acudir a Moncloa com a president de Vox

La líder del PSPV-PSOE ha retret a Juanfran Pérez Llorca que acudira a la reunió amb Pedro Sánchez alineat amb els postulats de Vox i sense defendre, al seu juí, les prioritats de la societat valenciana.

Morant demana als edils d’Almussafes respecte a la denunciant i acatar el decidit

La ministra i líder del PSPV-PSOE ha instat els regidors d'Almussafes a respectar a la denunciant d'assetjament sexual i laboral i complir les resolucions del partit. Ha defés la prioritat de protegir la víctima i la tolerància zero davant la violència contra les dones.

El PP assegura que Feijóo col·laborarà amb la justícia encara que no té constància de la citació

El PP ha reiterat que Alberto Núñez Feijóo declararà i respondrà a totes les preguntes, malgrat no haver rebut notificació formal. La jutgessa ha fixat la seua compareixença com a testimoni i s'han sol·licitat les seues comunicacions del 29 d'octubre vinculades a Carlos Mazón.

Mig centenar de tractors recorre València per a denunciar l’ofec al camp

Uns 300 agricultors i 50 tractors han marxat per València per a denunciar retallades, burocràcia i acords comercials que, al seu juí, asfixien al sector. La mobilització ha arrancat en el Palau de la Generalitat i ha conclòs davant la Delegació del Govern amb discursos i advertiments de noves protestes.

Pérez Llorca reclama al Govern mecanismes legals per a accelerar les obres de la dana

El president ha demanat a l'Executiu central mecanismes legals i tràmits d'urgència per a agilitzar les obres en municipis afectats per la dana. Ha defés el diàleg i el respecte a l'ordenament jurídic.

La Generalitat mantindrà els descomptes en transport i la gratuïtat per a afectats per les inundacions

Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que l'Executiu valencià manté les rebaixes en la xarxa pública i la gratuïtat per als damnificats del 29 d'octubre de 2024.

Benidorm Fest 2026 presenta les seues cançons i novetats després de deslligar-se d’Eurovisió

El festival ha donat a conéixer els seus 18 temes per a febrer i ha detallat canvis d'identitat, premis i infraestructura. És la primera edició separada d'Eurovisió.