7.8 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

La Quiniela deixa un premi de més de 2 milions d’euros a la ciutat de València

 

La Jornada 46 de la Quiniela ha deixat un premi milionari a la Comunitat Valenciana, en concret a la ciutat de València.

 

La persona agraciada ha fet 15 encerts, és a dir, ha encertat els 14 resultats dels partits de Lliga de Primera i Segona divisió de futbol (Marcant els resultats 1, X i 2), així com el Ple al 15, que consisteix a marcar el resultat exacte d’un partit, en relació amb número de gols de cada equip.

 

L’afortunat o afortunada ha obtingut el premi de 15 encerts, que en aquesta jornada era d’1.580.277,98 euros, i a més, acumula el premi de 14 encerts, de 665.522,40 euros. D’aquesta manera, el bitllet amb quinze resultats encertats suposa un premi total superior als 2 milions d’euros, en concret 2.245.800,38 euros.

 

La participació premiada, única encertant de la categoria de 15 i 14 encerts aquesta jornada, va ser segellada a l’avinguda Burjassot, número 273, de la ciutat de València.

 

La combinació guanyadora d’aquesta 46a jornada de la Quiniela és la següent:

 

Huesca – Alavés: 2 

Athletic Club – At. Madrid: 1

Leganés – Girona: 2

Eibar Valladolid: 2

Espanyol – Sevilla: 2

València – Getafe: X

Villarreal – Rayo Vallecano: 1

Betis – Barcelona: 2

Alcorcón – Tenerife: X

R. Zarragoza – Elx: 1

Córdoba – Sporting: 2

Almería – Granada: X

Osasuna – R. Majadahonda: 1

Las Palmas – Mallorca: 2

Ple al 15: Real Madrid – Celta: 2-0

 

La pròxima quiniela, corresponent a la Jornada 47 del sorteig aquesta temporada, es posarà en joc amb partits de la Jornada 31 de la 2a Divisió i enfrontaments de les seleccions nacionals.

 

El primer premi de la Loteria Nacional cau integrament a Alginet

El passat dijous la Loteria Nacional repartia el seu primer premi de forma íntegra a la Comunitat Valenciana. La localitat afortunada va ser Alginet, a la comarca de la Ribera Alta.

 

El primer premi de dijous, de 30.000 euros per dècim (300.000 euros a la sèrie) va tocar amb el número 37.680. Les persones agraciades amb el número el van adquirir en l’administració del carrer Arzobispo Sanchis, número 47, d’Alginet.

 

Pel que fa al segon premi del sorteig de dijous, va tocar amb el número 81.168, venut a Sabadell, a la província de Barcelona. Els reintegraments d’aquest sorteig van ser el 0, 1 i 5.

Últimes notícies

Demanen presó per a una viuda que va cobrar set anys la pensió del seu marit mort

La Fiscalia sol·licita quatre anys de presó per a una dona que va mantindre durant quasi set anys el cobrament de la pensió d'incapacitat absoluta del seu marit mort. El juí està fixat per al dijous 15 en l'Audiència Provincial d'Alacant.

Dissabte amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a l’interior de Castelló

Ratxes molt fortes de nord-oest afectaran hui l'interior de Castelló, mentres la resta de la Comunitat tindrà cels poc nuvolosos amb núvols alts. Les temperatures baixaran lleugerament, amb màximes de 16 i mínimes de 8 en les capitals.

La UPV reproduïx la inundació de la DANA a l’Horta Sud i obri noves vies per a emergències

La UPV ha reproduït amb modelatge hidràulic 2D la inundació provocada per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a l'Horta Sud. El treball valguda simulacions quasi en temps real i aporta ferramentes per a busques i revisió d'infraestructures.

Salomé Pradas afronta el dilluns un acarament per la DANA amb l’excap de gabinet de Mazón

La jutgessa ha citat a Salomé Pradas i a José Manuel Cuenca a un acarament per a aclarir suposades contradiccions sobre la gestió de la DANA. Un informe de l'Advocacia detalla anomenades en les quals es va abordar el possible confinament.

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.