Rafa Lomana, de ‘Supervivientes’, és el candidat de VOX per Albacete

Rafa Lomana, el candidat de Vox per Albacete

Rafa Lomana és el nou candidat de Vox per Albacete | INSTAGRAM

VOX no només està a l’ordre del dia en referència a declaracions polèmiques, també en nous fitxatges de cara a les eleccions generals del pròxim 28 d’abril. Rafa Lomana és una de les últimes incorporacions a la formació, en aquest cas, per a representar-los des d’Albacete. Lomana, a més a més de ser conegut pel seu cognom —que el relaciona directament amb la seua popular germana, Carmen Lomana—, també ho és per haver format part de l’edició de l’any 2014 de ‘Supervivientes’, tal com explica ‘La Coctelera.

 

Va ser aleshores quan l’ara polític es va donar a conéixer i va demostrar que, almenys en termes de supervivència, és un gran expert, ja que va quedar el segon finalista de la seua edició. En el programa, Lomana va demostrar estar en una bona forma física a causa de dedicar-se professionalment als entrenaments personals. Cal recordar, també, que l’ex concursant del programa de Telecinco també va formar part de ‘Desafío Extremo’, un programa d’aventures junt amb Jesús Calleja.

 

Els entrenaments personals, per la política

Ara bé, la vida dóna moltes voltes i, ara, Lomana ha decidit deixar el gimnàs per a passar a ser una de les cares més conegudes del panorama polític. La seua incorporació arriba després que Fernando Paz, el candidat per Albacete fins aleshores, haja deixat el seu lloc en el partit. En aquest sentit, cal recordar que Paz va fer esclatar la polèmica per realitzar diversos comentaris homòfobs en diverses intervencions públiques.

 

Relacionar l’homosexualitat amb una malaltia o relativitzar l’holocaust nazi, van ser algunes de les declaracions que va fer Paz i que van obligar a VOX a prendre mesures davant l’allau de crítiques que es van generar al respecte.

 

La reacció de la seua germana, Carmen Lomana

Finalment i de forma inevitable, el nom de Rafa Lomana, crea quasi una relació directa amb el de Carmen Lomana, la seua germana, que ha manifestat en multitud d’ocasions que no tenen cap classe de relació entre ells dos. No obstant això, la popular germana ha volgut fer-se també ressò de l’aparició en el panorama polític del seu germà a través de Twitter, amb missatges com: «Em fa molta llàstima que el meu nom isca junt amb el d’una altra persona vinculada a VOX que fa molt temps que no té res a veure amb mi».

 

Paral·lelament, Lomana va respondre als comentaris que li recordaven que ella mateixa es va presentar a les llistes del Senat amb el mateix partit l’any 2015, tot dient que: «I, per favor, demande a la premsa i a tots els que em seguiu que ningú em vincule a Vox. Per favor, em vaig equivocar».

Carmen Lomana

Rafa Lomana manté una mala relació amb la seua popular germana, Carmen Lomana | INSTAGRAM

Últimes notícies

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.