La setmana arranca amb ratxes molt fortes de vent a l’interior i termòmetres en ascens fins el 24 graus

El dilluns estarà marcat a la Comunitat Valenciana per les ratxes molt fortes de vent de l’oest a l’interior i per les temperatures màximes en ascens notable fins el 24 graus.

Segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), l’interior nord de Castelló està en avís taronja durant tot el dia per ratxes de vent de fins a cent quilòmetres per hora.

Mentrestant, el litoral nord i l’interior sud de Castelló, així com tot l’interior de València, estan en avís groc per ratxes de més de 80 quilòmetres per hora.

El vent bufarà moderat de l’oest, ocasionalment fort a l’interior on es donaran ratxes molt fortes des del matí que aniran remetent a últimes hores de la jornada.

En general hi haurà intervals nuvolosos, estenent a cel poc nuvolós amb nuvolositat alta a la vesprada, possibles precipitacions febles i disperses en la mitat nord a primeres hores i temperatures mínimes en ascens en l’interior i sense canvis en la resta, mentre les màximes aniran en ascens notable.

En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 24 i 8 graus tant a Alacant com a Castelló de la Plana i entre 23 i 11 a València.

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per risc per a aquest 12 de febrer és alt (taronja) en el litoral de Castelló i Valencia i en el sud d’Alacant; extrem (roig) en la resta de la Comunitat Valenciana, informa l’1·1·2.

Últimes notícies

Avís groc per calor extrema al litoral sud d’Alacant amb fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dilluns l’avís groc per calor al litoral sud d’Alacant, on es poden arribar localment als 40 graus.

Un accident en la A-7 col·lapsa l’entrada a Torrent amb fins a quatre quilòmetres d’aturades

Un accident per abast en la A-7, en sentit Alacant i a l’altura de Torrent, ha obligat a tallar un carril i ha generat retencions que han arribat als quatre quilòmetres, ara reduïdes a uns dos.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.
FILMOTECA D'ESTIU