La setmana arranca amb ratxes molt fortes de vent a l’interior i termòmetres en ascens fins el 24 graus

El dilluns estarà marcat a la Comunitat Valenciana per les ratxes molt fortes de vent de l’oest a l’interior i per les temperatures màximes en ascens notable fins el 24 graus.

Segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), l’interior nord de Castelló està en avís taronja durant tot el dia per ratxes de vent de fins a cent quilòmetres per hora.

Mentrestant, el litoral nord i l’interior sud de Castelló, així com tot l’interior de València, estan en avís groc per ratxes de més de 80 quilòmetres per hora.

El vent bufarà moderat de l’oest, ocasionalment fort a l’interior on es donaran ratxes molt fortes des del matí que aniran remetent a últimes hores de la jornada.

En general hi haurà intervals nuvolosos, estenent a cel poc nuvolós amb nuvolositat alta a la vesprada, possibles precipitacions febles i disperses en la mitat nord a primeres hores i temperatures mínimes en ascens en l’interior i sense canvis en la resta, mentre les màximes aniran en ascens notable.

En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 24 i 8 graus tant a Alacant com a Castelló de la Plana i entre 23 i 11 a València.

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per risc per a aquest 12 de febrer és alt (taronja) en el litoral de Castelló i Valencia i en el sud d’Alacant; extrem (roig) en la resta de la Comunitat Valenciana, informa l’1·1·2.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.