La setmana arranca amb ratxes molt fortes de vent a l’interior i termòmetres en ascens fins el 24 graus

El dilluns estarà marcat a la Comunitat Valenciana per les ratxes molt fortes de vent de l’oest a l’interior i per les temperatures màximes en ascens notable fins el 24 graus.

Segons la predicció de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), l’interior nord de Castelló està en avís taronja durant tot el dia per ratxes de vent de fins a cent quilòmetres per hora.

Mentrestant, el litoral nord i l’interior sud de Castelló, així com tot l’interior de València, estan en avís groc per ratxes de més de 80 quilòmetres per hora.

El vent bufarà moderat de l’oest, ocasionalment fort a l’interior on es donaran ratxes molt fortes des del matí que aniran remetent a últimes hores de la jornada.

En general hi haurà intervals nuvolosos, estenent a cel poc nuvolós amb nuvolositat alta a la vesprada, possibles precipitacions febles i disperses en la mitat nord a primeres hores i temperatures mínimes en ascens en l’interior i sense canvis en la resta, mentre les màximes aniran en ascens notable.

En les capitals de província, els termòmetres oscil·laran entre 24 i 8 graus tant a Alacant com a Castelló de la Plana i entre 23 i 11 a València.

En matèria d’incendis forestals, el nivell de preemergencia per risc per a aquest 12 de febrer és alt (taronja) en el litoral de Castelló i Valencia i en el sud d’Alacant; extrem (roig) en la resta de la Comunitat Valenciana, informa l’1·1·2.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.