La reacció de Bertín Osborne a l’entrevista de Fabiola Martínez

 

Divendres passat, Fabiola Martínez, esposa de Bertín Osborne, es va asseure en ‘Divendres Deluxe‘ per a parlar de com va ser la separació del cantant. En el plató de Mediaset, la veneçolana va assegurar que el que més li va costar va ser prendre la decisió.

 

“Van ser molts moments en els quals em donava compte que ja res era igual. Em mirava a l’espill i deia: em veig trist” va assegurar l’exdona de l’artista durant la seua intervenció en el programa de Telecinco. “A Bertín és molt difícil canviar-lo, ell no volia renunciar a la seua vida per intentar que la meua vida fora més còmoda”, sentenciava Martínez.

 

La resposta de Bertín Osborne

Ara, després de l’entrevista en la qual Fabiola s’ha obert en canal revelant la cara desconeguda del matrimoni, Bertín Osborne ha parlat sobre l’aparició televisiva de la mare dels seus dos fills, Quique i Carlos. El presentador de ‘Mi casa es la tuya’ ha trencat el seu silenci durant la celebració de la gala Starlite, a Marbella, on el cantant va acudir per a recollir un premi per a la seua fundació, de la qual Fabiola és la principal gestora i per a la qual ell només ha prestat el seu nom.

 

“Fabiola ha estat fantàstica, com sempre. A més, ella no pot estar més que fantàstica”, assegurava el cantant. No obstant això, en ser preguntat per un tatuatge de cor que s’ha fet Fabiola que simbolitza, en pròpies paraules de la seua exmuller, la seua obertura a l’amor, Osborne ha respost que “fa fenomenal. A veure si troba un millor que jo, que ha d’haver-hi un munt”. 

 

A la pregunta sobre si hi ha possibilitats de reconciliació entre la parella, Bertín va somriure, però va eludir la resposta: “La meua vida això el temps ho dirà, tot està bé”. Està obert a l’amor el cantant? Ell demanava que no li feren aquestes preguntes perquè està “major».

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys, ferit greu en caure d’una tribuna a Castalla abans d’un acte taurí

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit greu amb un traumatisme cranioencefàlic en caure d’una tribuna al carrer Hornos de Castalla, abans d’una suelta de vaques. Ha sigut evacuat en helicòpter al departament de pediatria de l’Hospital Doctor Balmis d’Alacant.

Mor el jove de 27 anys agredit a la platja de Sant Joan d’Alacant

El jove de 27 anys agredit dijous a la zona de la platja de Sant Joan d’Alacant ha mort a l’hospital. El presumpte agressor, de 22 anys, està detingut i a l’espera de passar a disposició judicial.

Avís taronja per fortes pluges este divendres a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, i manté diversos avisos grocs per tempestes, vent fort i temperatures de fins a 38 graus.

Llibertat amb càrrecs per al fill del mort momificat en una casa de camp de Vilamarxant

L’home detingut per la troballa del cadàver momificat del seu pare en una vivenda de Vilamarxant ha quedat en llibertat amb obligació de comparéixer periòdicament davant el jutjat, que l’investiga per abandonament i delicte contra la Seguretat Social.

Xàtiva fregua els 40 graus i lidera les màximes a la província de València

Xàtiva ha registrat este dijous 39,3 graus i Bicorp 39, les màximes de la jornada a la província de València, amb valors també molt alts en altres punts de l’interior.

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.