16.5 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Recuperen el cos del banyista desaparegut al pantà d’Ulldecona

El dispositiu de cerca mobilitzat, principalment per efectius de seguretat de Bombers i Guàrdia Civil ha localitzat el cadàver del banyista desaparegut a l’embassament d’Ulldecona (Baix Maestrat).

Des de dijous a la nit el buscaven els bombers del Consorci Provincial de Castelló i unitats especialitzades de la Guàrdia Civil. L’home es va enfonsar en un tram de gran profunditat del pantà en presència d’uns amics només alertar-los que estava patint una rampa. Els companys van intentar ajudar-lo sense èxit i hagueren d’avisar el 112, que va activar el dispositiu d’emergència.

A l’embassament es va desplaçar una dotació del parc del Baix Maestrat, un equip de busseig de la Unitat Rescat Aquàtic (URA) del Consorci Provincial de Bombers i una unitat de comandament. A més, es va traslladar un equip del Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil, que ha dirigit i coordina les operacions.

Últimes notícies

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar la bossa a una dona amb quasi 6.000 euros. Va deixar bitllets pel camí i va ser aconseguit als pocs minuts.

Mor una dona de 32 anys en un xoc frontal a Cullera

Un home de 56 anys resulta ferit en l’accident, que ha tingut lloc cap a les 17.15 hores i ha requerit la intervenció dels serveis d’emergència i dels bombers

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.