11.4 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Recuperen el cos del banyista desaparegut al pantà d’Ulldecona

El dispositiu de cerca mobilitzat, principalment per efectius de seguretat de Bombers i Guàrdia Civil ha localitzat el cadàver del banyista desaparegut a l’embassament d’Ulldecona (Baix Maestrat).

Des de dijous a la nit el buscaven els bombers del Consorci Provincial de Castelló i unitats especialitzades de la Guàrdia Civil. L’home es va enfonsar en un tram de gran profunditat del pantà en presència d’uns amics només alertar-los que estava patint una rampa. Els companys van intentar ajudar-lo sense èxit i hagueren d’avisar el 112, que va activar el dispositiu d’emergència.

A l’embassament es va desplaçar una dotació del parc del Baix Maestrat, un equip de busseig de la Unitat Rescat Aquàtic (URA) del Consorci Provincial de Bombers i una unitat de comandament. A més, es va traslladar un equip del Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques (GEAS) de la Guàrdia Civil, que ha dirigit i coordina les operacions.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.